kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
FiZzeR píše: ... bude putovat ale jenom v mezeře toho lichého kola, sudýmu je to jedno co je na druhý straně Tak jako tak záleží i na poměru počtu zubů vs počet článků, vhodně zvolené kombinaci nevadí ani sudý počet zubů - obvykle se ale doporučuje mít vepředu lichý počet, no.
Hele, nechci nad tim přemejšlet takhle ve tři odpoledne, je to moc složitý....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše:
Tady je to třeba na K7.
Mam rad tyhle endurance masiny, i klasiky..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: hele nechapu, jen jsem napsal svuj názor na letmac, to uz se nesmi nebo co?
Dyk si pošpinil 998, 999 a k tomu ještě letmáč - se divim, že jsi ještě nedostal důtku
BTW letmáč asi fakt není nejlepší řešení, ale je to pěkný a navíc ta jednoduchost sundání kola ... na silniční motorku bych to spíš chtěl. Závodní moto je o něčem jiném.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty odůvodníš všechno... cokoli, kdykoli a jakkoli … a když náhodou zapomeneš po létech, žes zastal nějakej názor ...klidně odůvodníš pravej opak, bez problémů … jak úsměvný je tohle vidět i na někom jiným
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...jak je to rčení s bipolární poruchou ?
Naposledy editováno 12.06.2019 16:20:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: Jenom technická, které GP že měla ten letmáč ? Protože WSBK a GP jsou rozdílný hřiště...a v GP měli odjakživa kyvku normální...že je to technicky prostě lepší je snad jasný všem. Na silničních motorkách je to o vkusu každýho
Jasne, ze melo byt WSBK. Dik. Nicmene smysl sdeleni doufam zustal. Proste spousta biku zavodii s letmacem, spousta s klasikou a nezda se, ze by to byl zrovna konstrukcni prvek, ktery rozhoduje o poradi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Dyk si pošpinil 998, 999 a k tomu ještě letmáč - se divim, že jsi ještě nedostal důtku
BTW letmáč asi fakt není nejlepší řešení, ale je to pěkný a navíc ta jednoduchost sundání kola ... na silniční motorku bych to spíš chtěl. Závodní moto je o něčem jiném.
Stačí mít quick change systém a pohoda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> ...a kolik tam mám dát smajlíků abys ses takhle neptal jak tydýt… ?
Ty odůvodníš všechno... cokoli, kdykoli a jakkoli … a když náhodou zapomeneš po létech, žes zastal nějakej názor ...klidně odůvodníš pravej opak, bez problémů … jak úsměvný je tohle vidět i na někom jiným
Já mu fandím. Koupí Ducati se z něho nestala slepá ovce...
Naposledy editováno 12.06.2019 17:43:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Navic v automotive se konstruktér v hierarchii posunul nekam pod dělníka na pase, takze je konec rozhazování
Naposledy editováno 12.06.2019 17:35:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Stačí mít quick change systém a pohoda...
...ale furt tam chybí to "pěkný". A to je taky část úspěchu - u mě určitě
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Jasne, ze melo byt WSBK. Dik. Nicmene smysl sdeleni doufam zustal. Proste spousta biku zavodii s letmacem, spousta s klasikou a nezda se, ze by to byl zrovna konstrukcni prvek, ktery rozhoduje o poradi.
Já jsem si to taky říkal, ale nemám v hlavě všechny prototypy...Každopádně v SBK asi musí držet produkční verzi kyvky, tak mají letmo uložený kolo. Ale SBK kyvka je "lehce" jiná...
Naposledy editováno 12.06.2019 17:46:10
Attim píše: DrDNA01> no ale pozor, ve WSBK zavodi stroje, vychazejici ze seriove motorky. Tedy pokud ma Dukna letmac v serii, musi ho mít i na trati. Takže to neni o volbě, ale o pravidlech. A na MGP je vidět, že kdyby to bylo lepší řešení, tak ho mají taky. A nemají, nikdo.
Tak nějak.
Attim píše: assassin> RC8R mě taky občas chytne, že bych si to i koupil ... ale vlastně je to úplně k hovnu. Nemám stejný pocity ze silnice, to je v pohodě, ale jezdit na superbiku - jakymkoli - na silnici nedává smysl. Na nakedu si užiju mnohem víc.
Jj souhlasim - navic ten tvuj motor je zase o level dal - jen me se proste ty superbiky libi, ikdyz se na tom v provozu spis trapis... proto to nejspis necham ve stadiu neuskutecneneho snu
Naposledy editováno 12.06.2019 17:40:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: ...ale furt tam chybí to "pěkný". A to je taky část úspěchu - u mě určitě
Pro mě jsou klasický SBK kyvky hezčí, než ty jednostranný kyje.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Pro mě jsou klasický SBK kyvky hezčí, než ty jednostranný kyje.
Jo jsou i pěkný oboustranný kyvky - ale většinou na drahých motorkách. Třeba na RSV4 nebo Tuonu V4 by mi nevadila. Když ale vidím ty dva jekly, to bych blil...