1 reakcí na tento příspěvek ghopper nebo cruiser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ghopper nebo cruiser
dave-lister píše: Jeden větší autobus než druhej....
ale hlavně hnus. Dokonce byla svého času velmi dobrá v anketě o nejhnusnější motorku všech dob. Nechápu jak se může takovej vergl někomu líbit. Je to vrchol nevkusu. Však se na to podívej. Na cokoliv se podíváš, to je obludnéNaposledy editováno 03.09.2014 06:53:33
1 reakcí na tento příspěvek ghopper nebo cruiser
leo41 píše: hm pánové jsou dvě strany líbivost nelíbivost... 1200 c vyhrálo designovou soutěž v roce 1998 ...a co se týče spolehlivosti ..není co dodat, výrobci z Mandela by mohli tiše závidět
a co ty o tom víš? Nějaké konkrétnosti? Víš prdMimochodem jak se říká, věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji. Že to vyhrálo něco v roce 1998 nemění na tom že to je hnus
On V-strom 650 taky 2x Vyhrál Alpen masters a porazil BMW R1200GS. A přitom je to sráč na druhou
Naposledy editováno 03.09.2014 20:36:26
1 reakcí na tento příspěvek ghopper nebo cruiser
2 reakcí na tento příspěvek ghopper nebo cruiser
bonus je, že se na něm nechá jezdit i ve dne, páč se nemusíš stydět za to jak vypadá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ghopper nebo cruiser
JohnnyS08 píše: Ural Vlk - 250 kg, 4 kvalty
bonus je, že se na něm nechá jezdit i ve dne, páč se nemusíš stydět za to jak vypadá
já jen že soudruzi za 70 let na tom prakticky nic nezměnili ...... a sajdu nepotřebuješ aby si vozil spolujezdce ale náhradní díly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ghopper nebo cruiser
2 reakcí na tento příspěvek ghopper nebo cruiser
a) Posez - Sedlo je celkem dole. Pak asi konstruktérům došlo, že když sedím dole, potřebuju mít natažený nohy. Ale to tady nejde kvůli boxeru. Aby teda jezdec nemusel mít vyloženě skrčený kolena, tak šloupli sedlo aspoň hodně dozadu. Jenže pak se zase hodně natahuješ za řidítkama. Ty jsou teda celkem protažený, což v kombinaci se zavěšením předního kola zabíjí zpětnou vazbu od řízení. Každopádně výsledkem je nepřirozený posez (aspoň pro mých 185cm).
b) Motor - Pro naháče OK, ale chopper vyloženě volá po jiným průběhu výkonu.
c) Zpracování - Spoustu plastů. Spoustu špatně lícujících špatně metalizovanejch plastů...
Motorka má ovšem taky pozitiva. Podvozek je komfortní a odhléneme-li od podivné odezvy přední vidlice, tak umožňuje v rámci kategorie sportovní jízdu. Taky dobře brzdí.
Nevím, kolik máš zkušeností, ale pokud to má být tvoje první motorka, tak bych si minimálně vyzkoušel i nějakej konfekčnější stroj, ať už H-D nebo nějakou japonku. Nebo pokud chceš vyloženě něco alternativního, tak podle mě v mnohém lepší je minulá generace Californie.
Tahle BMW je totiž vyloženě zaměřená na úzkej okruh jezdců, kterým nebudou vadit její mnohá omezení a ocení její "sportovní" podvozek a motor. Pak už je ale otázka, jestli radši nejít do naháče, který je ve všem ještě o malinko lepší i se smysluplným posezem.
leo41 píše: konečně rozumný člověk
to je jasný. Rozumný člověk se pozná podle toho, že odhalí že CL bude lepší na cestování a C bude lepší do města. K tomu fakt moc rozumu nepotřebuješ A navíc mu ještě lecjakej moula zatleskáNaposledy editováno 04.09.2014 18:17:03
Měl jsem R1150 GS (Grosse Scheisse). I na něm jsem měl hodně skrčený nohy, řídítka zase hodně vysoko, celkově ten posaz nebyl tak optimální, jak by na takovou "modlu" měl bejt. O válce jsem kopal pořád, i při manipulaci, nalézání atp. Nicméně i přes normálnější posez není v podstatě žádná odezva od předního kola do řídítek, je to díky systému telelever. Výhodu to má na rozbitejch cestách - nemlátí to, neunavuje to. Tim pro mě veškerý výhody tohoto systému končí, dále je pro mě u tohoto systému jenom řada negativ.
Motor je rumpál, fungující, ale nekultivovanej, takovej samorost. Jednokotoučová suchá spojka je dobrá tak do auta, rozhodně ne ale do cest. endura s takhle tvrdohlavým motorem (v C a CL by to možná tak nevadilo). Humpolácká převodovka s prehistoricky se chovajícím kardanem mi jízdu už jenom kořenila.
Pochválit bych mohl brzdy, ale ne ABS - takovej xindl neměly snad ani první náklaďáky. K pochvale není ani výfuk zleva, vzhledem k tomu, že 99,9% jezdců přistupuje/manipuluje s motorkou z týhle strany. Origo kufry byly bytelně udělaný, ale je na nich jasně vidět, že je vymejšlel taky němec - nepraktický, blbej tvar a hnusný. Naložený GS má imrvére tendenci (kvůli změně těžiště) padat z bočního stojanu.
Popravdě - pokud to má být tvá první velká motorka, budeš z ní nadšený, samozřejmě. To bys ale byl z každý.
1 reakcí na tento příspěvek ghopper nebo cruiser
Mimochodem s bmw sem se vrátil z dvou velkých srazů a ohlasy měl perfektní, asi se někomu teda líbit taky bude jako mě.
Jinak sem měl před tím V-Stroma 650, jako sráč nadruhou mi teda nepřipadal, najel sem na něm asi 20000Km a byl sem spokojenej, jen po narození dětí nepotřebuji cesťáka tak šel z domu a pořídil se cruiser na pohodu.
Po přečtení všech příspěvků se asi stýkám s jinejma motorkářema, s těma co jezdej, neřešej co kdo má, a užívaj si pohody na dvou kolech.
Hlavně dobře vyber a dej na to co tě táhne srdcem.
Zdar všem slušnejm motorkářům.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ghopper nebo cruiser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ghopper nebo cruiser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ghopper nebo cruiser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ghopper nebo cruiser
leo41 píše: Piwell> no když se ptám na 1200 c a někdo mi tu přitom tu srovnává Vstorma s 1200 gs tak asi někdo neví na jakou kategorii se ptám ...... takové žvásty opravdu miluji,opravdu nejsem zvědav na tvé pocity s Gsa
Tak jde o to, že konstrukčně jsou to v podstatě totožný motorky. Kdybych to tady obdivoval a psal jak je to úžasný, budeš spokojenej. A pokud tě to nezajímá tak se na to příště neptej ty vole To snad není možný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ghopper nebo cruiser
leo41 píše: Piwell> hele ja tě neurážim ...to že boxery házíš do jednoho pytlu ....je jasný důkaz že nemáš o těchto motorech ani páru ..... asi patříš mezi těch který vidí chopra s válci do večka vychrlí jméno Harik .... takže nejprv si aspoň něco přečti ...protože vypadáš jak !
Tak hele - asi se mi stačí podívat do profilu abys zjistil, že něco mam už za sebou. Choppera jsem měl, v baráku jich proběhlo několik, holka i její bratr na nich taky jezdili. Já jezdil, když to spočítám, na 14 chopperech různých značek a typů. Jako *** tu vypadáš spíš ty - napiš mi tedy konkrétní konstrukční rozdíly mezi motorem z R1150 GS a motorem z R 1200 C/CL když je podle tebe něco úplně jinýho.
Naposledy editováno 24.09.2014 13:46:49
jen medzi cl a c je jiná převodovka ....
GS má jiný výkon cca 20 kw jiný průběh točivého momentu jinou převodovku ne 6tikvalt ale 5tikvalt .... ale ty to asi nepoznáš !!! což je smůtný když osedlals tolik chopperů a raději se stým nechval vypadá to blbě ....a tak se trochu zamysli co tady žvachtláš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW R 1200 C BMW R 1200 C | ten_na_rudem_koni | 3 | 31.8.2023 v 06:23 ThomasDRZ |
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | StB | 19 | 18.8.2023 v 21:53 StB |
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | Rudolf | 5 | 17.3.2023 v 17:59 Rudolf |
Ochrana proti vodě venkovní plexi BMW R 1200 C | Petr_40 | 3 | 15.8.2022 v 13:57 olenapokerdom |