omlouvám se pokud jsem založil téma, které už se tu třeba řešilo, snažil jsem se pilně
hledat na fóru, ale mám spoustu otázek na které jsem odpovědi nenašel. Na podzim 2011 jsem
se stal šťastným malitelem KLR 650 (r.v. 1996), ale jediný co mi zatím kazí dojem z téhle
motorky, je až panický strach ze stavu napínáku. Prosím Vás, můžete mi poradit dřív než se
začnu zbytečně hrabat v motoru, jak se starat o tuhle součástku? Je to až tak velký problém,
nebo je to trochu nafouknutá bublina? Jak často ten napínák praská? A když praskne, co to má
za následky, kousne se mi motor a vlítnu pod protijedoucí auto, nebo to prostě přestane
táhnout? Myslíte že stačí pravidelně ( klidně každých 500 Km ) povolit a utáhnout ten
šroubek pod tou gumovou zátkou? Nebo třeba preventivně každý jaro sundat dekl motoru a ten
napínák vyměnit za nový? Taky jsem koukal, že od r. 2008 se dělá ten napínák asi trošku
robustnější, dal by se eventuelně použít i ve starších ročnících? Neexistuje třeba nějaký (
v Česku běžně dostupný ) upgrade, který by tento problém vyřeší jednou provždy? Taky bych
byl vděčný za nějaké foto nebo video jak na to
Díky moc za každou radu pro začátečníka.
1 reakcí na tento příspěvek Napínák
mám prasklý originál napínák na KLR 650 r.v. 96.
Pokusím se objednat ten vylepšený z Ameriky https://www.happy-t...lr650-all-years.html
Chtěl bych poprosit, zda by jste nebyl někdo ochoten mi půjčit (třeba za poplatek) nářadí na demontáž magneta abych ho nemusel kupovat...
Moc děkuji za reakce, s pozdravem Martin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák
Jak při utahování magneta ? Nevíš správný moment v Nm ?
Moc děkuji M.
1 reakcí na tento příspěvek Napínák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák
dám vědět jak to šlo .
S pozdravem Martin
Klíč na rotor si vyrobím a šroub M22x1.5 koupím v železářství - kamarád mi půjčí el. rázový utahovák - to bude krása...
Tady návod od Amíků
https://media.happy-...KLR650-doohickey.pdf
Už se těším až to připlave. Doufám že to nebude za 2 měsíce ...
Děkuji, s pozdravem Martin.
1 reakcí na tento příspěvek Napínák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák
1 reakcí na tento příspěvek Napínák
Edit:pokud ale v tom už byli,tak by to mělo být cajk.Variant proč to dělá je mnoho,Třeba ten nový řetěz nesedí na nějaké ozubené kolo které se tím prasklým napínákem ohudlalo.Pokud ti to dělala firma,měla by na to dát záruku.V případě že se něco vysere,tak by to měl být její problém.Nech si podepsat,že jsi upozorňoval na škaredý zvuk.
Naposledy editováno 28.03.2020 07:33:38
Jen nevím, jak jsou na tom s kvalitou .
Teď ho řeším taky. Čekám jen na klíč kontra, abych mohl povolit rotor alternátoru.
Motor má nalítáno 58.000 podle tacho. Když jsem motorku kupoval, měla 27.000, a teď při rozebírání jsem zjistil, že se v něm nekdo rýpal. Servisní historie je neznámá.
Například rozvodový řetěz má 127.4 rozteč na čepech, nový má 127. Není to málo na 58.000km? Nebo má motorka nalítáno víc a někdo už řetěz/zy měnil?
Záhada
Naposledy editováno 13.01.2021 22:36:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |