1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4
U obou asi taky záleží na ročníku. Mám SD 2018, zatím bez problému a hodně čtu zahraniční fóra a nezaznamenal jsem, že by byla nějaká obecná bolest. Tuono bych bral jen 1100 a ideálně Factory.
Ještě k rozdílům, na Tuonu V4 jsem něco najel taky, takže vím, že je to dost rozdílnej bajk proti SD. Tuono je ovladatelností spíš superbike, tzn. proti SD ho musíš o trochu víc nutit ke změně směru. SD je v tomto ohledu hravější. K motorům, obě jednou hodně, V4 ale ožije hlavně v horní třetině otáček, SD má využitelnější spektrum. Podvozkově bych řekl, že Tuono je o něco lepší, resp. stabilnější, kdežto SD víc do komfortu. No a V2 vibruje, V4 skoro vůbec. Je to o zvyku, ale když sedneš z Tuona na SD, tak je to tak traktor
Naposledy editováno 25.10.2019 15:27:21
1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4
1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4
1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4
Na takto mladých motorkách budou asistenty všude, takže s tou zlostí to taky nebude až tak horké. Na druhou stranu je pravda, že bez nich by to bylo pro normální lidi asi nepoužitelné.
Pak dej vědět, co vybereš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4
pies píše: martyzx10r> Já nemám s čím z tvého výběru srovnat. Ale RSV4 je dle mého názoru na cestu zbytečně moc. Motor je moc silný, podvozek moc dobrý a celkově to je raketa. Ale jak říkám, nemám to s čím dalším srovnat. SD ani 1198 jsem nejel. Až teda 1299 a V4, ale ty nezmiňuješ.
SD jede taky hrozně a zbytečně moc... Neboj, v tom jsou si rovny
1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4
Zatiaľ 29000 km. Vyskytli sa mi dve poruchy. Jedna porucha bola na zadnom svetle, plastové matičky sa rozpadli otrasmi a jazdou so spolujazdcom, ale dalo sa to jednoducho opraviť. Druhá porucha, nebola ani tak porucha. Stratila sa skrtuka na skopávanie stojanu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4
Kontrola trakcie ako taká sa dá len vypnúť alebo zapnúť. Podobne je to s ABS. Podvozok je čisto manuálne nastavenie, ale je to dosť jednoduché prestaviť z tvrdšieho na mäkšie cestovné nastavenie. GT s el. podvozkom mi prišiel o čosi mäkší.
Gen. 2 to už má lepšie spravené, zmenili headlight a pridali tempomat. Ináč je to totožná moto.
1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4
První generace měla starší elektroniku, šlo jen přepínat mapy nebo vše vypnout.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM Super Duke - špony v oleji KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | riderr3 | 30 | 8.6.2024 v 12:03 Rolda89 |
motorový OLEJ, Norma JASO MA vs MA2 KTM 1290 Super Duke R | Versysák__ | 22 | 3.6.2024 v 08:23 Sidonius78 |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 15 | 26.5.2024 v 09:54 Johny_Servis |