Když při běžícím motoru změřím výstupní napětí na + balelu (při odpojené baterii) proti zemi, naměřím pouze 2,8V. Když měřím dobíjecí proud do baterie při běžícím motoru, naměřím 0,8A.
Řekl bych ze proud je OK, ale nampětí by mělo být min. 12V, že?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení KTM 250EXC-F
Mě upadl kontakt na druhém okruhu cívek na alternátoru,který zásobuje blinkry,klakson a zadní světlo s brzdovým.A bohužel to ovlivnilo i funkci prvního okruhu, kdy byl větším napětím odpalován jeden spotřebič za druhým(žárovky).Třetí okruh co jde do CDI a napájí chod motoru byl OK,ten je samostatný.Motorka 125 exc.
Co konkrétního se ti děje vůbec?
MANUAL
Je stejný jako na 125exc jen přibyl startér a baterka s relém a spínačem.Pokud máš mrtvou větev celou je to na cívkách alternátoru dole,nebo umřel regulátor.Poznáš to proměřením dvou přívodních drátů z alternátoru(white a yelou) jsou to dvě větve do regulátoru,vyzkoušej jestli není přerušená nějaká.Pokud to nedává nic až za regulátorem (hnědý/žluto-červený tak je v háji on,doma jeden nyní mám,koupil jsem jej unáhleně ,až pak jsem našel přerušení na cívce dole.
Naposledy editováno 07.07.2014 14:31:37
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení KTM 250EXC-F
Nikdy jsem tento problém neměl. Možná bude v háji baterie, ale v gelovce elektrolyt neproměřím.
Zkusím tedy proměřit dva přívodní dráty z alternátoru(white a yelou) jestli nejsou přerušený. Za regulátorem (hnědý/žluto-červený)bych měl napařit tedy 12,4V, a to i s odpojenou baterií nebo musí být připojená? Když bude připojená, teoreticky naměřím napětí z baterie (a ne výstup z regulátoru) si myslím.
Rudy
Naposledy editováno 08.07.2014 11:05:45