Téma: Megakokoti cyklomrdi ....

5.5.2008 v 09:25
Včera jsem jel s Guinessem protáhnout Máju, moc krásnou trasou z Brna do Lanškrouna a potom zpátky silničkama přes Moravskou Třebovou .... Všechno super, až na zpáteční cestě těsně před Lipůvkou jsem narazil na kolonu, no co, není problém, vezmu to zadem přes Nuzířov. Vyjedu z Lipůvky a vletím do první zatáčky, na silnici písek takže celkem opatrně, hned jsem v druhé do které není vidět. To vše asi ve 40 km/h. Najednou těsně za zatáčkou čtyři cyklomrdi, vedle sebe roztažení přes celou silnici, v družném hovoru (asi o tom jak to kolo prospívá zdraví). Nedalo se celkem moc dělat, prostě jsem se to pokusil naprat mezi ně a doufat že se nebudou moc komíhat a nesestřelíme se navzájem (oni jeli z kopce, takže relativně dost rozjetí). Nebudu to protahovat, prostě to vyšlo, jen jsem jednoho pohladil zrcátkem. Asi jsem měl štěstí, ale myslím že po tomhle můj strážný anděl bude chtít rizikový příplatek. A netroufám si odhadnout jak by to dopadlo, kdybych tam jel normální rychlostí.

Naposledy editováno 05.05.2008 09:25:32
1 2 3 4 5 6 7... 9

5.5.2008 v 09:28 | Nahoru | #1
Souhlasím, z cyklistů mám taky strach, navíc jsou chráněni zákonem...

5.5.2008 v 09:29 | Nahoru | #2
Cyklisti mě taky jebou.Ty ku**y vždycky jedou vedle se.

5.5.2008 v 09:30 | Nahoru | #3
Jo,to se mi u malem taky stalo..ale ubrzdil jsem to s prehledem..taky prez celou silnici az v protismeru..a kdyz jsem je dojel,ani uhnout nechteli,tak jsem protroubil a jeste se vztekali..asi zacnu vozit peprak a dam jim parchantum

5.5.2008 v 09:33 | Nahoru | #4
Charlie9> S tím pepřákem to VŮBEC není špatný nápad Možná by nebyl špatný i preventivně.

5.5.2008 v 09:34 | Nahoru | #5

Jawaweb>Souhlasím, z cyklistů mám taky strach, navíc jsou chráněni zákonem...

Hmmm, včera už to vypadalo na nepovolený odstřel

5.5.2008 v 09:37 | Nahoru | #6
taky mě serou ty Ku**y dvoukolý bezmotorý. O tom pepřaku jsem taky uvažoval

5.5.2008 v 09:38 | Nahoru | #7

filco>Cyklisti mě taky jebou.Ty ku**y vždycky jedou vedle se.

5.5.2008 v 09:38 | Nahoru | #8
Já sem kvůli nim před měsícem boural

5.5.2008 v 09:40 | Nahoru | #9

libor67>filco>Cyklisti mě taky jebou.Ty ku**y vždycky jedou vedle se. Bylo by dobré neurážet jiné zájmové skupiny, než jsou motorkáři. Ani ti totiž nejsou, jak jistě víme, svatí. Kur.y jsou mezi cyklisty, motoristy atd, a to by jsme se navzájem mohli osočovat do nekonečna. Tím samo neschvaluji, aby jezdili vedle sebe a ohrožovali ostatní. To ale platí i pro motorkáře. Ano, jezdím i na kole.

Neurážím zájmovou skupinu, ale skupinu čtyř konkrétních. Ale je pravda že i v plechovce i na motorce jsou nejproblematičtější skupinou co potkávám ...

5.5.2008 v 09:42 | Nahoru | #10
libor67> Mimochodem, už jsi viděl jak je vyřešená cyklostezka z Kohoutovic dolů k Anthroposu ? Mazéééééc. Když odbočuješ autem nahoru na Lískovec, křížíš ji takovým způsobem, že už se těším až mi začnou cyklisté bubnovat na dveře ... Jezdím tam vždycky pěkně připosraně, ale kdo to tam nezná ...

5.5.2008 v 09:43 | Nahoru | #11

NefeR>Já sem kvůli nim před měsícem boural

Předpokládám že pronesli něco o prasatech na motorkách a jeli dál ... (nestalo se to mě, ale kamošovi)

5.5.2008 v 09:43 | Nahoru | #12
Nejhorší ale je jak i na frekventovaný silnice ještě sebou tahaj malý caparty Jestli maj motorkáři údajně sníženej pud sebezáchovy, tak tihle nemaj žádnej

5.5.2008 v 09:45 | Nahoru | #13
akai> jo tam je to fakt blbý

5.5.2008 v 09:47 | Nahoru | #14
caparty nacpaný do cyklopávíka vysokýho 40cm kterej nejni z auta pomalu vidět... a když jedou vedle sebe, tak držím klakson, dokud jim to nedojde... nejvíc mne dostává to, že to dělají i na velmi silně frekventovanejch silnicích 1.třídy...

5.5.2008 v 09:47 | Nahoru | #15

NefeR>Já sem kvůli nim před měsícem boural

5.5.2008 v 09:48 | Nahoru | #16
Co si asi říká řidič auta, když se jede vyjizdka na srazu a ti curaci na tech motorkach jedou roztazeny v ohromny koloně......

5.5.2008 v 09:49 | Nahoru | #17
nejhorsi je, ze i kdyz za sebou slysi auto/motorku, tak stejnak vetsinou jedou dal vedle sebe...

5.5.2008 v 09:51 | Nahoru | #18
Já jel včera večer přes Plumlov, jedu si 50 a nějaká dredatá smažka ženskýho pohlaví co si štráduje po krajnici najednou ukročí a nenávistně naznačí skopnutí zrovna když jí míjím..
Dost dlouho jsem přemýšlel, jestli to mám otočit a výchovně jí naliskat...

5.5.2008 v 09:51 | Nahoru | #19

libor67>NefeR>Já sem kvůli nim před měsícem boural Mé kolegyni z práce motorkář zabil dceru. Zcvokla z toho. Přesto si myslím, že drtivá většina motorkářů nejsou megakokoti, ale prostě občas nedomýšlí věci do konce. Já například často nedodržuji rychlost. Doufám, že nikomu neublížím, ale vyloučit to nemohu ...

Megakokoty jsem myslel cyklisty. A myslím že ti co domýšlejí ... jezdí trasama po kterých nejezdí motorkáři. Cestou do práce potkávám celkem pravidelně chlapíka který ostentativně dává najevo jak je in, protože nejezdí plechovkou, ale na kole. Bohužel ho potkávám na křižovatce na M. Horákové, jak se proplétá mezi těmi smrdícími auty, které tam stojí v kolonách a čekají na zelenou.

5.5.2008 v 09:52 | Nahoru | #20

Horneťák>Mě se líbí, jak chcete toleranci pro motorkáře a když to tady čtu, je mi z těch keců blivno.
Ale to si asi během te sve strelbojizdy v padesátce nestíhal co?

To víš, nejsem otrkaný orientálním provozem. I těch 40 bylo na mě moc rychle.

5.5.2008 v 09:54 | Nahoru | #21
Mně včera při cestě z Kubajzáku vjel do protisměru kokot s Ochcáfkou, co předjížděl kolonu a nechal mi tam tak 1 metr místa... já jel asi 120, on tak 80-100... ale stihl jsem troubit i blikat a pak i fuckovat... kdybych uz nechtel bejt doma, tak bych to bejval otocil a jel mu ukopnout drzku, prisel jsem o milion neuronu...

5.5.2008 v 09:57 | Nahoru | #22

Ale to si asi během te sve strelbojizdy v padesátce nestíhal co?

presne tak, kdyz to tak ctu prijde mi to ze si ctu diskuzi na novinky.cz jen slovo "motorkar" je nahrazeno slovem "cyklista"

a pak se vsichni vztekejte jak o nas pisou ostatni, jak nas hazi do jednoho pytle atd....

5.5.2008 v 09:57 | Nahoru | #23
je to o lidech ne o tom na cem nebo v cem jedou :\
tady u nas jezdim busem trasu kde vede podel silnice krasna draha ciklosteska za penze nas vsech,myslite ze ji vsichni kolaři použijou?radsi brzdi dopravu v neprehlednem uzkem useku a ohrozujou sebe a serou vsechny,ale jak pisu je to o jedincích,ne vsichni jsou bezohlední

5.5.2008 v 09:58 | Nahoru | #24
Můžeme samozřejmě kritizovat nevhodné chování kterékoli zájmové skupiny, ale neměli by jsme se snižovat k urážkám, i když to kolikrát vystihne situaci nejvýstížněji. Jsme přece slušní a civilizovaní lidé.

5.5.2008 v 10:00 | Nahoru | #25

Taky jezdím často na kole.Ale vím co mě sere když jedu autem nebo na mašině a podkám cyklisty.Tak se toho snažím vyvarovat.

5.5.2008 v 10:01 | Nahoru | #26

5.5.2008 v 10:06 | Nahoru | #27

libor67>akai> Já vím, že jsi myslel cyklisty. Já jsem tím jen chtěl naznačit, že motorkáři mají též máslo na hlavě.

Každý má máslo na hlavě. Ale začíná mě štvát že zatímco ty na motorce pojedeš o 5 km/hod víc v místě kde silničáři zapoměli z minulé údržby značku omezující rychlost, bude tě to stát majlant a body, když cyklisti v plné rychlosti vlítnou na přechod i když vyhláška to zakazuje, nestane se jim nic, teda pokud to chudák auto / motorka ubrzdí. Proč se vymáhá dodržování jen po motoristech, ale ne po chodcích a cyklistech ? Proč k tomu abys mohl jezdit na skůtříku musíš čekat do patnácti let a skládat celkem náročné zkoušky, zatímco na kole, které těch 45 dokáže jet taky může jezdit každý, navíc to kolo nemá ani zrcátka, takže nemá absolutně přehled co se děje vzadu ... Fakt je to fér ?

5.5.2008 v 10:16 | Nahoru | #28
Dost podobná situace, spojovačka Mimoň -> Doksy, pěkná cesta, sem tam pár horizontů no a za jednim ve 160 potkam 4 cyklisty v mym pruhu vedle sebe. Naštěstí proti nic, takže jsem to stihnul.

Vim, 160 se jezdit nemá, ale je tam pěkně vidět, rovinky, jen sem tam ten horizont, ale vůbec jsme je neviděl, ani když jsme k tomu horizontu dojížděl ...

5.5.2008 v 10:26 | Nahoru | #29
co se ra.rasch.ek týče píšeš že si jel 160 protože je tam krásně vidět a hned potom žes je neviděl každopádně cyklista je určitě vyšší jak auto takže kdyby tam stálo auto byl bys na tom úplně stejně

5.5.2008 v 10:29 | Nahoru | #30

status_quo>ok tak taky hodim svuj pohled na věc... že by testy v autoškole byly nějak extra náročný sem nezaregistroval dá se říct že to udělá úplně každej takže to o něčem vypovídá, co se týče toho prvního povzdechu nevim jestli ti cyklisti zabrali celou silnici nebo jenom tvuj pruh každopádně máš podle vyhlášky jezdit tak abys vždycky stih zastavit na vzdálenost na jakou vidíš jestli ne tak jezdíš špatně a nemáš si na co stěžovat měl si jet pomaleji

- Tak si srovnej co musí absolvovat cyklista a co babetista aby mohli legálně na silnici ...
- Zkus si to přečíst ještě jednou, hlavně tu pasáž "přes celou silnici" (pruh bych neřešil, jel jsem pomalu)
- Podle té vyhlášky ve které se píše že mají jezdit za sebou ?