Téma: Zvýšení výkonu
15.3.2014 v 10:37
Ahoj,mohli byste mi prosím poradit nebo dát nějaký typ jak zvednou výkon u cbf 125. Díky
vymenit motor ale pak je riziko pruseru + na technickou zas davat zpet..oni dobre vedej proc jsou skupiny RP rozdelene tak jak jsou..
Ps:ale ruku na srdce..v Brne by ti mela stacit i 50ka natoz 125ka..nebo uz mate v Brne povoleno po meste jezdit 160?
Naposledy editováno 15.03.2014 11:02:29
Ps:ale ruku na srdce..v Brne by ti mela stacit i 50ka natoz 125ka..nebo uz mate v Brne povoleno po meste jezdit 160?
Naposledy editováno 15.03.2014 11:02:29
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
Pokud nechceš upravovat motor, zkus motorku odlehčit
jak dlouho jí máš ? jestli ti nestačí výkon kup si 2T nebo něco silnějšího u tohodle se výkon zvednout nedá nebo za moc peněz jestli máš přebytek peněz tak si klidně kup ladák, a nějakej ten kit třeba na 160ccm ale výkon bude vyšší jen minimálně nebo jestli nemáš peníze zkus si dát dopředu o zub větší kolečko za cenu pomalejší akcelerace se ti zvedne třeba o 10 maximalka ale to jezdíš pořád do kopce nebo honíš maximálku co ? ,protože ja mam varana přes rok a něják si nemůžu stěžovat je jasný ,že třeba předjíždění je občas o hubu nebo tak ale kilo to jede kopec nekopec takže si na to zvykni a musíš to ještě chvíli vydržet na tý dváce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu
Tom-H píše: Pokud nechceš upravovat motor, zkus motorku odlehčit
Jako že zůstane doma a pošle ji na výlet??
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
Jsem tu na motorkářích denně a s prvním sluníčkem se tyhle datazy pobescentů množí jako houby po dešti. Dokážu to pochopit, nebyl jsem jinej, ale za mě se tunily "akorát" Jawy. Abys neřekl, že si tu z tebe dělají lidi akorát srandu, trochu tě zasvětím do problematiky. Dá se obecně říct, že výkon 1PS navíc stojí cca 2.500 Kč. Aspoň u úprav, které jsem do motorek investoval já, to tak bylo. U 125ccm 4T máš hodně omezený možnosti. Asi nejúčinější bude nějaký big-bore kit (použít u 125ccm pojem big mi nejde přes pysky ). Na e-bay seženeš kity na 170 ccm za zhruba 350 liber (zhruba 11.500 Kč). K tomu připočti laďák (ne uřvanou rámus rouru) - Akrap asi za 420 liber (zhruba 13.800 Kč), pak sladit palivovou směs na brzdě prostřednictvím laditelné řídící jednotky (např. nejznámější Power Commender V, obvyklá cena asi 6.000 Kč). To je základ, pak můžeš laborovat s ostřejší vačkou (v cenách od 3.000 Kč). Když to sečteš, můžeš se pohabovat v celkové ceně zhruba 34.000 Kč a víc. A to nepočítám práci za úpravy, protože pochybuju, že by sis to uměl udělat sám. Bude odvážný tvrdit, že by ses dostal na výkon 20 koní. To jsem byl s částkou 2.500 Kč za 1PS navíc ještě hodně naivní.
Otázka na závěr - má smysl utratit takovou horu peněz do motorky, která te za rok omrzí??? Proto tu každej trochu v obraze člověk podobný dotazy jako máš ty bere s úsměvem a nemá sílu to komentovat jinak než legračně.
Otázka na závěr - má smysl utratit takovou horu peněz do motorky, která te za rok omrzí??? Proto tu každej trochu v obraze člověk podobný dotazy jako máš ty bere s úsměvem a nemá sílu to komentovat jinak než legračně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu
Smrči-GSX-F> Lépe bych to nenapsal. A to se vůbec nebere v potaz, že takto upravený motor pak půjde s životností razantně dolů a navíc s takovou motorkou pak nemá na silnici co dělat. Resp. může, ale až mu dědek na bábrli nedá přednost, nebo skočí cikáně pod kola, tak z toho bude mít průser jako beran.
Jak pravila Růžičková... "Když to není kočka, tak je to kohout, a když to není kohout, tak je to pes!" Tak podobně o tomto fóru by se dalo říci: "Když to nejsou poserproužky, tak jsou to svítící ventilky, když to nejsou ventilky, tak je to podsvícení motorky, a když to není podsvícení - tak je to zvednutí výkonu u 4T dvácy".
Jak pravila Růžičková... "Když to není kočka, tak je to kohout, a když to není kohout, tak je to pes!" Tak podobně o tomto fóru by se dalo říci: "Když to nejsou poserproužky, tak jsou to svítící ventilky, když to nejsou ventilky, tak je to podsvícení motorky, a když to není podsvícení - tak je to zvednutí výkonu u 4T dvácy".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu
J.M.K.> Přesně, pod to se nejde jinak než podepsat!
Smrči-GSX-F> Hlavně, když se dá větší válec, hlava, ostrá vačka a adekvátně tomu upravené sání a lauf, tak půjde rychle do kopru klika a ojnice. Před časem jsem někde viděl fotky velkého motoru (snad z Peterbiltu 379), u kterého tak přehnali kompresi a přeplňování, že se až rozletěl karter na několik kusů.
A pokud jde o ten potenciální průser, tak tady jsem to dost podrobně rozebral - a je tam vidět, jak v první chvíli si z toho kluk vzal ponaučení a úpravy si rozmyslel, ale později ke konci vlákna se jej tam jeho vrstevník zastal, načež opět "zvlčil" a chtěl dělat machry... je to marný, je to marný... je to marný!
Nejsem hajzl, ale jestli to do mě někde napere podobný machýrek, tak si může být jistý, že jako první půjdu po tom, zda na té motorce, nebo krabičce od mejdla na 4 kolech, měl vůbec co dělat. A nebudu mít žádné výčitky, jestli kluk pak bude nadosmrti žrát z popelnic.
A pokud jde o ten potenciální průser, tak tady jsem to dost podrobně rozebral - a je tam vidět, jak v první chvíli si z toho kluk vzal ponaučení a úpravy si rozmyslel, ale později ke konci vlákna se jej tam jeho vrstevník zastal, načež opět "zvlčil" a chtěl dělat machry... je to marný, je to marný... je to marný!
Nejsem hajzl, ale jestli to do mě někde napere podobný machýrek, tak si může být jistý, že jako první půjdu po tom, zda na té motorce, nebo krabičce od mejdla na 4 kolech, měl vůbec co dělat. A nebudu mít žádné výčitky, jestli kluk pak bude nadosmrti žrát z popelnic.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
J.M.K.> "Nejsem hajzl, ale jestli to do mě někde napere podobný machýrek, tak si může být jistý, že jako první půjdu po tom, zda na té motorce, nebo krabičce od mejdla na 4 kolech, měl vůbec co dělat. A nebudu mít žádné výčitky, jestli kluk pak bude nadosmrti žrát z popelnic." - to by mě zajímalo, jak bys potom definoval chování hajzla...
Naštěstí nezáleží na tom, po čem půjdeš ty, ale po čem půjde policie a ta je v tomhle dost laxní a obvykle končí u kontoly ŘP a technické. Navzdory tomu, že místní fórum se přímo hemží histrokama o tom, co se stane při havárce s kitovou motorkou jsem neslyšel o JEDINÉM případu, že by na přeměřování skutečně došlo.
A když už jsme u toho, tys měl na svém Viragu skutečně všechny doplňky s Ečkama a pneumatiky podle DOTky?
PS: Sám bych ale 125 taky netunil přesně z těch důvodů co popsal Smrči-GSX-F.
Naštěstí nezáleží na tom, po čem půjdeš ty, ale po čem půjde policie a ta je v tomhle dost laxní a obvykle končí u kontoly ŘP a technické. Navzdory tomu, že místní fórum se přímo hemží histrokama o tom, co se stane při havárce s kitovou motorkou jsem neslyšel o JEDINÉM případu, že by na přeměřování skutečně došlo.
A když už jsme u toho, tys měl na svém Viragu skutečně všechny doplňky s Ečkama a pneumatiky podle DOTky?
PS: Sám bych ale 125 taky netunil přesně z těch důvodů co popsal Smrči-GSX-F.
JohnnyS08> Tam by sedělo spíš slovo "naneštěstí". Nicméně pokud jim k tomu někdo dá "echo", tak se tím zabývat musejí a pokud to nebude poškozený, bude to pojišťovna - ta si vždy hledá záminky, jak se plnění vyhnout. A pokud jde o ty případy, tak minimálně jeden člověk už tu psal, že po nehodě si pro motorku přijeli, že jí zabavují a že půjde na expertizu.
A jinak ano, obě gumy jsem měl v předepsaném rozměru a pokud jde o doplňky, tak těžko někdo na něco takového bude dávat "éčka". Pochopím třeba tyčku od vlajky, ta může v kritickém případě způsobit úraz, ale třeba třáně, pokud nejsou metr dlouhé - nenapadá mě, jaký by mohly mít na průběh nehody vliv. To samé třeba brašny. A ptákoviny, jako třeba rohy na přilbě, nebo před řidítky, ostnaté chlastáky, náramky a bla bla bla neřeším, ty už jdou mimo mne.
A jinak ano, obě gumy jsem měl v předepsaném rozměru a pokud jde o doplňky, tak těžko někdo na něco takového bude dávat "éčka". Pochopím třeba tyčku od vlajky, ta může v kritickém případě způsobit úraz, ale třeba třáně, pokud nejsou metr dlouhé - nenapadá mě, jaký by mohly mít na průběh nehody vliv. To samé třeba brašny. A ptákoviny, jako třeba rohy na přilbě, nebo před řidítky, ostnaté chlastáky, náramky a bla bla bla neřeším, ty už jdou mimo mne.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
J.M.K.> Zabývat by se tím musela, pokud bys to echo podal formou trestního oznámení. Ad pojišťovna - ano, snaží se vyhnout plnění jak to jen jde, ale opět si nemyslím, že by z gruntu u nehody 125 měřili vrtání válce.
U těch gum jsem nenarážel ani tak na rozměr, jako spíš na to, že Viraga 535 starších let výroby musely mít gumy certifikovaný dle DOT a ne podle E, což ne každá guma má...
A ano, i u všech těch doplňků, jako rovná řidítka, předkopy, blinkry atd by de jure měla být homologace. Upřímně by mě zajímalo, zda se u soudu řešil nějaký případ ve stylu " řidič způsobil škodu např. nedobržděním na křižovatce a pojišťovna nechtěla proplácet z důvodu nehomologovaných blikačů" a jak případně dopad.
U těch gum jsem nenarážel ani tak na rozměr, jako spíš na to, že Viraga 535 starších let výroby musely mít gumy certifikovaný dle DOT a ne podle E, což ne každá guma má...
A ano, i u všech těch doplňků, jako rovná řidítka, předkopy, blinkry atd by de jure měla být homologace. Upřímně by mě zajímalo, zda se u soudu řešil nějaký případ ve stylu " řidič způsobil škodu např. nedobržděním na křižovatce a pojišťovna nechtěla proplácet z důvodu nehomologovaných blikačů" a jak případně dopad.
JohnnyS08> To už si nepamatuju. Mašina byla dle papírů r. 94, nebo 96, ale když jsem sháněl plast pod sedlo a dealer chtěl vědět výr. číslo, tak následně tvrdil, že dle něj je to motorka 1989, tak čertví, jak to s ní bylo. Každopádně nádrže už byly dvě, rezerva se solenoidem, vyhřívané karbce a přerušovač bez vypínání, tak to musela být verze pro dajčland.
A co se týče gum, tak vpředu jsem měl Heidenau K65 a vzadu Bridgestone Exedra G545.
S těmi doplňky je to de facto pravda, ale také je pravda, že posuzovat třeba ono nedobrždění za základě toho, zda "kšilty" na blinkrech měly, nebo neměly homologaci, je jednoduše řečeno blbost. A naštěstí už soudy začínají otevírat oči a zapojovat i selský rozum.
A co se týče gum, tak vpředu jsem měl Heidenau K65 a vzadu Bridgestone Exedra G545.
S těmi doplňky je to de facto pravda, ale také je pravda, že posuzovat třeba ono nedobrždění za základě toho, zda "kšilty" na blinkrech měly, nebo neměly homologaci, je jednoduše řečeno blbost. A naštěstí už soudy začínají otevírat oči a zapojovat i selský rozum.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda cbf 125 kmitání řidítek při p... Honda CBF 125 | jirka1724 | 5 | 22.8.2024 v 08:51 Krautkopf |
rada Honda CBF 125 | Terka_Chars | 11 | 16.6.2024 v 18:20 __RomFox__ |
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 | lukomil | 30 | 19.4.2024 v 14:09 rg250 |
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 | Wiwien | 5 | 13.3.2024 v 10:43 fzr |
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 | Leee | 1 | 20.12.2023 v 20:36 jardad |