1 reakcí na tento příspěvek V neděli bude doma!!!
1 reakcí na tento příspěvek V neděli bude doma!!!
1 reakcí na tento příspěvek V neděli bude doma!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
Jediná vada na kráse je řetěz (já jsem to předělal na řemen). Ale zase se mašina nemusí prát s 15kg navíc v podobě kardanu.
Ode mě ho koupil kamoš. Spokojenej jak želva. Teď má XV1700 Warrior, ale VNko zůstalo stejně doma.
Kdyby jsi měl specifický dotazy, dej vědět PMkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
Mlhos píše: Dřík> opravdu? to mě těší...mohl by si mi o ní něco napsat? ještě jsem ji neměl...sedlal jsem pred lety Drakouše 1100,ale ted chci proste neco jineho
ty jo neni to maly, slaby, pomaly... nema tospatny brzdy a spatnej podvozek...?
nemel bys lepsi koupit neco co trochu jede, brzdi zataci a sedi..?
jsem si jistej, ze kdybys poridil neco efektivnejsiho, zabava kterou bys na tom mohl mit by byla nekolika nasobne vyssi...
Byli jsme teď v sobotu a neděli - úchvaná záležitost Scházíme se každý měsíc
Hl. sezonu začínáme 2.4.-Poděbrady . Pokud znáš a ctíš "zásady jízdy v koloně" (50-90 motorek), jsi vítán
1 reakcí na tento příspěvek V neděli bude doma!!!
1 reakcí na tento příspěvek V neděli bude doma!!!
R1PYCO píše: ty jo neni to maly, slaby, pomaly... nema tospatny brzdy a spatnej podvozek...?
nemel bys lepsi koupit neco co trochu jede, brzdi zataci a sedi..?
jsem si jistej, ze kdybys poridil neco efektivnejsiho, zabava kterou bys na tom mohl mit by byla nekolika nasobne vyssi...
Třeba Juky 50?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
Mlhos píše: proč všichni vytýkáte ten řetěz? Je to slyšet za jízdy nějak extrémě?Nebo jde jen o údržbu?To přece není problém ho jednou za týden promazat ne?
Jde o údržbu,zkoušela jsem všemožná maziva,ale zadní kolo bylo stááále špinavé a zalepené.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
1 reakcí na tento příspěvek V neděli bude doma!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
Kubrt> tenhle sajrajt kupuju mladýmu na enduro a věř tomu, že má od toho pořád zasviněný zadní kolo a vše okolo. Ono asi taky záleží jak se jezdí. Pokud se jezdí v klídku, tak to asi tak nelítá, ale od toho abych se pořád kochal okolím motorku nemám, taky chci občas vypnout a užít si to řízení. Nikdo mi nevymluví, že řetěz je nějaká výhra. Už jenom to, že je to jeden krám navíc o který se musí člověk starat a hlídat ho. Hodně jsem i zvažoval jestli jít do řemenu a tak jsem něco nastudoval a nakonec do něj šel a doufám, že něco vydrží. I přes problém, který jsem u Introše měl z kardanem se toto spojení nedá s náklady a údržbou na řetěz srovnávat.
Pokud je to ovšem motorka na rok, tak v tom případě je to asi úplně jedno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
No a ve stejné třídě je VS800(kterej se vlní jako kývačka, nebrzdí a seštělovat jde tak na 14 dnů a pak znova) a pak XV750 (podle mě nemá motor charakteru chopper, má málo síly ve spodu a je barokní tvary asi někoho kdo bere VN nenadchnou). A nic nejede jako VNko, zkusil jsem je všechny.
Nicméně, jde VNko předělat i na řemen. Měl jsem to na svým. Ten ale není samospásnej, spíš módní. Teď se roztrhl kamošovi na Warrioru a ta pálka za to je drsnááááá! Dvakrát řetězovka!
1 reakcí na tento příspěvek V neděli bude doma!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
Majitelé Kaw mi prominou, ale nemám jí nějak v lásce a i když jsem mohl koupit za směšný peníz Maraudera VZ1600, nevzal jsem ho protože je to převlečená Kawa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V neděli bude doma!!!
Vorel píše: Dřík> na mazadlo kašlem, zkrátka je to práce navíc a to mne nebere... VS800, je oblíbený stroj, držák a na K1400 jich hafo jezdí a nevím, že by si někdo stěžoval na mouchy, které popisuješ, naopak jsou označovány za spolehlivé stroje...Řemen na Warrika stojí oficiálně něco pod desítku a dá se sehnat i za 3.5 tis. Nehledě na to, že by se neměl za celou dobu životnosti měnit. To, že praskne bývá z velké většiny záležitost majitele. Buď je moc natažený, nebo naopak volný. Já mám i přípravek na měření průhybu a hodlám jej pravidelně používat. Jinak přetržení klasického řetězu je velice častý jev jen se bere jako samozřejmost, protože je to obyčejný řetěz...
Majitelé Kaw mi prominou, ale nemám jí nějak v lásce a i když jsem mohl koupit za směšný peníz Maraudera VZ1600, nevzal jsem ho protože je to převlečená Kawa.
Ten měřák řemenu sis vyrobil, nebo se dá někde koupit?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |