Téma: Ducati Monster 620ie Teplota oleje
29.8.2019 v 10:57
Ahojte,
prosím o radu.
Mám nově koupenou (ojetou) Ducati Monster 620i.e. r.v. 2005 a přijde mi, že mám hodně vysokou tepotu oleje.
Venkovní teplota kolem 30°C a teplota oleje až 165°C. Když jsem jela v koloně tak jsem se dostala i nad 170°C - už mi to ukazovalo HI.
Je to OK nebo bude někde problém ? Popřípadě můžete mi poradit kde by mohl být problém ?
Také můj styl jízdy je celkem začátečnický -> celkem tomu na 1 při rozjezdu dávám, ale učím se :(
Moc děkuji
Zuzka
prosím o radu.
Mám nově koupenou (ojetou) Ducati Monster 620i.e. r.v. 2005 a přijde mi, že mám hodně vysokou tepotu oleje.
Venkovní teplota kolem 30°C a teplota oleje až 165°C. Když jsem jela v koloně tak jsem se dostala i nad 170°C - už mi to ukazovalo HI.
Je to OK nebo bude někde problém ? Popřípadě můžete mi poradit kde by mohl být problém ?
Také můj styl jízdy je celkem začátečnický -> celkem tomu na 1 při rozjezdu dávám, ale učím se :(
Moc děkuji
Zuzka
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 620ie Teplota oleje
Buď je ten olej nevhodné viskozity,nebo selhává sekundární chlazení vzduchem a odnáší to olej.Problém může být i ve spalování příliš chudé směsi,to zvyšuje teplotu hoření...
Anti>
@ Slup
Jake Sekundární chlazeni? Je tam jen chlazení vzduchem ne?
A nemůže být ta benzinova směs třeba bohatá? Po hodině ježdění jde z výfuku cítit nespaleny benzin.
běh motoru vypadá v pořádku, nedusi se to nebo něco podobného .
Jak jsou na stranách ty oka na olej, tak z pravé strany vidím dost oleje, ale z levé strany tam nevidím vůbec nic ani po nastartování nebo zahřátí ...
Moc Dekuji
@ Slup
Jake Sekundární chlazeni? Je tam jen chlazení vzduchem ne?
A nemůže být ta benzinova směs třeba bohatá? Po hodině ježdění jde z výfuku cítit nespaleny benzin.
běh motoru vypadá v pořádku, nedusi se to nebo něco podobného .
Jak jsou na stranách ty oka na olej, tak z pravé strany vidím dost oleje, ale z levé strany tam nevidím vůbec nic ani po nastartování nebo zahřátí ...
Moc Dekuji
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 620ie Teplota oleje
Chlazení je vzduchové,ale samozřejmě část tepla pojme olej. A čím méně je chlazení účinné, tím více se olej zahřívá. Proto mají větší bráchové toho motoru olejové chladiče. Bohatá smršť by měla hořet za menších teplot ale brajgl to dělat může.
Okénko na levé straně slouží pro kontrolu předstihu, není to olejoznak.
Naposledy editováno 29.08.2019 22:50:22
Okénko na levé straně slouží pro kontrolu předstihu, není to olejoznak.
Naposledy editováno 29.08.2019 22:50:22
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 620ie Teplota oleje
Jestlipak ten teploměr neukazuje hovadiny. Zkontroluj čidlo, v manuálu budou hodnoty a jak to zkontrolovat.
Anti> Děkuji za objasnění druhého okýnka
Dnes s tím jedu na Slovensko, tak budu sledovat teplotu mimo město. A kdyžtak pinknu foto.
Ještě mě napadlo, zda nebude špinavý olejovy filtr a také nebude vina na mem stylu jizdy. Jsem začátečník a zatím mám najeto pouze 350 KM. Při rozjezdech to možná vytacim víc než je zdrávo :(
Také než jsem motorku koupila, tak borcovi stala 2 roky v garáži a nejezdil na ni :(
Asi to bude chtít nějakou generálku.
Dnes s tím jedu na Slovensko, tak budu sledovat teplotu mimo město. A kdyžtak pinknu foto.
Ještě mě napadlo, zda nebude špinavý olejovy filtr a také nebude vina na mem stylu jizdy. Jsem začátečník a zatím mám najeto pouze 350 KM. Při rozjezdech to možná vytacim víc než je zdrávo :(
Také než jsem motorku koupila, tak borcovi stala 2 roky v garáži a nejezdil na ni :(
Asi to bude chtít nějakou generálku.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 620ie Teplota oleje
olejový filtr na tohle nemá vliv.. nějaký vytáčení při rozjezdech taky ne.. jedině že by jsi se jen celou dobu rozjížděla a brzdila. Včera nám ve 30°C nešel monster přes 120°C a to jsme motorky nešetřili. Taky bych proměřil čidlo, v manuálu bude jak, může ukazovat blbosti. Generálku určitě ne, ale kontrolu by to chtělo asi, stějně budeš určitě nechávat dělat řemeny a ventily v servisu po koupi, tak bych je na to upozornil..
Olej se po městě neohřeje na vzducháči tolik. Olej letí nahoru hlavně při odběru vysokýho výkonu. Ideál je tak 100-110°C. Nechápu kde by se vzalo teplo, na volnoběh tak, aby ohřálo olej na 130°C? Podle mě kecá čidlo.
Já mám na SSu na oleji max.135°C a to při kalupu a v létě.
Malej monster nemá ani chladič, takže nechápu čím by se to chlazení tak zneefektivnilo. Šel bych po čidle.
Já mám na SSu na oleji max.135°C a to při kalupu a v létě.
Malej monster nemá ani chladič, takže nechápu čím by se to chlazení tak zneefektivnilo. Šel bych po čidle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 | Jakub6390 | 4 | 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390 |
Oprava nádrže Ducati Monster 620 | Jura.Olc | 10 | 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc |
Monster 620 2004 - indikator zaraze... Ducati Monster 620 | Danek_kwak | 3 | 13.3.2023 v 13:24 Danek_kwak |
Suché mazání řetězu [1, 2] Ducati Monster 620 | BigMonster | 59 | 3.3.2023 v 23:58 Julip2 |
Jaky starter pro Ducati Monster M620 Ducati Monster 620 | BigMonster | 8 | 3.5.2022 v 13:45 honzabiker |