kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.10.2019 18:16:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.10.2019 18:26:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> kde je ta Cagiva, nic jsem nenašel?
Nečteš nevíš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Petta> Tuono 1100 nebo Brutale 1090RR? No tak to ti nezávidím Obě jsou super,jen průběh výkonu a zvuk Véčka je návykový. Brutale je čistokrevný naháč. A mně osobně se Brutale moc líbí. Vždycky když jí kámoš vytáhne,tak mu po ní čumím
Edit: Ještě s mojí ex-910R
A to tahle ma 144 koni, ja bych bral tu uplne posledni, 158 ps. Zase ma mensi kroutak. Kdyz uz Tuono, tak factory se semiaktivnim a to uz jsme zase cenove jinde..
Takze je asi rozhodnuto. Mozna Speed mi jeste vrta hlavou, ale ten nema takovy charisma.
zmulin píše: Mě ty křidýlka vůbec nepobuřujou.Celkem se mi i ten SF líbí.Teda tyhle nakoplý zadky,co to má stejný s Pani,sou na mě už moc,ale jinak proč ne.Syrový nářadí..
Každopádně nářadí k hovnu.Na silnici bych bral radši Monstera a na okruh Suzuki Tohle není ani zalehávačka a ani to nemá závoďáckej objem.
Spadly zadky jsou jedina vec, ktera me stve na starych Monsterech. Posaz je na tom takovy strycovsky (neplet se streetovsky). :) Jinak me ta honba za vykonem nechava chladnym. To je jak v enduru. Kazdej, kdo tomu hovno rozumi, si jde pro 5kilo, ti mene odvazni pro 450. A ten, kdo tomu trochu hovi, bere 350 a diva se po 250. Pokud zustanu vyhradne u 4T.
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak bude prodávat i Corsaro, že prej chce koupit nové,tak uvidíme,jestli mu to vyjde...to mně taky zajímá
Speed musí být taky super,i když jsem viděl tu plochou křivku krouťáku,to je masakr. Ale na cestě asi použitelnější než Brutale a Tuono.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
No a laufn by byl jasný
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Dám to sem už asi po pátý, ale takhle nějak by se mi to prostě líbilo víc, žádná věda, méně je holt někdy více...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ivos> Já vim viď,ale nějak poskladat se na to musim.Tuono fpoho,M1200 trochu tlačí do gulí,Brutale kratoucka picovina,SD1290 pohoda taky,ST1050 taky má posez dobry.Jak na tom vypadam je mi u prdele.To stejně nejčastějš připomínaj prckove,co nedoslapnou na zem..
Na gule dobrý https://www.novinky...e=search.seznam.cz