To se to tady pěkně zasírá!
Naposledy editováno 10.04.2012 18:53:53
1 reakcí na tento příspěvek Zasírači vláken
1 reakcí na tento příspěvek Zasírači vláken
1 reakcí na tento příspěvek Zasírači vláken
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
Přichycení takové,že by člověk nevěřil,že je to originál. Uprostřed nezaslepená díra.Zřejmě příprava pro jiný druh nosiče.
Byla to taky darda co stál a ani to odrazku nemá. Nářadí žádné.Asi není potřeba. V návodu uvedeno.Pokud je
namontován kufřík,plexi,nepřesahovat rychlost 100km/h.To mě tedy stačila stopětadvacítka. Víčko od nádrže je pod
sedačkou. Pokud vezete něco na sedačce u benzínky sundávat. Ono to totiž moc velký prostor pod sedlem nemá.
Dálkový ovladač -dvě tlačítka nic,Jedno blinkry rozbliká a druhé dálkově sedlo otvírá. K ničemu.Zdroj závad. Dva klíčky.
Jeden servisní s baterkou.Ztráta, rovná se katastrofa. Takže, zbývá jen jeden.Paráda. Pokud si chcete zajišťovat servis jinde,
musíte dokladovat nákup orig.dílú,provedení práce v servisu a stav km. Poté vám bude zapsán záznam do centrální registrace
Vespa,neboť to servisní knihu nemá.
1 reakcí na tento příspěvek Zasírači vláken
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
Bimbam píše: JPechy - no, to by mě drahá polovička hnala kdybych měl v přízemku na chodbě benzínově smrdutej motórcykl. Prská když strčím po příjezdu do skříně na chodbě motohadry, že je to cejtit jak vejfuk Do sklepa by se po schodech dalo stáhnout tak akorát možná skládací kolo, tama by se neprošťouchala ani babeta - a babetu vlastně ani nemám.
to by moja pěkně narazila, mám motorku ve vstupní chodbě, a občas ju natlacim i do velké chodby k obýváku2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
JPechy píše: Kalimero2> Tvl. Ten kufřík drží opravdu jen takhle na vlásku? To je mazec. Abys ho nestratil. Nezapomeň si hlídat rychlost.
No vidis chybka se vloudila. Spravne je ztratil a ne stratil :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
Bimbam píše: husq701> No bóže, stane se, ne každej je profesor přes češtinu.Jsou tady na fóru vidět i podstatně horší úkazy, kdybys jim to měl opravovat, to by ti nestačila pětibodová školní známkovací stupnice a měl bys práci od rána do večera.
Me to nevadi, ja jen rytirovi vratil jeho poznamku o chybicce co se vloudi :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
JPechy píše: Kalimero2> Tvl. Ten kufřík drží opravdu jen takhle na vlásku? To je mazec. Abys ho nestratil. Nezapomeň si hlídat rychlost.
Kufřík je pevně přišroubován čtyřmi šrouby.V předu do takové kostky co drží na kulatině a dva přímo do kulatiny nosiče v zadní části.
Ono je to opravdu hodně pevný. K dostání je ještě jeden nosič kufříku,trochu jiný.Takový prodloužený.Ten by tam byl asi vhodnější.
Tento nosič sklopný co tam mám je spíše na tašky. Z tohoto důvodu asi udělali na přední část nosiče takovou redukci,aby se nemusel
vyměnit za ten druhý,když už byl s moto dodaný. Není to takové profi,ale opravdu to dobře drží. Já spíše laboruji s tím,že bych ho nahradil
třeba GIVI.Pokusil bych se na ten nosič namontovat plotnu ,aby byl kufřík odnimatelný.Takhle napevno mi to vadí. V garáži bojuji o každý
cm a s tím kufříkem je to delší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasírači vláken
Bimbam píše: foxdive> Tož jestli máš nějaký cenný starý stroj - takzvaný exponát čili domácí lapač prachu, no tak to se nedivím že to parkuješ v baráku. Kamarád míval takhle těsně poválečnýho hárleje přímo v obýváku. Jednou za rok ho projel když bylo hezky po ulici nebo po městě a zase šup do pokoje
nemám žádného veterána, normální motorku na každý den, teď fotku stávající moto nemám ale tady foto moto předešlé