globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čz 150
22.10.2015 v 19:30
Čaute .. chcem sa spýtat kupil som 2 motory z čz 150 plne funkčne ale bez zapalovania .. alé zapalovanie sa dá najlepšie prispôsobit na tu motorku ? :) ako okrem originalneho .
Předchozí
1 2
Následující

Čz 150

22.10.2015 v 19:48 | Nahoru | #1
nic podobného originálu se nedělá... jinak budeš řešit umístění indučky,pač 150 ji má v zapalku.je to podobný jako stadion.

1 reakcí na tento příspěvek Čz 150

23.10.2015 v 03:02 | Nahoru | #3
Zrovna na téhle motorce má Vape víc nevýhod, než výhod.

Čz 150

23.10.2015 v 07:05 | Nahoru | #4
A nebiete kde by som zohnal to staré origo zápalko ?

Čz 150

23.10.2015 v 10:02 | Nahoru | #5
máš jich po burzách málo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

23.10.2015 v 10:47 | Nahoru | #6

jawarmaniak píše: Zrovna na téhle motorce má Vape víc nevýhod, než výhod.



Jakto?

2 reakcí na tento příspěvek Čz 150

23.10.2015 v 15:34 | Nahoru | #8
Diki a nove sa neda objednat z nejakej stranky ?

(reakce na) Čz 150

23.10.2015 v 15:40 | Nahoru | #9

lubjak007 píše: Diki a nove sa neda objednat z nejakej stranky ?


http://www.mototechna.cz/nove-dily-na-60let-stare-moto/cz/cz150/zapalovani

(reakce na) Čz 150

23.10.2015 v 17:07 | Nahoru | #10

Dolin píše: http://etovar.cz/cs/cz-typy-b-t-c/2643-elektronicke-zapalovani-vape-cz-150-c-jawa-351-352.html



Akorát je opravdu problém umístění té indukční cívky, protože pod nádrž se prostě nevejde.
Ono je to celý nějaký nedomyšlený, funkční to jo. Ale aby někdo na první pohled nepoznal, že zapalování je jiné, tak to ne.

Naposledy editováno 23.10.2015 17:10:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

23.10.2015 v 18:02 | Nahoru | #11

FiZzeR píše: Jakto?



1. externí VN cívka - musíš vyřešit, kudy tahat kabel, přijdeš o kabel na svíčku přímo z motoru = viditelná změna
2. externí relé - kudy potáhneš elektriku? Kam ho dáš? Na zetce se nic neschová, není oplechovaná, musíš znišit kastlík, abys tam relé dostal
3. 12V elektrika (to neberu,jako nevýhodu)
4. pouze se nahradí jedno magneto druhým. Původní zapalko baterku nepotřebuje, Pouze se tak vlastně odstraní kladívko. A to je trochu málo, abych za to dal 4000 a ještě řešil zmíněné problémy. Stačí?

(reakce na) Čz 150

23.10.2015 v 18:03 | Nahoru | #12
lubjak007> Jistě, nové zapalko koupíš, vždyť je to jen 65 let staré motorka :D

(reakce na) Čz 150

23.10.2015 v 18:13 | Nahoru | #13
jawarmaniak> Chm, já to moc dopodrobna nezkoumal, ale kdesi jsem na to viděl nějakej reklamní žvást a jeden z hlavních bodů byl zachování vzhledu.

1 reakcí na tento příspěvek Čz 150

23.10.2015 v 18:46 | Nahoru | #14
Jak jsi přišel na to,že jsou plně funkční,bez zapalování jsem teda ještě funkční motor neviděl, asi perpetum mobile, to bych chtěl taky.

Čz 150

24.10.2015 v 11:54 | Nahoru | #15
Já mám teda bezkontakt domaděl. Veškerá elektronika je pod nádrží a vejde se tam úplně v pohodě. Zapalování je z pitbiku, měl jsem ho doma, tak jsem to použil. Odsoustruženej kužel a nalisovaná vložka se správným kuželem. Stator má asi o 0,5mm menší průměr než originál, takže ten se naadaptuje v pohodě. Ze zapalování táhnu pod nádrž 4 dráty v černý bužírce, která drží tvar a vypadá jako zapalovací kabel. Světla svítí jako kráva (zapalování dává 40W, žárovky žerou dohromady 30, takže by mohlo i nabíjet baterku). O zapalování, respektive elektrice už nevím. Předstih na pevno, startuje teplá studená jede dobře. Finančně to vychází z nových komponent tak na půlku vape, plus práce, takže to je nakonec nastejno. Kdybych ty věci neměl doma, nedělal bych to - zvlášť když se dá dneska koupit nová VN cívka za těch asi 600 a funguje (neslyšel jsem negativní názor).

Poznat to prakticky není, jen to vypadá, že mám VN kabel kilometr dlouhej.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 19:46 | Nahoru | #16
ZombiRider> asi preto lebo som ich videl funkčne ,ale zapalovanie si z nich bral do iných 150iek ;) ;)

(reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 20:43 | Nahoru | #17
lubjak007> už jsi sehnal zapalování? já je vídám každou chvíli

1 reakcí na tento příspěvek Čz 150

13.4.2016 v 20:49 | Nahoru | #18
Burzy, Aukro atd. Magnet si necháš nabudit a není co řešit. Jsem pro zachování původního zapojeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 20:54 | Nahoru | #19

PM1945 píše: Burzy, Aukro atd. Magnet si necháš nabudit a není co řešit. Jsem pro zachování původního zapojeni.

nikdy jsem s tím neměl problém,jako s jediným kladívkovým zapalováním. měl jsem jich mnoho,lítalo to i v motokárách a v pohodě žádný zbytečný drátování a funguje to i bez baterky,což je super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 21:00 | Nahoru | #20
nemako> přesně tak a dávat čtyřku za Vape mi přijde zbytečný. Pokud to chci jako veterána, snažím se zachovat vše tak jak bylo v dane době.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 21:04 | Nahoru | #21
PM1945> je to moje oblíbená motorka. podle mě lepší,než pérák od jawy. mám jich 8 3x 125c 3x150c a 2x 125t. o víkendu jdu oživovat šestou z nich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 21:07 | Nahoru | #22

nemako píše: PM1945> je to moje oblíbená motorka. podle mě lepší,než pérák od jawy. mám jich 8 3x 125c 3x150c a 2x 125t. o víkendu jdu oživovat šestou z nich



Tož to bys o ní mohl leccos vědět, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 21:34 | Nahoru | #23

FiZzeR píše: Tož to bys o ní mohl leccos vědět, ne?

máš se sytičem,nebo bez? mám na to nejspíš všechno,tak ti to můžu buď změřit,nebo uděláme nějakou šmelinu peníze nechci,říkal creck,že nemaj hodnotu

Naposledy editováno 13.04.2016 21:36:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 21:48 | Nahoru | #24
nemako> SSS

Naposledy editováno 13.04.2016 21:49:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 22:04 | Nahoru | #25

nemako píše: PM1945> je to moje oblíbená motorka. podle mě lepší,než pérák od jawy. mám jich 8 3x 125c 3x150c a 2x 125t. o víkendu jdu oživovat šestou z nich


Tak to já jen jednu 125b... mám ji v profilu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 22:12 | Nahoru | #26

PM1945 píše: Tak to já jen jednu 125b... mám ji v profilu.

mezi b a t není moc rozdíl. jak to jezdí? to moje téčko tahá na trojku kopec nekopec 50-70 :furt ve dvou,mám 120 kil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 22:22 | Nahoru | #27
nemako> jezdí dobře, jezdím sám. rychlost nějak neřeším, ani ji nehonim...ale kolem těch 60 to jezdí. On tam rozdíl trošku je....

(reakce na) Čz 150

13.4.2016 v 22:26 | Nahoru | #28
PM1945> mě se líbí,jak je to jednoduchý. za den je to do šroubku rozebraný a umytý. chci udělat jednu červenou se zlatejma linkama a v chromu. asi příští rok,protože mám rozdělaný prase a to je kurva obrovská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 150

14.4.2016 v 09:44 | Nahoru | #29
FiZzeR> máš tam oné?



(reakce na) Čz 150

14.4.2016 v 09:54 | Nahoru | #30
nemako> Takhle nějak to vypadá... Akorát mám jiný šroubky na víčku plovákový komory (mosazný s čočkovou hlavou na plochej šroubovák)

Kdyby se ti chtělo do toho vrtat, pomohly by mi následující údaje:
- výška plováku
- délka jehly plovákové komory od zářezu ke špičce
(nebo kde má bejt hladina)

- průměr (dříku) a celková délka hlavní jehly (v šoupátku se vaklá a nasazovat šoupě do komory je za trest, říkám si že to asi nebude origo)

Díky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 150C - ojnice ČZ 150 ajfi 19 4.10.2023 v 14:00 Drakl
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
CZ150C - podložka ČZ 150 bisop 6 12.10.2022 v 06:21 bisop
Pneumatika 3,25-19 ČZ 150 RuntyCrown 4 28.9.2022 v 13:58 Ariete
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 _Macca_ 16 27.9.2022 v 18:53 Xstork

TOPlist