1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GV 650 Aquila
neni to zrovna ideál krásy a kvality zpracování
ale jestli to máš jako nějakej "vysněnej" bajk a o ničem jiným neuvažuješ tak doporučuju koupit novýho a v záruce - jestli to tu ještě někdo dělá, už jsem z toho vypadl, ale počítej s tím, že ho pravděpodobně už nikdy neprodáš
A tak mě napadá jestli to máš třeba pro mladýho tak hyosungem ho jenom nasereš, věř mi
1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GV 650 Aquila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
mirazciny píše: no, nic ve zlým, ale viděl jsi to už na živo?
neni to zrovna ideál krásy a kvality zpracování
ale jestli to máš jako nějakej "vysněnej" bajk a o ničem jiným neuvažuješ tak doporučuju koupit novýho a v záruce - jestli to tu ještě někdo dělá, už jsem z toho vypadl, ale počítej s tím, že ho pravděpodobně už nikdy neprodáš
A tak mě napadá jestli to máš třeba pro mladýho tak hyosungem ho jenom nasereš, věř mi
To co to tady tvrdite je uplna blbost. Automobilce Kia se drive take kazdy smal a nyni je mnohdy lepsi nez zapadni znacky. Ani sami nevite co vsechno mate pod zadkem. Hyosung vyrabi spoustu komponentu jak pro ostat i znacky motocyklu tak i automobilů. Takze Japonec uz take neni Japonec. A tato znacka nyni vyvazi opravdu uz povedene stroje. www.hyosungmoto.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
J.M.K. píše: Těžko říct, jak u tohoto typu, ale motory Hyosung dost trpěly na lámání ventilů. A mimochodem, mít doma ZL600 a nota bene XV1700, tak uvažovat nad touto motorkou a ještě řešit její velikost mně přijde jako nemalá bláznivina.
Toto se delo jen u GT 650 a pouze jen u urcitych serii v roce 2004 a 2005. Vyrobce pak svolaval majitele techto serii do značkových servisu na vymenu spatnych hlav valcu zdarma. Bohuzel puvodni distributor se k tomuto moc nehlasil a tak tu tuto znacku pekne pohorsil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
co konkrétně z těchto tvrzení máte na mysli?:
neni to zrovna ideál krásy a kvality zpracování? za tím si stojím, stačí se podívat a je jedno jestli na nový nebo starý
že ho pravděpodobně už nikdy neprodáš?
ukaž mi blbce, který si koupí ojetýho hyosunga
nebo
jestli to máš třeba pro mladýho tak hyosungem ho jenom nasereš? tak to si myslím, že ti ostatně 90 procent místní mládeže potvrdí, u jednoho podobnýho bazarovýho rozčarování jsem byl přítomen
ad KIA - tý se lidi zatím ještě smát nepřestali, proč by měli? že se jim povedl vzhledově okopírovat Ford? ale kvalitou jsou někde v půlce?
Geogino píše: Toto se delo jen u GT 650 a pouze jen u urcitych serii v roce 2004 a 2005. Vyrobce pak svolaval majitele techto serii do značkových servisu na vymenu spatnych hlav valcu zdarma. Bohuzel puvodni distributor se k tomuto moc nehlasil a tak tu tuto znacku pekne pohorsil.
To je blby co PADIsto, tady me to smaznout nemuzes.
Klidne si svuj chlebicek propaguj, ostatne kdybych prodaval hyoskungy tak bych o nich taky basnil to nejlepsi. Ale temhle tato tvrzeni je treba brat s rezervou. Hodne veeeeeeeeeelikou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
mirazciny píše: Geogino>
co konkrétně z těchto tvrzení máte na mysli?:
neni to zrovna ideál krásy a kvality zpracování? za tím si stojím, stačí se podívat a je jedno jestli na nový nebo starý
že ho pravděpodobně už nikdy neprodáš?
ukaž mi blbce, který si koupí ojetýho hyosunga
nebo
jestli to máš třeba pro mladýho tak hyosungem ho jenom nasereš? tak to si myslím, že ti ostatně 90 procent místní mládeže potvrdí, u jednoho podobnýho bazarovýho rozčarování jsem byl přítomen
ad KIA - tý se lidi zatím ještě smát nepřestali, proč by měli? že se jim povedl vzhledově okopírovat Ford? ale kvalitou jsou někde v půlce?
to co jsi tady nyní napsal o automobilce KIA tak spíš tomu se nyní musím smát já. Jelikož asi moc o těchto, podotýkám jihokorejských autech, nečteš a ještě k tomu zde s úplnou jistotou tvrdíš, že kopírujou. Tak pro tvou informaci, KIA cca před 3 až 4 lety přetáhla k sobě návtháře z BMW. Ten dal nynějším vozům KIA takový tvar jaký nyní mají a ty mi chceš tvrdit, že kopíruje. Tak takhle to jééé co je prostě korejské tak se jednoduše kopíruje....a co takhle třeba opačně, to nikoho nenapadlo... ale joo klidně si to tvrď "návrhář z BMW kopíruje" fakt hustý
tak to ti pak věřím i ty řeči o Hyosungu. Spíš ti poradím, nesrovnávej stárší modely Hyosung s novými, jelikož výroba se vždy vylepšuje jako i u jiných značek nebo výroben. A chyb, kterých se dříve dopustili se snaží vyhýbat a vylepšují výrobu. Nové modely nejsou jako ty starší...ale co ti tu budu vyprávět, vždyť ty to všechno dobře znaš, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
Otazka je, jestli designer, kterej pracoval pro BMW muze malovat stejny krivky pro nekoho jinyho. Kdyz se podivas na BMW, melo byt ti bejt jasny, ze koukas na BMW o bez toho ze vidis logo z vrtuli. Ale to jsou veci, ktery proste clovek obdivujici low end konec motoristickeho pole nepochopi.
A jak zde bylo řečeno, že tím lámáním ventilů trpělo jen pár sérií GT650, tak je docela zajímavé, že jsem už viděl pár motorů GT125, rovněž s prasklými ventily a zničenými hlavami a před časem zde na fóru (a dost i po zprávách) se mnou jeden klučina řešil opravu motoru XRX125, kde také byl jeden ze čtyř ventilů ulomený a navíc úplně vydřená vahadla. Celou hlavu posílal na repasi někam do Ostravy.
A jestli Hyosung kopíruje, nebo nekopíruje, snad není třeba diskutovat... nebo snad pouze já v motorech řady GT vidím (vzhledově a konstrukcí) obšlehnuté motory Ducati?
2 reakcí na tento příspěvek Hyosung GV 650 Aquila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GV 650 Aquila
Pokud jde o navrhare KIA, tak tim je Peter Schreyer, kterej pro KIA dela od roku 2006 a pred tim delal pro Audi a VW. Ten clovek urcite umi a svoji praci rozumi, ale bohuzel design neni vsechno a zalezi hlavne na zpracovani a kvalite materialu. A jak uz kluci ze Ziliny (KIA) i z Nosovic (Hyundai) nekolikrat potvrdili, tak treba plasty praskaj uz pri prvotni montazi. A rekl bych, ze kvalita techto korejskych znacek sla vyrazne nahoru od ty doby, kdy se prestaly vyrabet i Korei
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
gugo píše: Geogino> No jeste ze v tomto vlakne nam nemuzes zakazat prispivat jako jinde ZE .
Otazka je, jestli designer, kterej pracoval pro BMW muze malovat stejny krivky pro nekoho jinyho. Kdyz se podivas na BMW, melo byt ti bejt jasny, ze koukas na BMW o bez toho ze vidis logo z vrtuli. Ale to jsou veci, ktery proste clovek obdivujici low end konec motoristickeho pole nepochopi.
Ty jsi uz fakt trapnej. Hulvata co porad jen do nekoho rype budu zakazuvat vzdy. Chovas jako male detsko ze skolky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila
Jak na tom byly starší typy této značky, nevím, ale s těmito (2006 a 2007) problémy nejsou. Navíc auto v plné výbavě se dá pořídit za cenu té nejosekanější ochcávky a to pro kupu lidí znamená dost.
Na tom, že šla kvalita nahoru od doby, kdy se začaly vyrábět mimo Koreu, něco pravdy nejspíš bude.
J.M.K.: motor volně vychází z sv650, od monstera má přece jiný způsob chlazení, víc ventilů a jinej typ rozvodů
JR: kia+hyundai jsou pro mě už vlastně evropské značky. Někde jsem četl, jak někde na výstavě šéf VW obdivoval kvalitu zavírání dveří "korejských" vozů oproti německým
J.M.K. píše: DRN.> V-twin 90°. Nevím o jiné značce, která by takové motory vyráběla. A když vedle sebe postavím GT650 a Monster 600, je tam dost na pohled podobných prvků.
aha, takže motor z midalu je obšlehlej ford? corveta?
ted si nejsem jistej ale L90 neni ducati vynalez
jaký podobnosti?