Diagnostika píše chybu P2188
Naposledy editováno 06.08.2020 17:02:17
bylo to senzorem polohy klikove hridele.
Pravdepodobne slo o to ze senzor byl vadny a kdyz se vzalo za plyn pri zahratem motoru tak se olej dostal jak na senzor tak na rotor a to byl dostatecny izolant na to aby jiz senzor nezaznamenal vystupek na rotoru.
Odporovym merenim byl senzor v poradku jak za studena tak za tepla. Jenze odporove mereni je takove jen hodne orientacni. Toto je zrovna vec spise na osciloskop.
Takze i u tebe to tipuju na senzor.
Podobny problem jsem mel s KTM. Take hodnoty dobre...po zahrati zdechlo.
a jinak jem se taky setkal s tim ze fajfka po zahrati prestala vodit. Stalo se mi to uz na dvou strojich...
2 reakcí na tento příspěvek Svíčka neháže jiskru u motoru EFI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI
kawasaki-man píše: jojo tady ten motor ani čidlo polohy nemá.Svíčku jsme měnili jako první....tak fakt nevím...Kdyby to bylo na karburátoru tak řeknu cdi nebo rotor ,ale tady mě nic nenapadá
a ja to pozna kdy ma hodit jiskru ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI
assassin píše: a ja to pozna kdy ma hodit jiskru ?
Black magic?
1 reakcí na tento příspěvek Svíčka neháže jiskru u motoru EFI
kawasaki-man píše: ono to na cívce má stalý proud od baterie a ten snímač dává impuls kdy má hodit jiskru....Je to motor 167MM8K100126 no fakt nevím.Kdyby to byl starý karburátorový motor ,ty znám nazpaměť ,ale tady trochu tápám...Nevím kde a jaké mám naměřit hodnoty...
tak pokud meris pulsy na civce multimetrem v AC rozsahu, tak bych rekl, ze toho o diagnostice elektroniky moc nevis - nic ve zlem.
jinak ta diagnostika celkove bude dost podobna, at uz je to novejsi nebo starsi motor, staci aby na civce bylo ok napajeni, to uz jsi zmeril a predpokladam, ze jednotka spina kostru - to ze tam nameris naky AC je spis chyba mereni, nekde se tam neco indukuje apod. tohle chce osciloskop. pokud tam ten puls jde a neni jiskra, tak je problem svicka, fajfka, kabel, civka ... to uz ti nezbyde, nez to vymenit. pokud jednotka nespina civku tak musis jit na druhou stranu, bud jednotka, nebo ten snimac. jestli leze neco z toho snimace to chce opet osciloskop....
jo a jestli ti to nekdy jiskru hazi a nekdy ne a ta jiskra je "divna" tak se koukni na ukostreni motoru v ramu
jo a ten error z diagnostiky je podle me jen prebytek paliva ve vyfuku diky tomu, ze ti to nezapaluje, pak hlasi lambda moc bohatou smes...
Naposledy editováno 11.12.2019 20:37:24
1 reakcí na tento příspěvek Svíčka neháže jiskru u motoru EFI
Nyní to chvíli dávalo jiskru ale slabou...potom to začalo vynechávat a nakonec uplně přestala dávat....
Naposledy editováno 12.12.2019 15:46:23
slaba jiskra tezko muze byt jednotkou nebo i snimacem. tzn je to bud na te vysokonapetove casti (civka, kabel, fajfka, svicka) nebo ta kostra
1 reakcí na tento příspěvek Svíčka neháže jiskru u motoru EFI
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kde nechat vyrobit kolečko do převo... [1, 2] Čína 250 | kawasaki-man | 58 | 24.12.2023 v 11:37 ŁŁ |
Při zmáčknutí spojky spadnou otáčky... Čína 250 | Sdsdssdsd | 13 | 9.1.2022 v 23:53 Borntobewild |
Zapojení otáčkoměru u Čínského budí... Čína 250 | JohnDeer | 6 | 15.12.2021 v 09:56 Jarrinn |
Bohemia Energy zdražila elektřinu o... Čína Apollo | kawasaki-man | 11 | 13.10.2021 v 11:22 puffybodie |
Motorku pri náhlom pridaní plynu du... Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... | PjotrMohamed | 7 | 14.4.2021 v 23:38 Pako_345 |