kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mám 11ku co má přes 100 a spojka jak fík. a ikdyby, takto rozhodit motorku je 1,5-2hodky pro chlapa co ví, co dělá.
a dělat to jednou za cca 100-150tkm je v klidu.
výhodu v přístupu k ventilům, svíčkám, altíku, startéru atd. většina lidí při argumentaci kolem spojky na bmw tendenčně zapomene a to jsou věci, které jsou významně častěj servisované.
Proto trochu nechápu logiku u LC dát spojku "po ruce" a altík zezadu.
(možná čekají, že bude spojka víc hořet
Problém s tlumičem záběru je u GS do 2008 (včetně) známý na druhou stranu není to nic likvidačního jak pracovně tak finančně.
Naposledy editováno 20.02.2020 13:10:56
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: třeba toto bych si i uměl představit mít doma
jen už asi nemůžu .bo ty kecy to bych dával těžko
E2: a tohle se mě taky líbí
Naposledy editováno 20.02.2020 13:23:36
Já osobně bmw můžu a ostatní mi nevadí, multipla mne neuráží, Mulhacén se mi líbí, a nejvíc bych teď chtěl F4ku agustu 750, bo je nejvíc, ajdyž je to čtyřválec a tam su šprajclý, ale toto bych asi vzal na milost
PS, i u mne platí moje oblíbené BMW (Bikes Made Weird)
Naposledy editováno 20.02.2020 13:19:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
NP píše: Myslim ze jsi asi ojedinely, kdo si to mysli, pac za plus minus stejne penize si lidi kupuji radsi ty hnusne boxery a za min Adviky KTM. Navic tohle Enduro je endurem jen nazvem, jinak je to cisty cestak
Enduro je to úplně stejný jako ty co jsi jmenoval - vůbec žádný
za ty prachy taky hřích aby to vidělo bláto A každej ať si koupí co chce. Ale že je krásná to mě nikdo nevymluví
a znám minimálně jednoho majitele GéeSa co má nad tímto vlhké sny
Naposledy editováno 20.02.2020 13:56:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
už vidim exc-f350 2020.
pokud je to "stejné" jako 2017ka model pak bych měl
Naposledy editováno 20.02.2020 14:02:05
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jediný cestovní endura co fakt smrděj endurem jsou KTM 790 a Ténéré.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Lazyfucker> a to Fresco umis nebo ne?
Co zas vymejšlíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: zmulin> Asi tak proto mi prijde smesne nalepit na MTS nazev Enduro
Není to tak úplně MTS jako takové , změny tam jsou. Ano enduro to není ani náhodou. Ale do terénu se hodí o malinko,ale skutečně o malinko víc než to megaširoké GS.
A název? sere pes . Mě se prostě líbí
Naposledy editováno 20.02.2020 14:52:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Ta sire je vyhoda kdyz to polozis, staci male padaky u valcu a gso se jen opre o ty padaky a kufry, pokud jsou. Zvednes a jedes dal, nic neni poskozene. Nejednou vyzkouseno plus motor ktery jede od volnobehu takze zadne spojkovani pri pomalych sekcich a to jsme jezdili i ve dvou. Proste i proto je gso univerzal a nikdo nekupuje MTS kdyz chce trochu mimo asfalt
Jsi zatvrzelejší než já.
Nikdo nekupuje? A přesto se prodává. Krouťák už má vyhlazenej jak to GS. Ten motor 1260 je až nechutně příjemnej. A tu šířku jsem spíš myslel kuli průchodnosti ,ale každej si na tom svým hledáme to lepší.
NP píše: zmulin> Asi tak proto mi prijde smesne nalepit na MTS nazev Enduro
Stejně směšný,jako na třímetrákový GSo nalepit název Adventure,když je dneska dokonce snad ještě nižší,než v základu.U tý MTS aspoň zpevnili/trochu pozměnili rám,kyvku a obuli to na dráty.
Beztak se prodá většina MTS na 17kách a GS v takovýhle verzi:
Obojí jen na silnici..