kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Tifone> jak velký máš CNC? Frézka?
pouze soustruhy s protivřetenama s poháněnejma nástrojema a c osy , z tyčí až 3200mm dlouhých a od průměru 4 do 65mm
samosebou i kusová výroba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
9 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> Star jsou gůůt, tu máme
někde píšu Star? woe? Gildemeister echt german kvalita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> to je Star lepší, ale asi i dražší, pak tu máme ještě nějaký nový Ergomaty, ale to nic moc, ale docela to taky fachá
nebudem si poměřovat pindíky . Ju. Star je o cca 1,5mil levnější a top je Mazak jak cenou tak kvalitou
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Dobrá reklama
Moooooc hezký Jen jsem zvědavej na to pokračování za dalších 20 let, s čím tam přijede Suzuki před smrtí a když ne, tak to bude elektrický
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: z.a.j.o.c.h> To už se zas přijde na to,že čistá el. není zas tak dobrá,tak to bude 500 hybrid s kompresorem
Nebo mild hybrid s DPF , Triumph, Yamaha a Agusta to bude mit jednoduche, vymeni stavajici trivalec za skodovacky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jedna vtipná hláška tam byla.Prej,dyk to váží 250,nebo kolik to ma.To mely naháče před par lety normálně.Rikal majitel desetiletyho naháče,co váží suchej 170
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone>na tom německým verku taky dělám
A kdy ? Vždyť si furt tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ten pude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: cibus> jasně
Jako jasně, mají?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.06.2019 07:56:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: cibus> u mě odešel v 55tkm a vzal novou batwrku
Co to stojí? Zdroj? U Ducati nebo nějaký druhovýrobce? Díky za info.
zmulin píše: NP> Příšerná představa,ale v ty trikolce,co Zajda testoval by se to asi ztratilo..
Jedna vtipná hláška tam byla.Prej,dyk to váží 250,nebo kolik to ma.To mely naháče před par lety normálně.Rikal majitel desetiletyho naháče,co váží suchej 170
Nojoooo, tak nepadlo to, že jsem myslel velký čtyřválcový naháče, starý muscle biky jak tak koukám a ty byly ve finále ještě o chlup lehčí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Co to stojí? Zdroj? U Ducati nebo nějaký druhovýrobce? Díky za info.
ukaž ten starej co odešel …
ten první model byl zespoda plochej a nahoře měl žebra. Zejména v Monsterech, utopenej pod sedlem odcházel... pak ho udělali tak, že měl krátký žebra i dole, takže neseděl celou plochou na držáku a i pod něj foukalo...a nahoře měl dlouhý žebra ...byl celkově o fous vyšší...
regler stojí origo u Duc asi 2500 ...tedy mě stál... na netu jako na Ebayi asi najdeš levnější...