Ta pruzici jednotka kdyz vrze tak to znamena, ze uz je tam nacnutej chrom - muzes to namazat WD apod a na chvili to ztichne, ale odira se to az do stavu kdy praskne. Reseni je výměna za jinou pruzici jednotku, problem je, ze uz se tezko sezene takova ktera nema KO chrom. Nekdo v zahranici vyráběl celou tuhle pruzici jednotku novou (říkají tomu SOAS - spring on a stick) - tak zkus pohledat. Asi by to slo i samo domo predelat, pokud mas přístup k obrábění / nejake te strojarine obecne.
No a pak je reseni tlumic od bitubo - na obe bolistky. Ten tlumic nahrazuje pruzici jednotku a soucasne rotační tlumic - ma tlumic uvnitr te pruzici jednotky. Novej se da sehnat za cca 16tis ... ruzne po svete se jeste vali v nejakejch sopech na skladě. Ja kupoval cca 2roky zpet v italii. (Původni bitubo co jsem koupil s motorkou taky prasklo - pistnice)
2 reakcí na tento příspěvek TL 1000s rady
edit: zatim bych nejradši opravil originál, nějaký vetší investice až bude jisté, že mi doma zůstane raptor je hezkej, ale tele s tim čumákem je prostě pro mě hezčí mám na něm klasický řidítka a přesně tak jsem ho chtěl.
Moc jsem se na něm nestihl svíst, ale četl jsem něco o cukání na první tři kvalty kvůli emisím a že by to mělo řešit ATRE, kde bych ho případně měl hledat? Ten motor byl takovej rozhádanej, synchro je jasný, určitě má TPI, tak kouknu jak je nastavený, ale měl bych hledat ještě něco jinýho?
Naposledy editováno 14.11.2019 12:58:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000s rady
To vstřikování je predpotopni takze uplne hladkej prubeh nebude mit nikdy, zaklad je precizní synchro, pak nastaveni TPS. Pak jsou dalsi kroky, ale uz komplikovanejsi - rika se, ze ATRE pomůže - ja nepoznam rozdil kdyz tam ATRE je a neni. Driv jsem je vyráběl, je tu nekde ode mne tema (v mem profilu sekce založena témata, nebude jich tam moc) kde je i schéma zapojeni. Lepsi, ale pomerne draha varianta je ukazatel kvaltu s ATRE funkci od healtech. Ja uz bych bez ukazatele jezdit nechtel.
No a posledni detail je doladění palivové mapy - bud přidanou jednotkou (powercommander) nebo to jde i primo v origo jednotce tzv yoshimura boxem - pomerne jednoduchej pasivní prvek, na netu se da najit schéma, ja mam taky samodomo vyrobenej....
Naposledy editováno 14.11.2019 13:35:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000s rady
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000s rady
Spotřebu oleje jsem mel driv minimalni, pak jsem ale trosku zrychlil a olej zacal ubývat, čehož jsem si nevsiml a zadrel jsem
Spotřebu benzinu jsem v dobách kdy to nezralo olej míval kolem 7l ... ted se málokdy dostanu pod 9
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000s rady
edit, o TRE už jsem četl, tišťák udělat ještě zvládám snad
Naposledy editováno 14.11.2019 14:16:23
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000s rady
Neslysel jsem TL ktery by necvakalo...
Pokud je to 97 doporucuju upravit na dvojokruhove chlazeni jako ma 98, ale vzhledem k tomu, ze tam mas PAIR tak to bude spis 98+
Pokud to střílí nejak vic, nebude to tim sekundárním vzduchem, ale uhlikovym tesnenim ve svodu zadního valce - kousek za vyfuk kanálem je spoj. Častá závada.
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000s rady
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000s rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000s rady
co se udrzby tyka tak bych zkontroloval ram na praskliny kolem krku rizeni - pobliz mist kde je prisroubovanej chladic a v mistech kde je prisroubovanej rotacni tlumic, tam je praskla snad kazdy TL co znam. jde to svarit, ale ona tam ta prasklina obvykle ani nevadi - jak rikam, jezdi s tim vsichni vklidu, do te doby nez to zkontroluji
pokud to praskly jeste neni, je dobry zkontrolovat jestli jsou utazene srouby co drzi rotacak na ramu, povoluje se a je to duvod proc to tam praskne (unava)
no a pak jeste kontrola pruzici jednotky, ta na boku motoru, jestli nevrze kdyz si na to sednes - vrze kdyz uz je KO chrom na pistnici. snadny reseni tohodle problemu neni :(
kdybys chtel s necim pomoci, tak mi napis PM poslu ti cislo, nebavi me to porad vypisovat dokola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000s rady
assassin píše:
kdybys chtel s necim pomoci, tak mi napis PM poslu ti cislo, nebavi me to porad vypisovat dokola
Dám ti typa: ctrl+c, ctrl+v
(grammar alret)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... Suzuki TL 1000S | Anti | 14 | 7.9.2024 v 12:39 assassin |
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |