paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.10.2019 v 21:56 | Nahoru | #79921

Jirka4137 píše: pech.> JJ u Hondy to mají vychytané.
Milan- Já se na kolo dostanu tak o dovolené.
4 tisíce na kole tak možná za celý život,



tak ono se říká že chceš li motorku, kup si Hondu... Je to prostě světová jednička.
Parametry solidní a vydrží to statisíce km ať koupíš cokoli.... Kawa trochu zaostává sortimentem,
a Suzuki s Yamahou jsou už taková druhá jakost... Byť pořád o něco lepší než evropská
produkce... Yamaha má některé typy dlouhověké, ostatní jen průměrné...

Naposledy editováno 24.10.2019 23:36:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.10.2019 v 15:22 | Nahoru | #79922
pech.> Moje první motorka 4 takt byla Honda . Kawu a Suzuki jsem neměl. Yamaha je pro mě srdcovka značka na mě dělaná a pěkně vyladěná.
Honda je jediná fabrika v Japonsku postavená výhradně na výrobu motorek. Yamaha-hudební nástroje,Suzuky-rybářské sítě ,Kawa těžký průmysl. Evropa je na tom podobně.
Na servis beru jen Yamahu,Hondu a Jawu .

Naposledy editováno 25.10.2019 15:30:50

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.10.2019 v 17:20 | Nahoru | #79923
Milane, v Žirovnici naboural pekařský mistr s Popularem.
https://www.idnes.cz...25_jihlava-zpravy_mv

(reakce na) Jawablázni

25.10.2019 v 17:37 | Nahoru | #79924
Dan250> 35km v h. To je jasné sundal ho při parkování.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.10.2019 v 19:27 | Nahoru | #79925
Hmm, Milan je asi mimo interfernet anebo místo svého výskytu ve středozemi tají a neprozradí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.10.2019 v 20:17 | Nahoru | #79926

Jirka4137 píše: pech.> Moje první motorka 4 takt byla Honda . Kawu a Suzuki jsem neměl. Yamaha je pro mě srdcovka značka na mě dělaná a pěkně vyladěná.
Honda je jediná fabrika v Japonsku postavená výhradně na výrobu motorek. Yamaha-hudební nástroje,Suzuky-rybářské sítě ,Kawa těžký průmysl. Evropa je na tom podobně.
Na servis beru jen Yamahu,Hondu a Jawu .



Kawasaki dělá strojírenství celkově, včetně robotiky... Yamaha je zase dodavatelem strojírenských sestav a podsestav pro kdekoho...

(reakce na) Jawablázni

25.10.2019 v 20:55 | Nahoru | #79927
pech.> JJ chtěl jsem jen říct že většina fabrik má-měla výrobu motorek jako další podnikání k tomu co už dělala. Jen Honda je čistokrevný výrobce motorek od počátku. Je to vidět. Když jsem kupoval Hondu CB 650 pro kamaráda (který nyní vlastní i moji býv. 487.5) žasl jsem jak byla na svoji dobu nadčasová a dokonalá (1978) . Motorka byla v techničáku omlazena na 1982 aby se líp prodala po dovozu v devadesátkách. Tím pádem jsem ji koupil za lepší cenu.( Motor jel na tři válce tak jsem dohodl slevu asi 20 tisíc. Majitel si přišetřil a koupil Fazera .) Když jsem po příjezdu pro ni zjistil že nemá doma ani svíčák byl jsem doma.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.10.2019 v 22:35 | Nahoru | #79928
K Hondě bych asi mohl trochu fundovaně - se svojí troškou do mlýna.
Pravděpodobně jsem realizoval jedinečný dlouhodobý zátěžový test.
Honda CBR600RR / 2005. Po silnici v rámci zajíždění ujeto 750km - na víc už nezbyl čas.
Další již jen silniční okruhy = původní motor dal okruhových 18 000 km !!! mezi 2008-2014.(Motor je stále OK - ale preventivně demontován - bude zastavěn, až při návratu do sériové podoby/pokud k tomu někdy dojde?!).

Motorka sice dostala úpravu elektroniky, výfuk a sání (pak ještě chlazení a podvozek)- nikoli však pro přemotorování (i když z ní lze dostat cca 135PS), ale pouze k úpravě křivky (na motoru 121PS / sériová má psáno 117PS). Určení motorky pro vytrvalostní závody Endurance (typu Le Mans). Když pak v 2009/10 reálně skončil seriál Czech Endurance Cup = jezdil stroj také krátké závody.
Za 18 000km okruhových potřebovala mechanika motoru pouze jedinou sadu spojkových lamel!!!

Jinak TO jezdilo a jezdilo a jezdilo (samozřejmě servis odpovídal zátěži - tzn. co 1000km výměna oleje. On si motor také řekne = olej neubývá, až přepálený pak mizí - klidně 0,5 litru za 3 x 20 minut.
Na rok 2015 instalován do podvozku jiný motor po repasi (jezdil v bugině Lukáše Mrvky od Sedlčan).
Měl ale načnutou převodovku - takže jsem si motor na sezonu 2016 a pak znovu na 2017 musel repasovat..
Od roku 2015 byl obnoven seriál CEC - motorka je pravidelným účastníkem.
Čtvrtý rok v řadě po sobě (nyní v teamu Motoriders FR) si dojela také letos pro titul CEC SSP 2019 .

Oproti Yamaze R6 je Honda pracnější na ovládání - je to takový těžší delší bručoun, proti lehkonohému vzteklounovi.
Je pracnější na ovládání oproti Yamaze, ale není záludný.
Díky menšímu výkonu je Honda trvanlivější držák = pro krátké závody nevýhoda. Ale pro dlouhé vytrvalostní závody, a vůbec ekonomiku závodění nás "chudých študentů", strojek výborné užitné hodnoty.

Škoda, že strojek obdobných vlastností - třeba jen v kubatuře 400ccm (350) nedokáže vyrobit tuzemský výrobce. Trend 300-390ccm se ujal jak na silnici / tak závodění. Přejmenovaný Číňan je fakticky jen další slepá kolej ztráty identity.

Naposledy editováno 25.10.2019 22:47:41

(reakce na) Jawablázni

26.10.2019 v 13:00 | Nahoru | #79929
Franky> Neskutečná výdrž . Měl jsem roky FZR 600R kamarád CBR 600 on fandil Rossimu já Maxovi kombinézy vyvedené v barvách Marlboro Yamaha a Repsol Honda. Na Hondě jsem byl v provozu o fous rychlejší ale na okruhu Yamaha když jsi ji nenechal spadnout pod 9 tisíc jezdila parádně a pojezdil jsem i týpka na devině FireBlade. Což je na Brněnském okruhu s jeho 75m převýšením docela slušné myslím. Yamaha byla dobrá hlavně na brzdy do Schwantzovky a na top sp.
A nad 10 tisíc otáček synfonie. Hondu obdivuju práve kvůli motorům které udivují svojí čistotou a výdrží.

Naposledy editováno 26.10.2019 13:05:46

Jawablázni

26.10.2019 v 14:40 | Nahoru | #79930
18000 po okruhu, to je kako by v provozu najezdila čtvrt mega....

Jawablázni

26.10.2019 v 15:08 | Nahoru | #79931
Pěkný motocykl a nejspíš i výrazně lepší, jak ubučená 634 https://www.motorka...b-250-k-1489793.html

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.10.2019 v 18:42 | Nahoru | #79932
Dneska jsem absolvoval výjezd na akci Podzimní mosty. Odhadem se sjelo 150 motorek a z toho polovina Kawasaki Versys. Na mostě pod mostem měli dokonce i občerstvení a dal jsem celkem 155 km.První polovina většinou chopery a druhá skoro všechny Kawi s klubu Kawasaki Versys.

Naposledy editováno 26.10.2019 18:50:33

(reakce na) Jawablázni

26.10.2019 v 21:31 | Nahoru | #79933
Miraz250> Počasí jsi na to měl parádní.)

Naposledy editováno 26.10.2019 21:32:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.10.2019 v 21:59 | Nahoru | #79934

Bimbam píše: Hmm, Milan je asi mimo interfernet anebo místo svého výskytu ve středozemi tají a neprozradí


Ted' jsem přijel z cest. Pátek i sobotu jsem strávil v Poděbradech, ale bez internetu. Počítač mám jen doma, takže vše co kdo píše, čtu jedině až po příjezdu. Nakoukli jsme do Nymburka a cestou zpět do chrámu sv. Barbory v Kutné Hoře. Původně jsem si myslel, že bych se s tebou setkal, jakožto i s Jirkou_S anebo zajel k Erikovi, ale nějak to nevyšlo. Jel jsem stodvacítkou, u Nymburka přestala startovat. Baterka 7 let a najednou odešla...no, stává se to, ted' už jezdím.
Navštíven střed ČR v Golč. Jeníkově.
Dan : O té havárii Populara vím, je to zajímavé.

(reakce na) Jawablázni

26.10.2019 v 22:30 | Nahoru | #79935
Milan1963> Kolik těch středů máme, já vím o jednom v Číhošti.

Jawablázni

26.10.2019 v 23:26 | Nahoru | #79936
Ten pravý geografický střed je jenom v Číhošti, teda střed Česka a Evropy je zase v Kouřimi. Milane měl si dát vědět, bydlím 200 metrů od Barbory.

Jawablázni

26.10.2019 v 23:38 | Nahoru | #79937
Tak mi to nedalo a mrknul jsem do Wikipedie a dověděl se následující, a vytvořil jsem si vlastní definici že všechny středy jsou mimo střed.

V závislosti na definici se zeměpisný střed Evropy může nacházet v následujících místech:

v Česku
Brušperk
Břežany nad Ohří
vrch Kohout u Benešova nad Černou (okres Český Krumlov)
Locus perennis u Lišova (okres České Budějovice)
u Kouřimi – je tak sice označován, ale ve skutečnosti jde jen o průsečík 50. rovnoběžky a 15. poledníku
vrch Melechov u Havlíčkova Brodu
v Lipníku nad Bečvou v Klášterní zahradě
u Třebíče
u Znojma
u Žďáru nad Sázavou
v Brně na Zelném trhu
vrch Brno - Radeč západně od Lhoty pod Radčem (okres Rokycany)
v Německu
Mittelpunkt Europas (Německo) tři metry od hranic s Českem nedaleko vrchu Dyleň
v Hildweinsreuthu u Flossenbürgu (Bavorsko)
v Kleinmaischeidu u Neuwiedu v Porýní-Falci (střed Evropské unie po rozšíření v roce 2004)
v dalších zemích
kostel sv. Jána pod obcí Krahule nad Kremnickými Banemi u Kremnice (Slovensko)
u vsi Dilove u města Rachov (Ukrajina, Zakarpatská oblast)
Suchowola (severovýchodní Polsko)
v obci Purnušk?s u Vilniusu (Litva) – asi 26 km od města v hloubce 180 km pod zemským povrchem
jezero Šo, (Bělorusko, Vitebská oblast)

Jawablázni

26.10.2019 v 23:47 | Nahoru | #79938
Ten jediný a pravý.

Jawablázni

27.10.2019 v 07:33 | Nahoru | #79939
Střed Evropy, Dilove, Rachiv, Ukrajina




Naposledy editováno 27.10.2019 07:34:07

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.10.2019 v 08:55 | Nahoru | #79940
A pupek světa je stejně Praha

(reakce na) Jawablázni

27.10.2019 v 09:45 | Nahoru | #79941
PetrL3>

(reakce na) Jawablázni

27.10.2019 v 18:20 | Nahoru | #79942

PetrL3 píše: A pupek světa je stejně Praha



To je nepřesné. Pražský hrad je přesnější

(reakce na) Jawablázni

27.10.2019 v 18:58 | Nahoru | #79943
PetrL3> Dovolím si tvrdit,že Brňáci by nesouhlasili.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.10.2019 v 20:02 | Nahoru | #79944
Mimo mísu: Potřebuju natřít kamenné schodiště, doporučte mechanicky odolnou barvu. Není to venkovní je to v interieru (chodba). Díky.

(reakce na) Jawablázni

27.10.2019 v 20:33 | Nahoru | #79945
kehaj>mám celkem dobrou zkušenost s Izobanem. Ale natíral jsem s tím betonovou podlahu v dílně.

Naposledy editováno 27.10.2019 20:35:13

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.10.2019 v 20:37 | Nahoru | #79946
Odpoledne jsem ( letos asi naposledy ) vyjel s kamarádem a jeho Jawou 650 na vyjížd'ku a na kafe. Motorku jsem u Benziny natankoval naturalem 100, to aby nádrž přes zimu dobře vydržela a abych na jaře nastartoval.
Potom jsme popojeli, že si dáme to kafe. Motorku jsem chtěl postavit na hlavní stojan, když vtom se mnou zamávala a začala se kácet k zemi na opačnou stranu, než jsem stál - a zároveň na kamarádovu Jawu 650. Horké chvilky to byly...naštěstí kamarád přiskočil a dali jsme Adenium na kola a poté na boční stojan. Ukázalo se, že si z nás asi v Jawě udělali srandu. Jawa 660 váží cca 200 kilo. Hlavní stojan je k rámu přichycen dvěma čepy. Ty čepy jsou k němu "přivařeny". Ty uvozovky píšu schválně. To přivaření spočívá v tom, že čep je na dvou místech přichycen k rámu asi milimetrovým svárem. Inu, zdá se mi, ač nesvářím a o svařování nevím zhola nic, že je to na 200 kilovou motorku málo. Ty svárky praskly, čep se vyvlékl a stojan upadl. Když jsem ho chtěl narovnat, abych zjistil co s tím, ulomil se svárek i na druhé straně. Nevím o nikom z majitelů Jawy 660, kdo by se s tímto setkal. V podstatě se nic nestalo, ale kdyby se čep ulomil vibracemi za jízdy a stojan zablokoval zadní kolo, mohl být problém jako hrom na světě. Tak si říkám, proč Týnečtí ten čep nepřivařili kolem dokola, to snad není taková práce navíc. Jawa 660 je velmi dobrá motorka, ale takovéto maličkosti by tedy býti nemusely... Možná se to stává i u anglických, japonských nebo čínských motorek - nevím, ale u jinak dobré jawy to zamrzí.
Mám vymyšlené řešení - místo čepů dám silné šrouby, matky a zajistím závlačkami. Nebude se mít co ulomit.
Jinak - hezký výlet, počasí, najeto asi 100 km a asi bude zima....
stojan

Ulomený čep

Jawablázni

27.10.2019 v 22:33 | Nahoru | #79947


Naposledy editováno 27.10.2019 22:59:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

27.10.2019 v 22:39 | Nahoru | #79948
Milan1963> Myslel jsem že se debaty kolem Jawy neučastním ale vidím že se vám týnečtí mstí za to že ty kšunty kupujete a oni tím pádem musí pracovat místo aby zaslouženě užívali dotací.

(reakce na) Jawablázni

27.10.2019 v 22:48 | Nahoru | #79949

Milan1963 píše: Jawa 660 je velmi dobrá motorka, ale takovéto maličkosti by tedy býti nemusely... Možná se to stává i u anglických, japonských nebo čínských motorek..-


Jasně, to je úplně normální. Neřeš.
I u auta se mi to obča stáva (německoho i japonského). nejen central, jednou i bočák.
Adenium je kvalitní, nešiř fámy o poruchách

Naposledy editováno 27.10.2019 22:49:22

(reakce na) Jawablázni

28.10.2019 v 06:55 | Nahoru | #79950
Milan1963> Kdyby jsi to nevyfotil tak si myslím že si děláš kozy.
Včera jsem vyjel s Mirkem poprve od jara co ho sundal ukajinec.Nohu má po operaci sešroubovanou. Já Fazer, Mira BMW K1200RS. Na můj popud BMW neprodal kvůli špatné ergonometrii řídítek. Nakreslil jsem mu výkres jeho kamoš udělal program na CNC a prodloužení je na světě. Motorka která nová stála ranec. Dneska se prodává za 60tisíc a jede jak čert.
Mám radost. Najeto jen 100km ale pohodových a super. Kafčo jsme dali na benzině s posezením.
Ten stojan snad přivaří někdo kdo funguje bez dotací zato poctivě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist