Pro vyjížďce asi po 250km mi najednou moto chcíplo a rozsvítila se dioda FI. Motorka pak nešla nastartovat. Po vypnutí klíčku a zapnutí nebylo slyšet ani čerpadlo že by si nasálo a žádné relé nezaklepalo. Po další vypnu a zapnutí vše naběho a motorka chytla ale po pár vteřinách zase chcíplo a rozsvitila se FI.
Takhle mi to udělalo asi 10* po sobě s tím že někdy nechcipla hned a zvládl jsem takhle ujet asi 5km pak to zas chcíplo a pak jsem nastartoval uase už jsem dojel asi 30 km až domů bez jediného problémů.
Zkoušel jsem vyblikat chybu ale nic neblikalo. ( Propojil jsem drát na minus a doufal že FI začne blikat ale nic)
Neměl někdo něco podobného ? Mechanik mi říkal že když to nebude dělat tak že na nic nepřijde tak si s tím nevím rady jen snad jezdit dokud se to nevysere úplně ale to je dost nebezpečné.
Budu rád za jakoukoli radu. Díky
Lukáš
1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
Stačilo prostříkat např. Konkorem 101 a byl klid. V nouzi pak pomáhalo klapky před nastartování několikrát protočit ručně.
Samozřejmě netuším, jestli u Z1000 je to stejně řešené a může se k nim rukou jako u wéčka ..
1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
No popravdě se v přímo v tomhle moc nevyznám. Občas mi i přijde že když jedu pak úvěrů úplně plyn a pak zase přidán tak ta to v té době možná nějak cukne nebo ta odezva mi přijde pomalá ale to nevím jestli se mi jen nezdá.
Kouknu do manuálu jestli poznám o čem to mluvíš :) nejsem úplně mechanik.
Dnes jsem vyměnil hadičku od nádrže páč byla úplně zpuchřelá a v jednom místě úplně zlomená + jsem prostříkal kontakty na čerpadlo a všechny konektory co jsem zrovna našel pod nádrží když jsem ji měl dole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
Byl jsem to teď ještě okouknout. Regulátor je čistý . Kontakty vypadaly taky v pohodě ale projistotu jsem to prostriknul kontaktolem.
Jen mám ještě dotaz. Je možné že by to mohla dělat i špatná baterka? Dnes jsem se v tom celý den hrabal. Pak jsem se byl projet asi 50 km abych to testnul. Pak jsem zastavil chcipnil ale nechal jsem asi 15 minut otočený klíček a pak jsem už nenastartoval. Musel jsme být roztlačen.
Prřiel jsem domů a změřil baterii měla měla asi 12.6V. zkusil jsem nechat otočený klíček a po 30min když jen svítila mi jsem měl úbytek napětí 0,4V. Zkoušel jsem jinou baterií stejně značka a označení a ta měla úbytek za stejnou dobu 0,08V. Pomůže jen nabití nebo bude v háji? Mám ji už na nabíječce a ta píše po 3 hodinách nabíjení že už je nabitá z 80%
1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
mikusacek píše: Já z toho trochu podezírám ten regulátor jestli nemůže dělat problémy protože dobíjecí napětí se mi úplně nezdá. Musím jetšě změřit alternátor ale to zmáknu až o víkendu.
Zkus ještě pořádně očistit a prostříknout ten velkej štekr u regleru...
1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
Nebo se zastav a napíchnem to na diagnostiku a uvidíme co tam je zapsaný a pak se bude bádat dál....
1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
Mě říkali v Hradci v Kawasaki, že to nejde tak otázka je jestli to spíš umí no.
Nenapadá tě, který čidla můžou teda rozsvítit FI a chcípnout motor, rád bych to alespon nějak nasimuloval, třeba odpojením čídla při nastartované mtoroce nebo něco takového. Těžko řešit když ti v servisu řeknou, že neví co s tím když to v tu chvíli nic nedělá. Já to chápu kdyby to nejelo vůbec tak to najdeš hned ale sková sporadická závada je peklo.
1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
Jediné, kde jsem se ještě nevrtal je pod maskou, mohla by být i chyba tam který by mohla tohle odpojení způsobit ?
Neoddělával jsem hlavní kabely co vedou k pojistkám páč do toho jsem se zaboha nemohl dostat abych ten konektor odpojil nebo nevím jak - zkusím to tedy ještě jednou.
Kolik ukostření by tam mělo být? Baterku jsem už právě vyměnil a udělalo to i potom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 38 | 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |