1 reakcí na tento příspěvek Čz 150
1 reakcí na tento příspěvek Čz 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
jawarmaniak píše: Zrovna na téhle motorce má Vape víc nevýhod, než výhod.
Jakto?
2 reakcí na tento příspěvek Čz 150
lubjak007 píše: Diki a nove sa neda objednat z nejakej stranky ?
http://www.mototechna.cz/nove-dily-na-60let-stare-moto/cz/cz150/zapalovani
Dolin píše: http://etovar.cz/cs/cz-typy-b-t-c/2643-elektronicke-zapalovani-vape-cz-150-c-jawa-351-352.html
Akorát je opravdu problém umístění té indukční cívky, protože pod nádrž se prostě nevejde.
Ono je to celý nějaký nedomyšlený, funkční to jo. Ale aby někdo na první pohled nepoznal, že zapalování je jiné, tak to ne.
Naposledy editováno 23.10.2015 17:10:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
FiZzeR píše: Jakto?
1. externí VN cívka - musíš vyřešit, kudy tahat kabel, přijdeš o kabel na svíčku přímo z motoru = viditelná změna
2. externí relé - kudy potáhneš elektriku? Kam ho dáš? Na zetce se nic neschová, není oplechovaná, musíš znišit kastlík, abys tam relé dostal
3. 12V elektrika (to neberu,jako nevýhodu)
4. pouze se nahradí jedno magneto druhým. Původní zapalko baterku nepotřebuje, Pouze se tak vlastně odstraní kladívko. A to je trochu málo, abych za to dal 4000 a ještě řešil zmíněné problémy. Stačí?
1 reakcí na tento příspěvek Čz 150
Poznat to prakticky není, jen to vypadá, že mám VN kabel kilometr dlouhej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
1 reakcí na tento příspěvek Čz 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
PM1945 píše: Burzy, Aukro atd. Magnet si necháš nabudit a není co řešit. Jsem pro zachování původního zapojeni.
nikdy jsem s tím neměl problém,jako s jediným kladívkovým zapalováním. měl jsem jich mnoho,lítalo to i v motokárách a v pohodě žádný zbytečný drátování a funguje to i bez baterky,což je super.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
nemako píše: PM1945> je to moje oblíbená motorka. podle mě lepší,než pérák od jawy. mám jich 8 3x 125c 3x150c a 2x 125t. o víkendu jdu oživovat šestou z nich
Tož to bys o ní mohl leccos vědět, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
FiZzeR píše: Tož to bys o ní mohl leccos vědět, ne?
máš se sytičem,nebo bez? mám na to nejspíš všechno,tak ti to můžu buď změřit,nebo uděláme nějakou šmelinu peníze nechci,říkal creck,že nemaj hodnotuNaposledy editováno 13.04.2016 21:36:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
nemako píše: PM1945> je to moje oblíbená motorka. podle mě lepší,než pérák od jawy. mám jich 8 3x 125c 3x150c a 2x 125t. o víkendu jdu oživovat šestou z nich
Tak to já jen jednu 125b... mám ji v profilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
PM1945 píše: Tak to já jen jednu 125b... mám ji v profilu.
mezi b a t není moc rozdíl. jak to jezdí? to moje téčko tahá na trojku kopec nekopec 50-70 :furt ve dvou,mám 120 kil1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150
Kdyby se ti chtělo do toho vrtat, pomohly by mi následující údaje:
- výška plováku
- délka jehly plovákové komory od zářezu ke špičce
(nebo kde má bejt hladina)
- průměr (dříku) a celková délka hlavní jehly (v šoupátku se vaklá a nasazovat šoupě do komory je za trest, říkám si že to asi nebude origo)
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... | pitbikeros | 11 | 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík |
Číslo na rámu ČZ 150 | Gran | 2 | 6.6.2024 v 07:00 Gran |
ČZ 150C - ojnice ČZ 150 | ajfi | 19 | 4.10.2023 v 14:00 Drakl |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
CZ150C - podložka ČZ 150 | bisop | 6 | 12.10.2022 v 06:21 bisop |