2 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
Naposledy editováno 01.01.2020 19:41:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
Hlavně to NC netoci víc jak 6000t ot myslím a i když to hezky jede taky i v automatu(měli jsme půjčenou ) tak zase to má hranice zabavnosti ...
Já kapoty nezavrhuju taky jsem si vyzkoušel , oni vypadají výborně ale proste když se začíná tak ten rejd i vlaštovky jsou omezující než u naked, taky budeš jezdit v nižším spektru otáček a tam se ss chová hůře než naháč nebo i enduro apod ...
Další věc , tu vyšší finanční ztrátu nove moto za Tebe zaplatil první majitel pokud koupíš 2 a více let starou....
Ale na to všechno si samozřejmě prijdeš sám , je to v podstatě tak že tady přispívají všichni kdo už začali a nějakým vývojem prošli....tzn jsou to pomocné rady které třeba budeš za par let dávat dalším taky .....koloběh
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
Stanley78 píše: _Michal> je větší, ale ne o moc. Kámoška ma 160 a má 650,sice snížený ale v pohodě. It je na stromky spousta úprav, levné díly, levný servis, nezkazí se , dobrá volba
Litrovej Strom je jako první motorka na hovno. Rohlík od ucha k uchu bude mít ze začátku jenom na rovné silnici, jinak se s tím bude prát. Kamarádům v hospodě bude říkat, že to jde jak pichla svině, ale jiní o něm řeknou, že neumí vůbec jezdit.
mmartinzjm píše: No a ted zase hlaska mensi lehci nahrava ninja 400
Nahrává ale jen teoretické rovině, což zjistíš až si půjčíš ss a naked a budeš hodně překvapený .....já jsem byl parkrat u Matyho Landy v Kolíně na motoškole a pokud si ten citát pamatuju dobře tak říkal ....měl jsem tady kluky na ss který na nich lítali 15 let a nevykroužili ani osmičku ....cvičení v malé rychlosti ....
Ten duke 390 taky není špatný akorát zní jako vysavač a má dlouhý kvalty .....teda pokud by jsi nechtěl rc390
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
Stanley78 píše: ThomasDRZ> já ho mám jako první motorku,, stejny věk jako tazatel a je to paráda. Třeba se s tim Peru, treba jezdím jen rovne ale byla to skvela volba. Nemusím měnit po roce nebo dvou a přicházet o prachy.
Tak hlavně každý má danou nějakou schopnost a stupnici řízení motorových vozidel. Třeba s tím litrem umíš jezdit jak by další nedokázal , to nikdo neví , ale obecně koupit silnou, těžkou do začátku lze.....ale muže za ten první rok nachytat takových zlozvyku ze dalších par let se taky muže snažit je odbouravat....pokud využije možnosti k zlepšení které trh nabízí
Co se výběru týče, tak letos jsem udělal jednu velkou zkušenost. Objeď dealery a půjčuj si motorky. Každá takhle utracená koruna je sakra dobrá investice. Teprve během zkušební jízdy pochopíš, jak co kdo myslel v recenzích a jak je vůbec ten argument pro tebe důležitej! Zjistíš, že motorky, na který si vsázel, ti vůbec nesedí, nebo že ti vadí ergonomie, vibrace, že to jede míň, nebo "jinde", že vlastně nakonec tě víc baví tohle nebo tamto.
A jestli nevíš, tak naháč je vždy dobrá univerzální první volba. Kámoš jezdí už spooousty let, poslední roky 1200GS a nedávno měl na chvíli půjčenou funglovku Ninja 400 a strašně si to užil, byl z toho nadšenej. Vážně ty menší obsahy nepodceňuj, výkon ti v tuhle chvíli bude stačit a takovou hravost už ti žádná větší/těžší motorka nenabídne.
Stanley78 píše: ThomasDRZ> já ho mám jako první motorku,, stejny věk jako tazatel a je to paráda. Třeba se s tim Peru, treba jezdím jen rovne ale byla to skvela volba. Nemusím měnit po roce nebo dvou a přicházet o prachy.
Jenže ty nemáš žádné porovnání, takže se vší úctou vlastně "nevíš". Nemyslím to špatně, snad mi rozumíš. Samozřejmě je důležitý, že ti dělá radost a že ti sedí
Stanley78 píše: ThomasDRZ> já ho mám jako první motorku,, stejny věk jako tazatel a je to paráda. Třeba se s tim Peru, treba jezdím jen rovne ale byla to skvela volba. Nemusím měnit po roce nebo dvou a přicházet o prachy.
Jinak já jsem začal stejně “blbě “ jako Ty.....na 800 obsah, finanční ztráta žádná byl to starý za 60t....8 let jsem si myslel ze je to geniální univerzální stroj.....chyba to byla
Naposledy editováno 02.01.2020 09:28:54
Doporučil bych Martinovi ze Znojma, aby si sepsal svoje priority a k tomu přiřadil vhodný stroj. S vědomím, že do roka se to může úplně změnit.
Budu jezdit po rovinkách směr Brno, Břeclav? To hodně brzo omrzí.
Budu jezdit vlastivědu mezi vinohradama a po polách? Pak se hodí jednoduché endurko, čím lehčí, tím víc toho zvládne. 250ccm pro offroad, něco ve stylu XT660 nebo starého Transalpa, když 90% cest bude asfalt.
Budu to valit směrem na Vranov? Pak samozřejmě naháč, ale s pohodlným pérováním, protože polovina silnic stojí za hovno. Víc jak 120km/h tam bude potřeba málokdy. Budu jezdit agresivně nebo rozvážně? Pro to první bych za sebe volil něco jako Z400, pro to druhé spíš CB500. Čím menší váha, tím líp jde korigovat různé nepovedené manévry, kterých ze začátku nebude málo.
A kapota nebo těžká litrová cenduro obluda jako první motorka? To rozhodně ne. Pokud bude potřeba, tak to přijde samo a časem.
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
Každý sme iný,ale s odstupom času myslím,že všeobecná rada postupného napredovania je tá najsprávnejšia. Ja som na začiatok nezvolil celkom dobre,aj keď som to "zvládol"..
Ďalšou dobrou radou je,že treba skúšať rôzne motorky u predajcov a tak. Lenže nevyjazdenému novicovi to až tak veľa nedá,pretože pre neho je nová aj samotná jazda na dvoch kolesách. Nevie teda motorku svojou jazdou dostatočne preveriť,porovnať,atď....
Keby som začínal ešte raz,tak na čomsi menšom,ľahšom,slabšom. Jazdenka v slušnom stave,ktorej následný predaj nebude veľmi stratový. Na type moto až tak nezáleží. Človek musí najprv zistiť,o čom to "motorkárčenie" vlastne je a čo od toho očakáva. A to sa inak než vlastnými skúsenosťami, odjazdenými kilometrami, nedá...
Guzo píše: Začínal som v 41 rokoch. Ťažší naháč 650/57 kW, potom ss 600/96kw, ale motorkou " navždy" pre mňa zostane súčasná, nahatá 750/35kw.
Každý sme iný,ale s odstupom času myslím,že všeobecná rada postupného napredovania je tá najsprávnejšia. Ja som na začiatok nezvolil celkom dobre,aj keď som to "zvládol"..
Ďalšou dobrou radou je,že treba skúšať rôzne motorky u predajcov a tak. Lenže nevyjazdenému novicovi to až tak veľa nedá,pretože pre neho je nová aj samotná jazda na dvoch kolesách. Nevie teda motorku svojou jazdou dostatočne preveriť,porovnať,atď....
Keby som začínal ešte raz,tak na čomsi menšom,ľahšom,slabšom. Jazdenka v slušnom stave,ktorej následný predaj nebude veľmi stratový. Na type moto až tak nezáleží. Človek musí najprv zistiť,o čom to "motorkárčenie" vlastne je a čo od toho očakáva. A to sa inak než vlastnými skúsenosťami, odjazdenými kilometrami, nedá...
Naprosto souhlasím.
Když jsem před před čtyřmi lety vybíral první motorku, hlavou se mi honily i takové ty věci typu "tvl, půllitr? Tomu se budou všichni smát..."......a i když jsem nakonec na půllitru neskončil, po pár letech vím, že jsem se tehdy nemohl víc plést, a kdybych měl začínat znova, neměl bych problém s nějakým lehkým, ovladatelným strojem v nižší objemové kategorii.
Hezky je to shrnuto TADY .
Naposledy editováno 02.01.2020 12:41:33
No a pak 25 let utrum protože děti, rodina, první barák, druhý barák, firma a td...
Vrátil jsem se na 2 kola těsně před padesátkou, resp. v podstatě začínal úplně znova.
Kašlal jsem na kecy "zkušených" a první 2 roky si poctivě odkroutil opět na dvěpade a následně třindě od jawy. Celkem asi 15 tis. km.
Hubu jsem si na nich kupodivu nerozbil, začlo mne to náramně bavit a jal se tedy pokukovat po něčem nad půl litru.
Po různých pokusech (bandit, hornet a d.) i omylech (fat boy) v současnosti mám jako hlavní moto 50 kobylek ve W800 což je stroj, který mi už bohatě stačí a se kterým asi i dožiju dokud udržím myšlenku, moč a vyškrábu se do sedla
Druhá věc je, že vůbec netuší, jak se mašina má chovat, může lišit a aby poznal rozdíly a věděl, co chce (prvně musí zjistit, co mu vadí), tak holt musí nejdřív pár tisíc km natočit. Bez toho to nejde. Nejde takhle koupit novou mašinu, kterou teď chce, protože je vysoká pravděpodobnost, že jí příští sezónu chtít nebude.
Vem něco rozumnýho na začátek, něco co může zůstat definitivka a nebo to pošleš dál. Jako začátečník oceníš menší, lehčí s kratším rozvorem. Kubatura kolem 650 ccm nevystraší a dovede jet.
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
Koupil bych zánovní mašinu s dobrou cenou, která v případě ponechání bude dobře sloužit nebo půjde bezproblémově poslat dál.
Naposledy editováno 02.01.2020 15:40:11
Sám se snažím držet rady, že jezdec by měl mít vždy o něco lepší schopnosti, než stroj, který má pod sebou. Šťastnou ruku při výběru.
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
edit: borca lakaju male kapoty. na tom sa moze zabit uplne rovnako ako na 600ccm nahaci. a ked ho laka ninja a cbr, tak do vinohradu s tym asi jazdit neplanuje
Naposledy editováno 02.01.2020 20:03:26