kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Motarda z továrny uz dnes koupis jen u HQV a TM.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Ok takže nesmysl :) trochu jsem to tušil. Jdu do 2020 six days. Předpokladam, že už si to pár let necham...
Gratulace, skvělá volba
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 19.12.2019 19:10:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Gratulace, skvělá volba ...350/6D-2020, mám už dva měsíce v garáži
Ty jsi utekl od 2T?
A v garazi toho mas vic. Dej uz to do kupy, chystam velke prezbrojeni.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: 2T jsem na chut neprisel. To mne vubec nejde. A jezdis tubeless?
Naposledy editováno 19.12.2019 20:07:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Petta> Snazší je postavit to z krosky, na MX podvozku muzes klidne jezdit prvni sezonu dve, zalezi jak jsi talentovanej, me podvozek nelimitoval...
Motarda z továrny uz dnes koupis jen u HQV a TM.
Me by urcite nelimitoval, mam zkusenosti jen s radoby motardama jako rivale, hym..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: PETARDAK> Ja bych rad vymenil tu svoji 450 za 350. Ale na druhou stranu je mne jasne, ze vetsi problem je mezi sedlem a riditky. Tak to zatim nechavam tak.
Edit: 2T jsem na chut neprisel. To mne vubec nejde. A jezdis tubeless?
EXC 350 už jsem měl 16ku, pak byl revoluční posun u modelu 17-19 a 20ky byť vzhledově je rozdíly minimální, tak mají pozměněnou geometrii k hravější ovladatelnosti a hlavně přepracovaný motor s většími kanály a větší klapkou sání a z toho plyne výraznější výbušnost a ostrost odspodu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Víš že já jsem hračička a na dnešní 2T je fascinující, ta možnost ladění, kombinací přívěry/výfuku/nastavení karbecu a sek.převodu si to posunuješ od úplného beránka a k "sviňa arabská"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
A TUBLISS jedu snad 4tý rok, od doby co se vůbec objevil na trhu, tenkrát jsem byl v místní grupě za vola
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 20.12.2019 07:35:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Petta> myslím, že motard je na hony vzdálený těmto motorkam...
Vsak jsem to napsal.. Psal jsem jen o zkusenostech s vysokejma motorkama, nesrovnavam ty motorky, to ani nejde. Jednou jsem se svez na motardu na trati a nebylo to zly.. ale rozhodne bych nenasel limity endurovyho podvozku. O to slo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Vsak jsem to napsal.. Psal jsem jen o zkusenostech s vysokejma motorkama, nesrovnavam ty motorky, to ani nejde. Jednou jsem se svez na motardu na trati a nebylo to zly.. ale rozhodne bych nenasel limity endurovyho podvozku . O to slo..
To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor
A porad se to tak nori, i kdyz mas predpeti treba na max? Jiny pruziny by to mohly vyresit? Pak to asi ale ztraci vyznam, kdyz chce clovek menit kola..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Naposledy editováno 20.12.2019 09:25:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: PETARDAK> takže na to seru :)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Prehazovani MX - SM jsem delal i během cca 30min - prohodit kola, komplet přední brzda s adaptérem a druhej řetěz (ja jeste prendaval plasty vepredu s krátkým blatnikem) nebylo to tak zly. To je takovej beznej zivot s “ostrou” - po dni na okruhu projdes srouby, obvykle vyměníš olej, kontrola ventilu atd. Z motokrosu je zas ta motorka obvykle tak zasrana, ze ji hodinu mejes vapkou, pak namazat atd... v tom se pul hodiny nebo hodina preskladavani z SM na MX ztrati.
Po tom co jsem predelal podvozek (snížení, pruziny, planzety) uz to bylo na MX nepoužitelný a misto druhejch tlumicu jsem koupil druhou stejnou motorku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Petta: limity enduro podvozku najdes rychle, ale s MX podvozkem se da jezdit docela v poho.
Prehazovani MX - SM jsem delal i během cca 30min - prohodit kola, komplet přední brzda s adaptérem a druhej řetěz (ja jeste prendaval plasty vepredu s krátkým blatnikem) nebylo to tak zly. To je takovej beznej zivot s “ostrou” - po dni na okruhu projdes srouby, obvykle vyměníš olej, kontrola ventilu atd. Z motokrosu je zas ta motorka obvykle tak zasrana, ze ji hodinu mejes vapkou, pak namazat atd... v tom se pul hodiny nebo hodina preskladavani z SM na MX ztrati.
Po tom co jsem predelal podvozek (snížení, pruziny, planzety) uz to bylo na MX nepoužitelný a misto druhejch tlumicu jsem koupil druhou stejnou motorku
Taky si myslim, ze nejlepsi reseni jsou 2 masiny. Je to tak se sportem nebo cestakem, zadna neumi 2 veci naraz. Nejvic miluju motohousi kecy, ze nejaky cestak je zabijak supersportu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Malem jsem se slozil,vim,ze ta fotka existuje,ale videl jsem ji naposled tak pred dvaceti lety..Ladil se zahonkama na chalupe
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
E:Ja treba tatu nikdy nevidel bez plnovousu a nejvetsi modni vystrelek je u nej cerveny tricko na zahrade
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 20.12.2019 20:22:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Petta: tyhle blaboly jsou to proc lidi ctou motohouse a utraci prachy u srsane... kdyz to neberes moc vazne, tak se u toho pobavis. Ve finale stejne nejvic zalezi na pilotovi.
Me se na motardech nejvic libi to, ze to neberes jako motorku, ale sportovni nacini.. muzes s tim mlatit o zem, netrapi te odreniny, resis jen funkcni veci a ne estetiku - mas cistej zazitek ze svezeni.