kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Nejlepší zdroj informací bude myslím Vojta. Jestli s tím teda někdo závodí...V4 prý stále stejná ne-spolehlivost...
Pochybuju, ze s tim neco do faceliftu udelaji. Na V4 uz seru..
Mam v hlave tu 959 nebo tu F3RC, co ted nabizi Metela. A vzadu v hlave novej SD. Ta modrooranzova ujde..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Pochybuju, ze s tim neco do faceliftu udelaji. Na V4 uz seru..
Mam v hlave tu 959 nebo tu F3RC, co ted nabizi Metela. A vzadu v hlave novej SD. Ta modrooranzova ujde..
Ten novej sd je pecka, mně by teda stačil i 890r, sice je to hnusný, ale na ježdění to musí bejt super, prostě správná zrzečka no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše:
Jo a jinak víš že i v malování jdou dělat rovný čáry?
Se mi klepala ruka jak jsem byl nervózní, abych to pro tebe udělal hezký
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Ten novej sd je pecka, mně by teda stačil i 890r, sice je to hnusný, ale na ježdění to musí bejt super, prostě správná zrzečka no
Parametry jsou hodne dobry, ale ten vzhled bych nekous. Navic chybi letmac, bez nej masinu nechci. U 959 se snadno poresi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Parametry jsou hodne dobry, ale ten vzhled bych nekous. Navic chybi letmac, bez nej masinu nechci. U 959 se snadno poresi..
A nebude jednodušší rovnou pani v2? Než u 959 řešit kyvku a vejfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Pochybuju, ze s tim neco do faceliftu udelaji. Na V4 uz seru..
Mam v hlave tu 959 nebo tu F3RC, co ted nabizi Metela. A vzadu v hlave novej SD. Ta modrooranzova ujde..
Jen k tomu SD 1290. Kamarádi jezdili na podzim v USA a mimo jiné tam měli i SD a byli z něho unešení. A to jakože jezdili už na ledasčem a jsou to majitelé italských motorek,takže prej na zatáčkovitou cestu asi zatím to nejlepší.
Naposledy editováno 06.01.2020 08:33:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Jen k tomu SD 1290. Kamarádi jezdili na podzim v USA a mimo jiné tam měli i SD a byli z něho unešení. A to jakože jezdili už na ledasčem a jsou to majitelé italských motorek,takže prej na zatáčkovitou cestu asi zatím to nejlepší.
Jel jsem na starym a mimo vibraci jsem tomu nemel co vytknout. Ja uz po nem koukam od 2017..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Koukám, co jsem psal předloni v profilu (viz odkaz) to víceméně platí. Snad ještě pár postřehů: nejslabší článek asi brzdy, jsou takový tupější, chybí jim cit, což se potvrzuje i u nový V2. Na silnici bez problémů, ale na okruhu to může bejt limitující. Naopak super je podvozek, ultrastabilní, dobře pobírá i nerovnosti, slušný i ergonomicky, výborný jsou sice nízký ale široký řidítka. Motor je s homo akrapem oproti sérii daleko silnější ve středu otáček, vrch mi pak naopak přišel malinko slabší a s vibracema, takže zas asi lepší pro jízdu na silnici, jinak zvuk parádní, rozespívá se až v otáčkách, takže na volnoběh zas moc neotravuje ...svod při pomalý jízdě v létě pěkně topí pod zadek.....Stejně jako na starých sportovních Duc je dobrá ta provozní dostupnost, hlavně aku, pohodová je i výměna oleje - filtr je nezvykle z boku motoru a pro domácí sundavání zadního kola je tady výhodná i oboustranná kyvka. Nechci to moc srovnávat s V2, ale technicky je to téměř stejný, a myslím, že Euro 5 bude ten motor dusit víc než 4ka na 959. Design je věcí názoru, ale postavte starou Panigale vedle nový V2,4 a posuďte sami, za mě ty Pani a best je speciálně tvar nádrže....Když jsem na ni občas přes léto sednul, tak spíš na větší porci km, potřeboval jsem se s ní trochu srovnat, ale jak jsme si sedli, sebevědomí výrazně rostlo, což mi potvrzoval rychloměr . Kdo má rád sportovní biky a jezdí spíš na silnici, bude spokojenej.
Případně Petto napiš, co tě ještě zajímá.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě to pořád hodně baví, je to rychlý, funguje to na silnici dobře, na dromu už míň - ale loni jsem tam byl asi 3x tak mi to nijak vlastně nevadí. Novej model má navíc snad jiný podvozek, tak to třeba pořešili. Design toho novýho se mi úplně nelíbí, teda kromě kol.
A ty vibrace - ani si jich nevšimneš, dokud nepřesedneš na něco jinýho, třeba V4 Tuono
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=117454
Koukám, co jsem psal předloni v profilu (viz odkaz) to víceméně platí. Snad ještě pár postřehů: nejslabší článek asi brzdy, jsou takový tupější, chybí jim cit, což se potvrzuje i u nový V2. Na silnici bez problémů, ale na okruhu to může bejt limitující. Naopak super je podvozek, ultrastabilní, dobře pobírá i nerovnosti, slušný i ergonomicky, výborný jsou sice nízký ale široký řidítka. Motor je s homo akrapem oproti sérii daleko silnější ve středu otáček, vrch mi pak naopak přišel malinko slabší a s vibracema, takže zas asi lepší pro jízdu na silnici, jinak zvuk parádní, rozespívá se až v otáčkách, takže na volnoběh zas moc neotravuje ...svod při pomalý jízdě v létě pěkně topí pod zadek.....Stejně jako na starých sportovních Duc je dobrá ta provozní dostupnost, hlavně aku, pohodová je i výměna oleje - filtr je nezvykle z boku motoru a pro domácí sundavání zadního kola je tady výhodná i oboustranná kyvka. Nechci to moc srovnávat s V2, ale technicky je to téměř stejný, a myslím, že Euro 5 bude ten motor dusit víc než 4ka na 959. Design je věcí názoru, ale postavte starou Panigale vedle nový V2,4 a posuďte sami, za mě ty Pani a best je speciálně tvar nádrže....Když jsem na ni občas přes léto sednul, tak spíš na větší porci km, potřeboval jsem se s ní trochu srovnat, ale jak jsme si sedli, sebevědomí výrazně rostlo, což mi potvrzoval rychloměr . Kdo má rád sportovní biky a jezdí spíš na silnici, bude spokojenej.
Případně Petto napiš, co tě ještě zajímá.....
Diky moc za info.. musim se na to nejdriv svezt, znam 1098 a V4. Siroka riditka mi vyhovuji. Sedlo bude asi tvrdy, ze? Hlavne me zajima, jestli to ma na silnici vyznam? Jestli to neni spis trapeni.. motor bude asi v pohode. Na V4 bych musel jezdit na dvojku, kdybych mel vyuzit horni pasmo, kde to aspon jede.
Attim píše: Petta> Že by další narušitel italomrdů tady?
Mě to pořád hodně baví, je to rychlý, funguje to na silnici dobře, na dromu už míň - ale loni jsem tam byl asi 3x tak mi to nijak vlastně nevadí. Novej model má navíc snad jiný podvozek, tak to třeba pořešili. Design toho novýho se mi úplně nelíbí, teda kromě kol.
A ty vibrace - ani si jich nevšimneš, dokud nepřesedneš na něco jinýho, třeba V4 Tuono
Ja ho chtel vzdycky, ale motorari se na 2014 moc nepredvedli a pak me zacly vadit vibrace. Jinak posed a vlastnosti, tam nemam co vytknout. Co se tyce designu, prvni 1290 byl nej, pak uz to slo k horsimu. Ale pohled zezadu me teda bere dost. Predek asi ustoupil funkcnosti, kde ta bocni kapotaz nahrazuje kridelka. Tedy si to myslim.. Novej ma stelovatlenej i predek. Nez, ze bych to nejak extra vyuzil, na okruhu jsem uz dlouho nebyl. Co je hruza, tak ten plast objimajici nadrz. To je fakt vostry. Ale modrooranzova kombinace se mi libi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Ten novej sd je pecka, mně by teda stačil i 890r, sice je to hnusný, ale na ježdění to musí bejt super, prostě správná zrzečka no
890 r se mi taky moc libi az na ten motor..myslim koncepci1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Petta> Nevím, co od toho na silnici očekáváš. Ale 959 je bike na silnici.
Spis mi slo o jizdni pozici. Jestli neni clovek po 100 km vyrizenej a celej bolavej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: 890 r se mi taky moc libi az na ten motor..myslim koncepci
takhle je to kompaktnější a charakterem by to pořád mělo bejt véčko
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.01.2020 13:58:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Nejde o to někoho nachytat.
jo to jsem tak nemyslel, spis ze bych uz pred par lety pro ni jel... no vlastne jeste loni ale ted uz bych nejspis nekoupil ani tu vysnenou 9282 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Jsi ohrožen. Přestáváš snít.
sen o plný garáži, prádnym účtu a místo pocitu štěstí drbání na hlavě, je jeden z těch bez kterejch se člověk obejde