kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Motarda z továrny uz dnes koupis jen u HQV a TM.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Ok takže nesmysl :) trochu jsem to tušil. Jdu do 2020 six days. Předpokladam, že už si to pár let necham...
Gratulace, skvělá volba ...350/6D-2020, mám už dva měsíce v garáži
Naposledy editováno 19.12.2019 19:10:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Gratulace, skvělá volba ...350/6D-2020, mám už dva měsíce v garáži
Ty jsi utekl od 2T?
A v garazi toho mas vic. Dej uz to do kupy, chystam velke prezbrojeni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: 2T jsem na chut neprisel. To mne vubec nejde. A jezdis tubeless?
Naposledy editováno 19.12.2019 20:07:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Petta> Snazší je postavit to z krosky, na MX podvozku muzes klidne jezdit prvni sezonu dve, zalezi jak jsi talentovanej, me podvozek nelimitoval...
Motarda z továrny uz dnes koupis jen u HQV a TM.
Me by urcite nelimitoval, mam zkusenosti jen s radoby motardama jako rivale, hym..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: PETARDAK> Ja bych rad vymenil tu svoji 450 za 350. Ale na druhou stranu je mne jasne, ze vetsi problem je mezi sedlem a riditky. Tak to zatim nechavam tak.
Edit: 2T jsem na chut neprisel. To mne vubec nejde. A jezdis tubeless?
EXC 350 už jsem měl 16ku, pak byl revoluční posun u modelu 17-19 a 20ky byť vzhledově je rozdíly minimální, tak mají pozměněnou geometrii k hravější ovladatelnosti a hlavně přepracovaný motor s většími kanály a větší klapkou sání a z toho plyne výraznější výbušnost a ostrost odspodu pořád to je lineární, endurový motor, ale s výrazně větším fun-factorem
Víš že já jsem hračička a na dnešní 2T je fascinující, ta možnost ladění, kombinací přívěry/výfuku/nastavení karbecu a sek.převodu si to posunuješ od úplného beránka a k "sviňa arabská"
A TUBLISS jedu snad 4tý rok, od doby co se vůbec objevil na trhu, tenkrát jsem byl v místní grupě za vola co vymýšlím za nesmysly, prej jedině mouse... a dnes to jedou všichni kolem mě. Jezdím s tlakem 0,25-0,30 a teď ve středu, jsem po cca 350mth, poprvé seknul z.gumu, v rychlejším úseku, jsem "našel" v blátě zahrnutou, hranu panelu... ale jezdil jsem v pohodě dál i s nulovým tlakem výjezdy pecka, na rovinkách už to lehce plave...
Naposledy editováno 20.12.2019 07:35:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Petta> myslím, že motard je na hony vzdálený těmto motorkam...
Vsak jsem to napsal.. Psal jsem jen o zkusenostech s vysokejma motorkama, nesrovnavam ty motorky, to ani nejde. Jednou jsem se svez na motardu na trati a nebylo to zly.. ale rozhodne bych nenasel limity endurovyho podvozku. O to slo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Vsak jsem to napsal.. Psal jsem jen o zkusenostech s vysokejma motorkama, nesrovnavam ty motorky, to ani nejde. Jednou jsem se svez na motardu na trati a nebylo to zly.. ale rozhodne bych nenasel limity endurovyho podvozku . O to slo..
To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor
A porad se to tak nori, i kdyz mas predpeti treba na max? Jiny pruziny by to mohly vyresit? Pak to asi ale ztraci vyznam, kdyz chce clovek menit kola..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.12.2019 09:25:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: PETARDAK> takže na to seru :)
teď jsem postřehl, že jsi z Kozmic, celkem rádi, jezdíváme do pískovny u Vřesiny (mj.plánujem i zítra) tak až 350 bude doma, můžem se někdy potkat
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Prehazovani MX - SM jsem delal i během cca 30min - prohodit kola, komplet přední brzda s adaptérem a druhej řetěz (ja jeste prendaval plasty vepredu s krátkým blatnikem) nebylo to tak zly. To je takovej beznej zivot s “ostrou” - po dni na okruhu projdes srouby, obvykle vyměníš olej, kontrola ventilu atd. Z motokrosu je zas ta motorka obvykle tak zasrana, ze ji hodinu mejes vapkou, pak namazat atd... v tom se pul hodiny nebo hodina preskladavani z SM na MX ztrati.
Po tom co jsem predelal podvozek (snížení, pruziny, planzety) uz to bylo na MX nepoužitelný a misto druhejch tlumicu jsem koupil druhou stejnou motorku
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Petta: limity enduro podvozku najdes rychle, ale s MX podvozkem se da jezdit docela v poho.
Prehazovani MX - SM jsem delal i během cca 30min - prohodit kola, komplet přední brzda s adaptérem a druhej řetěz (ja jeste prendaval plasty vepredu s krátkým blatnikem) nebylo to tak zly. To je takovej beznej zivot s “ostrou” - po dni na okruhu projdes srouby, obvykle vyměníš olej, kontrola ventilu atd. Z motokrosu je zas ta motorka obvykle tak zasrana, ze ji hodinu mejes vapkou, pak namazat atd... v tom se pul hodiny nebo hodina preskladavani z SM na MX ztrati.
Po tom co jsem predelal podvozek (snížení, pruziny, planzety) uz to bylo na MX nepoužitelný a misto druhejch tlumicu jsem koupil druhou stejnou motorku
Taky si myslim, ze nejlepsi reseni jsou 2 masiny. Je to tak se sportem nebo cestakem, zadna neumi 2 veci naraz. Nejvic miluju motohousi kecy, ze nejaky cestak je zabijak supersportu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Malem jsem se slozil,vim,ze ta fotka existuje,ale videl jsem ji naposled tak pred dvaceti lety..Ladil se zahonkama na chalupe
E:Ja treba tatu nikdy nevidel bez plnovousu a nejvetsi modni vystrelek je u nej cerveny tricko na zahrade
Naposledy editováno 20.12.2019 20:22:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta: tyhle blaboly jsou to proc lidi ctou motohouse a utraci prachy u srsane... kdyz to neberes moc vazne, tak se u toho pobavis. Ve finale stejne nejvic zalezi na pilotovi.
Me se na motardech nejvic libi to, ze to neberes jako motorku, ale sportovni nacini.. muzes s tim mlatit o zem, netrapi te odreniny, resis jen funkcni veci a ne estetiku - mas cistej zazitek ze svezeni.