kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: s těma servisama je to dneska těžký, většina "mechaniků" jsou měniči novejch dílů za starý a většinou jsem si musel diagnózu určit sám hlavně že jsou na všechno diagnostiky, všude tři prdele čidel, a pak přijedu do 4 servisů s jednou závadou a každej mi řekne něco jinýho, jen cena dílů co by chtěly vyměnit byla podobná, asi 30 bez práce. u auta, který má max těch 30 hodnotu, takže pak babo raď Fachmanů, který kouknou a viděj, a hlavně uměj i opravit a odstranit závadu, už asi moc neni no...
chodim pomahat na autodilnu ke kamaradovi...mohl bych vypravet zase z te druhe strany,dnes v dobe kdy kazdy chce tricet i vic tisic k vyplate stejne tak ten mechanik..se kolikrat nevyplati neco opravovat protoze nez to opravis stravis nad tim kotel hodin a je levnejsi ten dil koupit novej a jen namontovat. taky je fajn ze prijede pan v drazsim suv a chce po nas stocit kotouce..v roce 2019 stocit kotouce..ty vole to bych se posral..muj nazor..kdyz na to nemas kup si levnejsi auto..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: GeorgePanek> tak SD 990 musí bejt parádní svezení, mě tam ale prostě sere ta kyvka, s tim si mohli pohrát trochu víc... kdyby tam byla aspoň ta z mýho, plus i to krásný kundoidní světlo, pak asi neni co řešit a taky bych byl na dlouho vysmátej
vzhledove neni duke uplne dizajnovka..me se tedy libi vic nez novej..ale libi se mi ze to je bajk ze stary skoly bez tech posranejch dratu co vsude montujou..pekne co tam das to tam mas..chtel jsem si udelat radost a koupit si novy stroj letos..ale nemam z ceho vybirat..1290 nesmysl,790 se mi nelibi,u ducati vsechno co se mi libi nesmysly..prekonovany..takze jsem vlastne letos usetril..jo ted se mi libi ten novej 890..ale radovej dvouval..nechciFrennky píše: GeorgePanek> Tak jasně - záleží kdy a na co člověk narazí. Vo tom to je . Samoúčelné měnění jen pro tu změnu by to být nemělo.
ale jak rikam kazdeho vec..ja absolutne neresim kdo ma jakou znacku..motorka ma delat radost..me treba posledni roky bavi malej skutr a bavi me na nem jezdit na silnici vic nez na velke motorce..velka me zase bavi vic na okruhu..proste kazdej to mame jinak..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: s těma servisama je to dneska těžký, většina "mechaniků" jsou měniči novejch dílů za starý a většinou jsem si musel diagnózu určit sám hlavně že jsou na všechno diagnostiky, všude tři prdele čidel, a pak přijedu do 4 servisů s jednou závadou a každej mi řekne něco jinýho, jen cena dílů co by chtěly vyměnit byla podobná, asi 30 bez práce. u auta, který má max těch 30 hodnotu, takže pak babo raď Fachmanů, který kouknou a viděj, a hlavně uměj i opravit a odstranit závadu, už asi moc neni no...
můj kámoš ,ten co to se mnou vydržel do Francie a z5, je špičkovej mechanik a má pravdu ,když tvrdí ,že dneska je vlastně přinucen měnit ,protože sposta věcí je už vyráběná tak že se ani rozebrat natož repasovat nedá. To nemluvím o tom že i když to rozebereš tak tam nemáš ve většině případů co dát. Protože ti to jednoduše výrobce neprodá. Kup to celé za 10tis .Ne tu speciální gumičku co stojí 10korun Vám nemůžeme prodat ! A fertig. Pokud to jde ledacos vyrábím repasuji,ale mnohdy jsou to takové patvary že to prostě nejde za rozumný peníz vyrobit.
E: + to co píše GeorgePanek o těch penězích to je taky fakt a o kotoučích ani nemluvím
Naposledy editováno 04.12.2019 15:53:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: můj kámoš ,ten co to se mnou vydržel do Francie a z5, je špičkovej mechanik a má pravdu ,když tvrdí ,že dneska je vlastně přinucen měnit ,protože sposta věcí je už vyráběná tak že se ani rozebrat natož repasovat nedá. To nemluvím o tom že i když to rozebereš tak tam nemáš ve většině případů co dát. Protože ti to jednoduše výrobce neprodá. Kup to celé za 10tis .Ne tu speciální gumičku co stojí 10korun Vám nemůžeme prodat ! A fertig. Pokud to jde ledacos vyrábím repasuji,ale mnohdy jsou to takové patvary že to prostě nejde za rozumný peníz vyrobit.
E: + to co píše Georgepanek o těch penězích to je taky fakt a o kotoučích ani nemluvím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Hele...a proč jsi teda dvakrát dával na Milušku inzerát...tak teprve potom, když jsi neprodal za tolik kolik jsi chtěl, jsi přišel na to, že to je ta pravá ???
Frennky> To bylo jen demonstrativně Dvakrát
Ale v hlavě tak tisíckrát Pak přišlo ,,vystřízlivění" protože našetřeno na jinou motorku nemám,navyšovat půjčku kvůli motorce nechci a za další vůbec nevím čím bych případně nahradil Milušku a teď 5.11.to bylo přesně deset let co jsme spolu a prostě bych ji pryč nedal Takže jedině přikoupit a to jsme zase na začátku bludného kruhu
A stejně za ty myšlenkové pochody můžete vy=měniči do piči Bo to pak člověk kouká do inzerátů zasní se že a hrcprc a je to tu znova
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Frennky> To bylo jen demonstrativně Dvakrát
Ale v hlavě tak tisíckrát Pak přišlo ,,vystřízlivění" protože našetřeno na jinou motorku nemám,navyšovat půjčku kvůli motorce nechci a za další vůbec nevím čím bych případně nahradil Milušku a teď 5.11.to bylo přesně deset let co jsme spolu a prostě bych ji pryč nedal Takže jedině přikoupit a to jsme zase na začátku bludného kruhu
A stejně za ty myšlenkové pochody můžete vy=měniči do piči Bo to pak člověk kouká do inzerátů zasní se že a hrcprc a je to tu znova
A jsme doma ! Ale aspoň že se přiznáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A stačit kotouče???To bych nikdy neudělal!!!Jen letos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... a můj moto-deník-opravník už jsi viděl?
Jj viděl a částečně to znám, i když možná v trochu lehčí podobě, a i tak občas nevim jestli brečet nebo se smát...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: vzhledove neni duke uplne dizajnovka..me se tedy libi vic nez novej..ale libi se mi ze to je bajk ze stary skoly bez tech posranejch dratu co vsude montujou..pekne co tam das to tam mas..chtel jsem si udelat radost a koupit si novy stroj letos..ale nemam z ceho vybirat..1290 nesmysl,790 se mi nelibi,u ducati vsechno co se mi libi nesmysly..prekonovany..takze jsem vlastne letos usetril..jo ted se mi libi ten novej 890..ale radovej dvouval..nechci
A já jsem si řekl že na tu padesátku jak jsem tady psal že si koupím Indiána FTR tak nee a bude to od Triumphu ten nový Scrambler
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Zajdo woe.První jdou do prdele tyčky stabilizátoru.To se nerozhýbává,ale mění.Stojej asi 300,-,pak čepy-většinou dřív horní ramena a nakonec jde do prdele uložení tlumičů.Pružina rupne akorát Ivošovi a pár dalším prokletejm nešťastníkům.Po netu ti ale těžko uděláme diagnózu woe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: ..a takhle to je
Jo to beru, že automechanik si musí taky něco vydělat, asi i to že ten prapůvod je u výrobců, že se prostě musí koupit náhradní díl v celku a ve výsledku je to třeba i levnější než to repasovat. Ale nasere mě když jedu za jedním, ten řekne že je to na tuty váha vzduchu, koupí, vymění a hovno, po čase ten samej problém. Jedu za druhym, škrtící klapka, třetí zapalovací lišta, čtvrtej křivá hlava... Až pátej mi na férovku a bez diagnostiky řekl, že to jsou zapečený kroužky a že to nemá cenu dělat...
zmulin píše: Kromě Colomba sem se o auta vždycky staral,že na technickou to stačilo jen umejt,ale nevidim nic špatnýho na tom,když někomu blbě sednou nový kotouče a za 1000km začnou kopat.Taky se mi jednou stalo a pak už držely v poho.Jestli chtěl stáčet nějaký veterány,tak je kokot.Se to i dřív hřeje,popraská a tak..
Zajdo woe.První jdou do prdele tyčky stabilizátoru.To se nerozhýbává,ale mění.Stojej asi 300,-,pak čepy-většinou dřív horní ramena a nakonec jde do prdele uložení tlumičů.Pružina rupne akorát Ivošovi a pár dalším prokletejm nešťastníkům.Po netu ti ale těžko uděláme diagnózu woe
Sedni na kolo a šup jeď se předvést a můžeš i v elasťákách
Naposledy editováno 04.12.2019 16:13:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: GeorgePanek> Pokud vymění ihned na první dobrou špatný díl za nový tak ok!!!Ale když pičus bude měnit půlku auta???A snad najde tu závadu? ?To je oč tu běží
A stačit kotouče???To bych nikdy neudělal!!!Jen letos
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jo to beru, že automechanik si musí taky něco vydělat, asi i to že ten prapůvod je u výrobců, že se prostě musí koupit náhradní díl v celku a ve výsledku je to třeba i levnější než to repasovat. Ale nasere mě když jedu za jedním, ten řekne že je to na tuty váha vzduchu, koupí, vymění a hovno, po čase ten samej problém. Jedu za druhym, škrtící klapka, třetí zapalovací lišta, čtvrtej křivá hlava... Až pátej mi na férovku a bez diagnostiky řekl, že to jsou zapečený kroužky a že to nemá cenu dělat...
diagnostika ti ne vzdy rekne vse..spis je to o zkusenosti,ani v autorizaku ti vzdy nereknou ze je to to a to a hledaji a dneska s tou elektronikou..to az se zacne srat tak to bude lepsi zapalit a koupit si nove..ja mam na svem bmw dva roky problem s protikluzem a abs..delam to na svem aute a stejne problem uplne neumime vyresit..haze to chybu elektroinstalace..no jo ale nerekne kde..takze vymena cidla..chvilku klid..pak zase tak pro jistotu jiny vyrobce cidla..vydrzi to mesic..vymenim tedy poloosu s krouzkem abs..super pul roku a zase..resime draty...nikdo nedokaze rict kde to je..draty vse ok..a to delam na vlastnim aute..a nemuzeme to najit..kdybych to mel platit tech hodin..je to balik ale chtel jsem bmw tak musim platit..1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Me se rozhodne vyplatí za rok do auta nasypat stejne jako ma hodnotu, nez vzit mega , koupit nove a to kazdej rok ztrati na hodnote vic ikdyz bude jezdit bez problemu
assassin píše: Johny: ja mam taky temer kazdou opravu v hodnote velke časti auta - to tak ale nemuzes brát, to ze mas auto za 50 neznamena, ze by najednou oprava mela byt levnejsi nez u auta co ma vetsi hodnotu. Navic do auta za 30 nasypes 30 a jezdis ... kdyz řeknes ze to nema cenu, prodas v podstate za nula a pak musis dat 30 a vic za jine auto, kde potenciálně ceka taky oprava za 30...
Me se rozhodne vyplatí za rok do auta nasypat stejne jako ma hodnotu, nez vzit mega , koupit nove a to kazdej rok ztrati na hodnote vic ikdyz bude jezdit bez problemu
GeorgePanek píše: tak vetsinou ta mensi autodilny maji sve zakazniky..co se skladaji prevazne z okruhu znamych..a rikam to vzdy vsem..vzdy si najdi jednoho mechanika a knemu jezdi..notoricti objizdeci,kde se jim pak v aute hrabe deset mechaniku si pak za to muzou sami..
Jojo!!!Přesně tak.Měl jsem štěstí že jsem pomáhal s barákem tomu echttiptop a ještě je motorkář A když se vysere něco co zvládnu a on nemá čas tak si udělám sám.Např=ty přední pružiny+tlumiče,kosti,čepy,manžetu na poloose,zadní ložiska,olej a filtr a palivový filtr(toto jsou prkotiny)ale řešil jsem do nedávna zadní brzdy=nove kotouče,trmeny a desky a stejně se to zadní pravé hralo a jen tak smrdlalo ten kotouč až potřeboval tu zmíněnou povrchovou úpravu na soustruhu,další nové desky a hlavně odhalit příčinu.A on to dal Byl křivý ten mezikus s těma dvěma čepama na kterém chodí zbytek trmenu.A protože tento díl nebyl skladem v pondělí a že bude až ve středu tak dostal kladivem vše v cajku a ve středu byl vyměněn cca za dvacet minut.A v to pondělí bylo velice vtipné to že jsem si myslel od začátku že budu asi do té středy bez auta protože jsem k němu dojel v 14:30hod,on se na to koukl,zjistil co a jak,zeptal se jestli to chci ještě dneska hodil kotouče sousedovi přes plot,zajeli jsme pro desky a když už tak taky nové lanka ručky,dali kafe u kterého mi pouštěl video z mototripu a ještě jsem stihl večeři před noční
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jj s tim jsem smířenej že díly na 15 let starý auto jsou stejně drahý jako na nový, leckdy i dražší a delší čekací doba... Ale spíš mě sere ten princip výměny všeho možnýho, než se přijde na závadu. V dnešní přetechnizovaný době by si už snad auto mohlo samo říct, co je s nim špatně, a počítám že za 10 let už by se mohlo i samo opravit ale holt je ten trend vytáhnout z lidí co nejvíc peněz. Asi jak v medicíně, uzdravenej člověk asi neni to co farmaceutický firmy zrovna potřebujou
bohuzel ti nikdo nerekne presne co to je..samozrejme nekdy ano ale jsou zavady kde to nejde,obcas se dela ze se da dil a kdyz to neni ono obcas to jde vratit pokud nedoslo k poskozeni a jde se na dalsi vec vetsinou to je u drazsich dilu..GeorgePanek píše: diagnostika ti ne vzdy rekne vse..spis je to o zkusenosti,ani v autorizaku ti vzdy nereknou ze je to to a to a hledaji a dneska s tou elektronikou..to az se zacne srat tak to bude lepsi zapalit a koupit si nove..ja mam na svem bmw dva roky problem s protikluzem a abs..delam to na svem aute a stejne problem uplne neumime vyresit..haze to chybu elektroinstalace..no jo ale nerekne kde..takze vymena cidla..chvilku klid..pak zase tak pro jistotu jiny vyrobce cidla..vydrzi to mesic..vymenim tedy poloosu s krouzkem abs..super pul roku a zase..resime draty...nikdo nedokaze rict kde to je..draty vse ok..a to delam na vlastnim aute..a nemuzeme to najit..kdybych to mel platit tech hodin..je to balik ale chtel jsem bmw tak musim platit..
Přesně ! Na Citrónu asi desetkrát zjišťování proč přestane jet - jen hláška 'závada na elektronice'.. Různé čidla a všechno možné vyměněné, někdy nastartoval za hodinu, někdy ani za dva dny, někdy odtah. Když si na to vzpomenu tak bych blil. Nakonec prodanej v autobazaru za 15 litrů a byl jsem rád, že jsem se toho zbavil. Do dneška nikdo neví čím to bylo. Chudák nějakej prej světskej co si to koupil