kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Euro4 jsou az od 2016 tusim, mozna 17. Maji ten velkej lauf..
Nevim, jestli jsem to tenkrat dobre pochopil, ale asi 2000e. Ale musel bych se ho radsi zeptat.
Taky pokukuju po kruzitku, ale F3 800. Tam je stejnej problem..
Nejradeji F4 od 2014, ale jsou jeste za raketu..
A teď se zeptám, bez narážek a rýpání, neutrálně. Stojí Vám to za to? Co tohle téma delší dobu sleduju, Agusta je poruchovej krám, Aprilka a Ducati to samý. Když se bavím s klukama v servisu (MotoXN), tak asi ani nemusím psát, co se dovídám. Detaily na italské motorce, kapitola sama pro sebe... Třeba Assassin ital. moto zkusil, moc nadšenej nebyl. Jako velkej dvouvál nebo V4rka dobrý, pro někoho větší zábava, než R4, ale stojí to za ty nervy? Na okruhy třeba vůbec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: A teď se zeptám, bez narážek a rýpání, neutrálně. Stojí Vám to za to? Co tohle téma delší dobu sleduju, Agusta je poruchovej krám, Aprilka a Ducati to samý. Když se bavím s klukama v servisu (MotoXN), tak asi ani nemusím psát, co se dovídám. Detaily na italské motorce, kapitola sama pro sebe... Třeba Assassin ital. moto zkusil, moc nadšenej nebyl. Jako velkej dvouvál nebo V4rka dobrý, pro někoho větší zábava, než R4, ale stojí to za ty nervy? Na okruhy třeba vůbec...
Zrovna vcera jsem stal vedle 10 Ninji, rok asi 2007. Ta masina je jedna velka boule. Zadny krivky, obrovska a fakt neni hezka. Suzuki jsem mel, K8 600 a ta se mi libi doted, ale brzdy staly za hovno, projev, no proste nic. Ja tech problemu s italama moc nemel. A zadny zasadni, ktery stal ranec. V dnesni dobe stoji vsechny masiny za hovno, setri se az beda..
Co se tyce spolehlivosti, tak vedou japka, o tom zadna. Ale asi se radsi budu srat s italem, nez jezdit na japku. U Vojty to musis brat s rezervou. Valna vetsina masin, co servisuje litaj v zavodnim rezimu. Aprilia se sere kazda druha, V4 pani je pruser, ale zrovna dneska jsem ji potkal a stejne bych do ni sel..
BlackSabbath píše: A teď se zeptám, bez narážek a rýpání, neutrálně. Stojí Vám to za to? Co tohle téma delší dobu sleduju, Agusta je poruchovej krám, Aprilka a Ducati to samý. Když se bavím s klukama v servisu (MotoXN), tak asi ani nemusím psát, co se dovídám. Detaily na italské motorce, kapitola sama pro sebe... Třeba Assassin ital. moto zkusil, moc nadšenej nebyl. Jako velkej dvouvál nebo V4rka dobrý, pro někoho větší zábava, než R4, ale stojí to za ty nervy? Na okruhy třeba vůbec...
No nevím, nebudu se pouštět do debaty zda je lepší Japko než Ital, např. jeden ital mě dneska nasral.... a ne, nebyl to SF, ale přítel holky co má u nás hospodu, ale to je jiný příběh.
Co se týká mororek tak s Ducati nemám zatím problém... Vše jen servis jako s ostatními moto... Mel jsem několik japonciku a prakticky žádný problém, jen jeden. Zadna mi nevydržela vic jak rok... Zato po Italce co se údajně "sere za každou zatáčkou" jeden problém mám... nevím co po ní, ale japonce už neee. Toť můj názor na Japka vs Italky... No a co se servisu týká, stačí se podívat po okolí... Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki... všude nějaký problém. U Ducati, Aprilie taky... Je to jen o tom jak se k tomu chováš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Zrovna vcera jsem stal vedle 10 Ninji, rok asi 2007. Ta masina je jedna velka boule. Zadny krivky, obrovska a fakt neni hezka. Suzuki jsem mel, K8 600 a ta se mi libi doted, ale brzdy staly za hovno, projev, no proste nic. Ja tech problemu s italama moc nemel. A zadny zasadni, ktery stal ranec. V dnesni dobe stoji vsechny masiny za hovno, setri se az beda..
Co se tyce spolehlivosti, tak vedou japka, o tom zadna. Ale asi se radsi budu srat s italem, nez jezdit na japku. U Vojty to musis brat s rezervou. Valna vetsina masin, co servisuje litaj v zavodnim rezimu. Aprilia se sere kazda druha, V4 pani je pruser, ale zrovna dneska jsem ji potkal a stejne bych do ni sel..
To je celkem vtipny, tahle ninja mi prijde nejhezci :) Ale v klidu, 100 lidi 100 chuti, ja zas povazuju za nic moc vsechny agusty mimo sportovnich kapot.
BlackSabbath píše: A teď se zeptám, bez narážek a rýpání, neutrálně. Stojí Vám to za to? Co tohle téma delší dobu sleduju, Agusta je poruchovej krám, Aprilka a Ducati to samý. Když se bavím s klukama v servisu (MotoXN), tak asi ani nemusím psát, co se dovídám. Detaily na italské motorce, kapitola sama pro sebe... Třeba Assassin ital. moto zkusil, moc nadšenej nebyl. Jako velkej dvouvál nebo V4rka dobrý, pro někoho větší zábava, než R4, ale stojí to za ty nervy? Na okruhy třeba vůbec...
Já měl s Monsterem problém na začátku v 12500km...na SS, Monsteru budu mít odjeto ke kilu.. Vše vpoho..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 15.09.2019 19:36:53
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Stev> Hezká kapota...ta zelená Ninja??? Hezčí než Brutale????....uf
Ty agusty maj problem ze primo kricej ze si clovek kupuje hlavne styl. Ono to funguje dobre, ale ne pro me.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mimochodem, nevíte kdy bude představení novýho SF V4...?
Asi budu mít na prodej SF V2...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Neco podobneho je i s motorkou ne?? I kdyz na prvnim miste je funkcnost...
strakon píše: Tak kucí, 17. listopadu Tip Sport Aréna, Amon Amarth, Arch Enemy a Hypocrisy, kurva, to si pošmáknu No, není Alissa k sežrání?
No nevím, to vypadá spíš jako že chce sežrat nás.
edit: ale ty bys jí možná zaskočil
Naposledy editováno 15.09.2019 20:07:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Stev> A jel si na nějaké MV?
Ani na zx10, bavime se o tom jak vypadaj ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Stev> tak ja nevim jak ty, ale je se po ulici prochazim radsi s krasnou divkou nez se seredou... Citim se u toho lip....
Neco podobneho je i s motorkou ne?? I kdyz na prvnim miste je funkcnost...
Je to podobny, jenze pro nekoho je dulezity aby vypadala dobre nenalicena. Sundej z agusty barvicky a frezovany cingrlatka, a mas pred sebou osklivejsi segru fz8.
Ale treba novy ducati se mi libej, abyste nerekli ze jsem zaujatej. U agusty nakreslil tamburini dve motorky a pak uz nikdo nic, prijde mi to malo na znacku co si zaklada na designu.
Stev píše: Je to podobny, jenze pro nekoho je dulezity aby vypadala dobre nenalicena. Sundej z agusty barvicky a frezovany cingrlatka, a mas pred sebou osklivejsi segru fz8.
Ale treba novy ducati se mi libej, abyste nerekli ze jsem zaujatej. U agusty nakreslil tamburini dve motorky a pak uz nikdo nic, prijde mi to malo na znacku co si zaklada na designu.
Nooo, to si nemyslím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jen tak, udajne 40hod po repasi. Ale dělalo se big bore a nevim jestli davali novou ojnici.
Vždyť to stejně pořádně nefungovalo nikdy ne?