bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 16:23 | Nahoru | #72391
Petta> Snazší je postavit to z krosky, na MX podvozku muzes klidne jezdit prvni sezonu dve, zalezi jak jsi talentovanej, me podvozek nelimitoval...

Motarda z továrny uz dnes koupis jen u HQV a TM.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 17:38 | Nahoru | #72392
Ok takže nesmysl :) trochu jsem to tušil. Jdu do 2020 six days. Předpokladam, že už si to pár let necham...

Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 17:39 | Nahoru | #72393
Rozhodopadne dík všem za reakce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 17:41 | Nahoru | #72394

DoktorARO píše: Ok takže nesmysl :) trochu jsem to tušil. Jdu do 2020 six days. Předpokladam, že už si to pár let necham...



Gratulace, skvělá volba ...350/6D-2020, mám už dva měsíce v garáži

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 18:05 | Nahoru | #72395
PETARDAK> byl jsem na endurocampu a měl to půjčené no a jak říkal Kuklík. Žlutá nákaza. Takže mě ten výlet bude stát čtvrt míče

Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 19:10 | Nahoru | #72396
Nechce někdo mulu na dlouhé zimní večery a do jara to dát do vůně? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprilia-rsv-1000-r/aprilia-rsv-mille-1000-r-1504882.html

Naposledy editováno 19.12.2019 19:10:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 19:32 | Nahoru | #72397

PETARDAK píše: Gratulace, skvělá volba ...350/6D-2020, mám už dva měsíce v garáži



Ty jsi utekl od 2T?

A v garazi toho mas vic. Dej uz to do kupy, chystam velke prezbrojeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 19:53 | Nahoru | #72398
cibus> Mám 300-2T a 350-4T ... jezdím co to jde, obě endura střídám a hledám "zlatý grál" co-je-lepší 2T/4T?????????????????? a máš SZ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 20:05 | Nahoru | #72399
PETARDAK> Ja bych rad vymenil tu svoji 450 za 350. Ale na druhou stranu je mne jasne, ze vetsi problem je mezi sedlem a riditky. Tak to zatim nechavam tak.

Edit: 2T jsem na chut neprisel. To mne vubec nejde. A jezdis tubeless?

Naposledy editováno 19.12.2019 20:07:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2019 v 20:40 | Nahoru | #72400

assassin píše: Petta> Snazší je postavit to z krosky, na MX podvozku muzes klidne jezdit prvni sezonu dve, zalezi jak jsi talentovanej, me podvozek nelimitoval...

Motarda z továrny uz dnes koupis jen u HQV a TM.



Me by urcite nelimitoval, mam zkusenosti jen s radoby motardama jako rivale, hym..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 07:04 | Nahoru | #72401
Petta> myslím, že motard je na hony vzdálený těmto motorkam...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 07:34 | Nahoru | #72402

cibus píše: PETARDAK> Ja bych rad vymenil tu svoji 450 za 350. Ale na druhou stranu je mne jasne, ze vetsi problem je mezi sedlem a riditky. Tak to zatim nechavam tak.

Edit: 2T jsem na chut neprisel. To mne vubec nejde. A jezdis tubeless?



EXC 350 už jsem měl 16ku, pak byl revoluční posun u modelu 17-19 a 20ky byť vzhledově je rozdíly minimální, tak mají pozměněnou geometrii k hravější ovladatelnosti a hlavně přepracovaný motor s většími kanály a větší klapkou sání a z toho plyne výraznější výbušnost a ostrost odspodu pořád to je lineární, endurový motor, ale s výrazně větším fun-factorem
Víš že já jsem hračička a na dnešní 2T je fascinující, ta možnost ladění, kombinací přívěry/výfuku/nastavení karbecu a sek.převodu si to posunuješ od úplného beránka a k "sviňa arabská"

A TUBLISS jedu snad 4tý rok, od doby co se vůbec objevil na trhu, tenkrát jsem byl v místní grupě za vola co vymýšlím za nesmysly, prej jedině mouse... a dnes to jedou všichni kolem mě. Jezdím s tlakem 0,25-0,30 a teď ve středu, jsem po cca 350mth, poprvé seknul z.gumu, v rychlejším úseku, jsem "našel" v blátě zahrnutou, hranu panelu... ale jezdil jsem v pohodě dál i s nulovým tlakem výjezdy pecka, na rovinkách už to lehce plave...

Naposledy editováno 20.12.2019 07:35:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 07:48 | Nahoru | #72403

DoktorARO píše: Petta> myslím, že motard je na hony vzdálený těmto motorkam...


Vsak jsem to napsal.. Psal jsem jen o zkusenostech s vysokejma motorkama, nesrovnavam ty motorky, to ani nejde. Jednou jsem se svez na motardu na trati a nebylo to zly.. ale rozhodne bych nenasel limity endurovyho podvozku. O to slo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 08:06 | Nahoru | #72404

Petta píše: Vsak jsem to napsal.. Psal jsem jen o zkusenostech s vysokejma motorkama, nesrovnavam ty motorky, to ani nejde. Jednou jsem se svez na motardu na trati a nebylo to zly.. ale rozhodne bych nenasel limity endurovyho podvozku . O to slo..



To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 08:59 | Nahoru | #72405

PETARDAK píše: To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor



A porad se to tak nori, i kdyz mas predpeti treba na max? Jiny pruziny by to mohly vyresit? Pak to asi ale ztraci vyznam, kdyz chce clovek menit kola..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 09:17 | Nahoru | #72406
Petta> OFF vidlice běžně regulaci předpětí nemají, u novějších KTM 6D regulace je, ale v rozsahu 6mm, to je u zdvihu 300, téměř neznatelná hodnota... a správně píšeš, tvrdší pružiny+přeplanžetovat tlumiče to řeší... a tak máš v koutě postavené druhé šavle... a na SM kole máš větší př.kotouč a při "přehazování kol" šroubuješ i mezikus vidlice/třmen nebo máš v garáži pověšený komplet pumpa-hadice-větší třmen a ten přehazuješ... a měníš řetěz (na SM kole máš malou rozetu a enduro řetěz máš dlouhý)... a přitahuješ komplet zadní tlumič.... a stejně ti zůstává měkký(s rychlým převodem líný) motor... a... a... a pak se na celé přehazování vys...š, protože je to půl dne šroubování a dolaďování

Naposledy editováno 20.12.2019 09:25:38

Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 12:03 | Nahoru | #72407
Na motardovitejch motorkách sem jel jen na 660X a nějaký 625ce Kačeně.Ta byla jakože asi trochu ostřejší a veselejší,ale stejně to byla vibrátoidní historie na silnici otravná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 13:14 | Nahoru | #72408
PETARDAK> takže na to seru :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 14:07 | Nahoru | #72409

DoktorARO píše: PETARDAK> takže na to seru :)



teď jsem postřehl, že jsi z Kozmic, celkem rádi, jezdíváme do pískovny u Vřesiny (mj.plánujem i zítra) tak až 350 bude doma, můžem se někdy potkat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 17:47 | Nahoru | #72410
PETARDAK> jj tam jezdíme s kamosema. Mám to tam rád a mám to max 10min přes pole a lesem

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 19:10 | Nahoru | #72411
Petta: limity enduro podvozku najdes rychle, ale s MX podvozkem se da jezdit docela v poho.

Prehazovani MX - SM jsem delal i během cca 30min - prohodit kola, komplet přední brzda s adaptérem a druhej řetěz (ja jeste prendaval plasty vepredu s krátkým blatnikem) nebylo to tak zly. To je takovej beznej zivot s “ostrou” - po dni na okruhu projdes srouby, obvykle vyměníš olej, kontrola ventilu atd. Z motokrosu je zas ta motorka obvykle tak zasrana, ze ji hodinu mejes vapkou, pak namazat atd... v tom se pul hodiny nebo hodina preskladavani z SM na MX ztrati.

Po tom co jsem predelal podvozek (snížení, pruziny, planzety) uz to bylo na MX nepoužitelný a misto druhejch tlumicu jsem koupil druhou stejnou motorku

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 20:08 | Nahoru | #72412
assassin> Hele,uz vim,po kom to vecny smudlani mam

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 20:12 | Nahoru | #72413

assassin píše: Petta: limity enduro podvozku najdes rychle, ale s MX podvozkem se da jezdit docela v poho.

Prehazovani MX - SM jsem delal i během cca 30min - prohodit kola, komplet přední brzda s adaptérem a druhej řetěz (ja jeste prendaval plasty vepredu s krátkým blatnikem) nebylo to tak zly. To je takovej beznej zivot s “ostrou” - po dni na okruhu projdes srouby, obvykle vyměníš olej, kontrola ventilu atd. Z motokrosu je zas ta motorka obvykle tak zasrana, ze ji hodinu mejes vapkou, pak namazat atd... v tom se pul hodiny nebo hodina preskladavani z SM na MX ztrati.

Po tom co jsem predelal podvozek (snížení, pruziny, planzety) uz to bylo na MX nepoužitelný a misto druhejch tlumicu jsem koupil druhou stejnou motorku



Taky si myslim, ze nejlepsi reseni jsou 2 masiny. Je to tak se sportem nebo cestakem, zadna neumi 2 veci naraz. Nejvic miluju motohousi kecy, ze nejaky cestak je zabijak supersportu.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 20:12 | Nahoru | #72414
A červený škodovky na černých kolech máte taky rodový ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 20:15 | Nahoru | #72415

Kubák píše: assassin> Hele,uz vim,po kom to vecny smudlani mam



Tvůj "táta" (asi) .... je James May? No neke!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 20:16 | Nahoru | #72416
Kocandak> Ja skodovku nemam,mam cerny auto na stribrnejch kolech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 20:19 | Nahoru | #72417
sejrac> Rek bych,ze ten metrak nikdy nemel
Malem jsem se slozil,vim,ze ta fotka existuje,ale videl jsem ji naposled tak pred dvaceti lety..Ladil se zahonkama na chalupe
E:Ja treba tatu nikdy nevidel bez plnovousu a nejvetsi modni vystrelek je u nej cerveny tricko na zahrade

Naposledy editováno 20.12.2019 20:22:06

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 20:20 | Nahoru | #72418
Kubák> O metráku nevím, ale ta podoba a vohoz tam je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 20:43 | Nahoru | #72419
Kubák> zacatky detailingu v CSSR

Petta: tyhle blaboly jsou to proc lidi ctou motohouse a utraci prachy u srsane... kdyz to neberes moc vazne, tak se u toho pobavis. Ve finale stejne nejvic zalezi na pilotovi.

Me se na motardech nejvic libi to, ze to neberes jako motorku, ale sportovni nacini.. muzes s tim mlatit o zem, netrapi te odreniny, resis jen funkcni veci a ne estetiku - mas cistej zazitek ze svezeni.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 22:26 | Nahoru | #72420
PETARDAK> Kde to je???A v kolik tam budeš???

Pokud to je Vřesinská strž tak vím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist