globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 20:11 | Nahoru | #57451
Zmulin: je tam seriovy, helmu neschova ani kdyz opres bradu o tlumic rizeni.
Ad x3 - delaji to nejspis vsechny moderni auta s esp, ono aby to dokázalo brzdenim kol s tim autem zatacet, musi ty kola brzdit a to u klasiky s rozdelovacem zadníma prázdný skoro nebrzdilo - tzn by esp muselo zatacet jen rozdelovanim brzdného účinku na předků a to je nic moc. Me to zere zadni desky taky jak o zivot. Spatne ele rucka je sezere asi za 5tis km, to uz znam - troje desky + jedny kotouče nez jsem dal jiny brzdice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 20:17 | Nahoru | #57452
assassin> Vyšší by asi citelně pomohlo.
V zatáčce nemáš váhu navalenou brzdenim na předek přeci.Spis je to sežere tim pribrzdovanim.Ja mam teda uz nejakou dobu na všech autech ESP a nikdy to nesezralo driv zadek.Ta el rucka sem myslel ze pozdeji povoluje,což se mi u Golfu taky zda,ze by mohlo povolit driv.Ze by to otviralo blbe me ani vlastně nenapadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 20:18 | Nahoru | #57453

zmulin píše: Ted mi to nedalo a sada Rosso 3 a Angel GT stojí +- stejně,tak je to fakt jen o osobních preferencích
Libore jako asi to úplně nevadí,ale fakt si nemyslim,ze je dobrý míchat sportovní a sporttouringovy gumy.Ani ne z hlediska prilnavosti,ale tysportovnější se obecně dýl zahrivaj a většinou i hůř fungujou na mokru.To jen takova dumka



Nesouhlasím, u moderní sport. gumy se naopak každej výrobce zaklíná vysokou rychlostí ohřátí. Touringovy gumy fungujou od nizsich teplot gumy, to má pak souvislost s jízdou ve vlhku a chladnu. O dešti žádná, tam je jasna výhoda vzorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 20:25 | Nahoru | #57454
tomasd.> tak jasne,ze se neco za ty roky změnilo.Ja mel naposled Sportmaxy po Roadmaxech a těm to teda trvalo i když bylo hezky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 20:26 | Nahoru | #57455

zmulin píše: assassin> Vyšší by asi citelně pomohlo.
V zatáčce nemáš váhu navalenou brzdenim na předek přeci.Spis je to sežere tim pribrzdovanim.Ja mam teda uz nejakou dobu na všech autech ESP a nikdy to nesezralo driv zadek.Ta el rucka sem myslel ze pozdeji povoluje,což se mi u Golfu taky zda,ze by mohlo povolit driv.Ze by to otviralo blbe me ani vlastně nenapadlo



Počkej, na brzdach nemas vahu na předku?

Tech esp systemu se pod stejnou zkratkou schovává vic, esp v kompaktním aute je jine nez v SUV za mega... luxusní bawa sahaj pri jemným brzdění nejdriv na zadni brzdu aby se auto nenaklonilo dopredu, Vckovy mercedesy brzdenim kol na jedne strane kompenzují boční vítr. Jako jo jsou to “blbosti” ale mechanicky by tohle slo resit dost obtížne

Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 20:30 | Nahoru | #57456
Kocandak: jak rikas. Cekal jsem neco vic - motor ma hezkej stred kolem 6tis, cekal jsem, ze az zacnu tlačit na pilu, bude to jeste o kus jinde a ono nejak nic. Na to, ze v te dobe uz mela Suzuki čtvrtou generaci gsxr1000

Byl jsem projet stejnou trasu jako vcera s TL - kus po dalnici, necekal jsem ze a6 30tdi jede pres 250 (ducati tacho) a jeste cestou zpet začala klouzat spojka takze najit chybu v ele, nova spojka a sbohem

Netušíte jestli je immo sparovany s jednotkou? Na eBay je jich mrak, ale to asi jen tak vyměnit nemuzu coz?

Naposledy editováno 09.06.2019 20:31:22

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 20:31 | Nahoru | #57457

zmulin píše: tomasd.> tak jasne,ze se neco za ty roky změnilo.Ja mel naposled Sportmaxy po Roadmaxech a těm to teda trvalo i když bylo hezky.



Jj, rozdíl oproti gumam vylezlym před 10 lety tady dneska prostě je. Proto dneska koupit sport-touring není žádnej průser i na svižnou jízdu. A naopak sportky mívají větší výdrž i lepší mokrý vlastnosti, než před 10 lety. X-tý evoluce jednoho modelu jsou o parník jinde, než "jedničky"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:05 | Nahoru | #57458

assassin píše: Počkej, na brzdach nemas vahu na předku?

Tech esp systemu se pod stejnou zkratkou schovává vic, esp v kompaktním aute je jine nez v SUV za mega... luxusní bawa sahaj pri jemným brzdění nejdriv na zadni brzdu aby se auto nenaklonilo dopredu, Vckovy mercedesy brzdenim kol na jedne strane kompenzují boční vítr. Jako jo jsou to “blbosti” ale mechanicky by tohle slo resit dost obtížne



Já myslel treba rychlou jízdu po dálnici,statovkach.Tam snad v zatáčce nebrzdis a ESP na suchu stejne maká.To jemný brzdění a boční vítr sem nevedel.Kazdopadne mechanicky to resej hydraulicky podvozky.To mel Sahula u Lincolna uz někdy před 20ti lety například.Se to nenaklanelo ani v zatáčkách

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:14 | Nahoru | #57459
Zmulin:jo takhle. To jo. Ja jsem to zjednodušil - taky jsem nadával a mechanik rikal ze to delaji i s80 atd. Je to tema vyssima esp.

Drahy auta maj neco jineho, nenaklani se atd... ale lincoln taky neni kategorie běžných aut, na ktere byl nejspis mireno to nahrazování mechaniky elektronikou

Naposledy editováno 09.06.2019 21:15:03

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:39 | Nahoru | #57460
.

Naposledy editováno 09.06.2019 21:40:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:40 | Nahoru | #57461
assassin> to bych radsi udelal ty remeny spolu se serizenim ventilu nez shanet jinou jednotku a resit imobilizer. Pockas do uplnku a menu bude rolovat :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:42 | Nahoru | #57462

Stev píše: assassin> to bych radsi udelal ty remeny spolu se serizenim ventilu nez shanet jinou jednotku a resit imobilizer. Pockas do uplnku a menu bude rolovat :)



No hlásí to error, to je prvni co pri prodeji clovek uvidi ... servis udelam taky + spojka no :( a pak jde

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:42 | Nahoru | #57463
assassin> Lincolna sem dal jako mezi ty luxuskary,co si zmínil.To byla stejná kategorie jako sedmicka,A8 atd.
Je zajímavý,ze treba u M5 zmizne driv předek,jako u všech normálních aut a u normální petky zadek.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:43 | Nahoru | #57464
Mkovy auta jsou porad jeste trosku jina liga, je tam toho opravdu hodne jinak

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:48 | Nahoru | #57465
assassin> je to investicni motorka, akorat to chce pohlidat smer tech investic, vypada to ze jsi chytnul spatnou vlnu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 21:50 | Nahoru | #57466
Stev: jo to ja umím

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 22:03 | Nahoru | #57467

assassin píše: No hlásí to error, to je prvni co pri prodeji clovek uvidi ... servis udelam taky + spojka no :( a pak jde


Jakou tam dáš cenu?

Naposledy editováno 09.06.2019 22:04:46

Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 22:07 | Nahoru | #57468
díky chlapíci za pochvalu Tuňáka...o víkendu jsem zkusil co umí (resp jeho 50 procent) a krom toho, že to jede jak debil, tak do budoucna budu potřebovat lepší tlumič řízení, než ten origo RR. Jaké jsou dobré alternativy? Určitě by měl pasovat Ohlins z Factorky, ale obávám se, že cenově to bude nesmysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 22:07 | Nahoru | #57469
assassin> kdyz nad tim premyslim tak ta spatna spojka a divny chovani ecu jsou lehce podezrely. Kolik ze to ma mit najeto?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 22:22 | Nahoru | #57470

Attim píše: z.a.j.o.c.h> tak jasně, stát se to může asi. Takova nechtěná aktivace za jízdy bude pravděpodobně problém...Ale zdá se mi, že to těch závodech snad už otestovali dost dobře. Teď jen lidovější cenu a du do toho.



Já to spíš myslel z hlediska dlouhodobého provozu, pět, deset let. Že to funguje nový o tom žádná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 22:25 | Nahoru | #57471

Stev píše: assassin> kdyz nad tim premyslim tak ta spatna spojka a divny chovani ecu jsou lehce podezrely. Kolik ze to ma mit najeto?



7k , ta jednotka to nedělala a spojku asi za tu dobu znicis. Mel tam nakou jinou - kdovi co tam je ted. Nemyslim si, ze to ma nejak vyrazne vic

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 22:31 | Nahoru | #57472
assassin> mne jenom napadlo jestli se nekdo v jednotce nestandardnim zpusobem nehrabal. A to rolovani v menu delala vzdycky?

Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 22:34 | Nahoru | #57473
A u spojky jsem mel za to ze i v ducati da aspon 25, leda by to trapil nekdo po zadnim nebo jezdil sprinty ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 22:48 | Nahoru | #57474

Stev píše: To by mohlo bejt predek 2.6-2.7 a zadek 3.2, bylo asi o 15 stupnu min

E: Jinak receno jsem je foukal na 2.4 a 2.6-2.7 pred jizdou, tenhle tlak mi celkem sedel ...

na normální ježdění funím do TL 2,5 obě kola, teď co jezdím ty Race Attack Competetion Endurance tak předek 2,35 a zadek 2,4 (ve svižným provozu).. Ale je to o pocitu, u každý gumy je to trošku jinak...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 23:07 | Nahoru | #57475

zmulin píše: Tifone> Tak ale super vejlet ne? S vestou si pobavil a to relatko je strašná picovina.Jakto,ze se takhle uvolnilo?
Jo a k čemu se poutas tou vestou?Doufam,ze ne k riditkum?


Ne k riditkum ne. To by bylo v pripade padu prez ne pozde. U motoru k ramu.
E: vylet bomba a to všechno okolo k tomu asi patří.
S tim relatkem nevim. Asi jak se to rozebiralo pro velkej servis nebo vymenu cidla v nadrzi...... kdo ví. Ale je jich tak vic a jen tohle jedno bylo povysunute.

Naposledy editováno 10.06.2019 08:43:22

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.6.2019 v 23:59 | Nahoru | #57476
zmulin> Je to tak, zadni brzdy pouziva i DSP, nejen pri brzdeni a spotrebovava desky i s kotoucema docela intenzivne

Naposledy editováno 10.06.2019 06:16:01

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 07:27 | Nahoru | #57477
Byl to bomba výlet!! Rád sem Tifáče a jeho kámoše poznal



Hned v úvodu Tifáč na mě: “Nemám rád GSáky”



Škoda toho problému ... ale nic závažného! To se stane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 09:00 | Nahoru | #57478
Hillman> tak trošku kecáš mluvil jsem o motorkách nikoli o uživatelích později jsem to po zkušenostech rozšířil i na některé z nich.
Ty máš vyjímku

E: a ten "problém" je doufám moje relé a ne ten můj postoj k GS

Naposledy editováno 10.06.2019 09:04:28

Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 09:20 | Nahoru | #57479
S těma gumama je to ve většině případů o "pocitech"... To že dám dozadu Sport touring a dopředu sport je daný několika věcma.
- sport sada - předek vydrží cca.o 30-50% zadku a mě přišlo debilní buď vyhazovat 40% gumy, nebo dávat druhej zadek na 45% předku
- zprvu jsem se taky bál jestli mi ta BRUTÁLNÍ síla testastretty neklouzne - ne, neklouzne. Za prvé nejsem z těch co topěj hodně ještě v náklonu - běžně jsem třeba Attima brzdil ve výjezdech. Za druhé, pokud ten zadek záměrně netrápíš plynem, je problém jeho přilnavosti hlavně v motoru (oproti předku) a mě tedy Angel neklouzl ani když jsem ho na Korsice trápil. Takže za mě ok.
- jak píše Žmulin, pro naše silnice je minimálně na jaře a podzim druhý kolo se sport touring gumou podle mě vyhoda.
- přední směs je vždy měkčí a koncipována s ohřevem na fakt, že motorová energie tam není.

Ohledně toho, co je a není dobrá cena. Ja kupuju zadek běžné pod/kolem 3ky a předek za 2-2,3...sada za 5,5 je myslím ok... 6,6je tedy cca. o 20% víc a novinky za 7 a více... no, ať si je někdo užije, hlavně ten pocit že je to úplně nejvíc. ... za tři roky to budou starý mrdky na kterých se nedá jezdit

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 09:33 | Nahoru | #57480
v tomhle vlakne je polemika o usetrenych 20% a usetreni si pocitu, ze mam neco uplne nejvic fakt vtipna
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist