Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/6.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Sit ti bezne vyhodi dneska kdyz poradne zasviti slunce. Tyhle blackouty mame dnes bezneji nez pri bource.
Kdysi jsi sel na nocni a doufal ze nebude bourka, dneska jdes na ranni a doufas ze nebude oskar moc prat
Kdyz v Nemecku byla odstavka vetrnych elektraren , tak jsme jeli o nejakych 50-60 MWh vic
Instalovany vykon mas u nas nejakych necelych 300 , jedem cca 90 - 130, to se kazdou hodinu meni, ale my nejsme bezna elektrarna, jsme kombinovani s plynem, paru potrebujem pro vyrobu a nejen pro elektrinu , vytapime Ostravu a jine mesta atd...
Naposledy editováno 21.05.2019 01:47:43
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Hornetyk píše: 1100Virago> A stejně pak narazíš na to, co jsem psal vejš. Gde ten proud vemeš ?
edit: a silnice s kolejnicema pod napětím stovek či tisíců voltů ?
Problém s proudem vznikne i při bateriovém pohonu. Troleje navíc částečně rovnou řeší problematiku přenosové soustavy.
A ty kolejnice takový problém nejsou, tohle přece funguje u vlaků a tramvají a na přejezdech se nehromadí mrtvoly
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Navic tramvajove troleje jsou nekde v 5ti metrech.
To uz me prijde resitelnejsi hlavne ve mestech kde popojizdej kolony udelat nejakou indukcni nabijecku ...ale chudaci kardiaci
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Oprava: slunecni elektrarny muzou jet na 100% protoze tak rekl zeleny buh, taky jsou z toho vsichni strasne na vetvi.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Troleje nejsou jediná možnost. První tramvaje používaly napájecí kolejnici a taky to fungovalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Me treba neni jasne z ceho se JE jakozto ztratove elektrarny budou po odstaveni uhelnych platit.
Naposledy editováno 21.05.2019 12:00:57
gugo píše: Oprava: slunecni elektrarny muzou jet na 100% protoze tak rekl zeleny buh, taky jsou z toho vsichni strasne na vetvi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Tesla se řítí do propasti. Její akcie se od začátku roku propadly o 40 procent
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
puffybodie píše: Elektro je budoucnost. No jisteeeeeee !
Tesla se řítí do propasti. Její akcie se od začátku roku propadly o 40 procent
Akcie general motors za poslední měsíc klesly o 10%, za posledních pět dní dokonce o 4,87%. Znamená to snad že GM brzo krachne a s ním celý automobilový průmysl?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Tesla Issues Software Update To Prevent Cars From Randomly Bursting Into Flames
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Z Prahy do Brna autem na baterky. Jedno nabití elektrickému golfu nestačilo
celé je to nejaké divné
Alebo to šlo štýlom "Tady Franta odvedle z hospy vám tu elektrárnu zprovozní, loni mi dělal světlo na chlívku a funguje pořád"
Naposledy editováno 29.05.2019 08:28:45
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
volkswagen píše: Vzhledem k počtu solárních elektráren a alarmistickému tónu článku se dost divím, že už to všecko neshořelo.
me prijde trochu mimo misu ze se tam pise o poddimenzovanejch menicich a nasledne o horeni kabelu, to ma tak nejak pramalo spolecnyho.
Taky 10% nominalu me prijde celkem malo, ale vim prd, ja mam solarni clanek tak mozna v kalkulacce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
gugo píše: me prijde trochu mimo misu ze se tam pise o poddimenzovanejch menicich a nasledne o horeni kabelu, to ma tak nejak pramalo spolecnyho.
Taky 10% nominalu me prijde celkem malo, ale vim prd, ja mam solarni clanek tak mozna v kalkulacce
Je to blbosť, bežne 200W panel ide naplno aj v našich podmienkach, nie iba na rovníku na poludnie jeden deň v roku. Naša firemná 6kW elektráreň ide v lete celé dni v rozmedzí 3-6kW.
Presne pozerám do projektu, že v meničoch je 3x2kW, v paneloch sú tri stringy po 2.4kW, takže "poddimenzované" je o 20%, nie o 90 ako sa v článku píše. Ale to je naša malá rezidenčná elektráreň. Ktovie aké zverstvá sa robia v tamtých projektoch za rádovo milióny eur? Tam je silná tlačenka aby čokoľvek prešlo cez úrady, kontroly, atď, v hre sú veľké peniaze a možno práve preto to dopadlo tým požiarom.
Ale tiež je pravda, že keď niekto chce napísať čo najviac hyperbolický článok, nezabrániš mu...
Naposledy editováno 29.05.2019 14:05:32
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
nemako píše: https://www.novinky.cz/auto/506071-tahle-tesla-najela-temer-tri-ctvrte-milionu-kilometru-zdaleka-neni-na-odpis.html
mno já Ti nevím..
srovnávat to s random oktáfkou nejde, je to tam jen pro zajímavost a stado..
navic Sko? to by se melo srovnavat s treba Skem od Mergla v rope a tim 7-9 ti pocetnim automatem, výbavou až po kokot, na stejne trase?
Baterii má vůz už třetí
Mnohem podstatnější z hlediska dlouhodobé životnosti elektromobilu je ovšem baterie – a tu má auto už třetí. První byla vyměněna po 312 tisících kilometrech, a to kvůli vnitřní nestabilitě, zapříčiněné příliš častým dobíjením na superchargerech, rychlonabíječkách značky Tesla.
Druhá baterie se poroučela v 521 tisících kilometrech, a to kvůli výrobní vadě. Třetí, která je v autě dosud, už v něm pracuje 203 tisíc kilometrů. Obě výměny baterie byly hrazeny Teslou v rámci záruky.
- aneb jeden z benefitu, rychlonabijecky zadelava na to, ze baterka odejde drive a jemne popsana "vnitrni nestabilita" jsou ty ruzne pozary a exploze Tesel
- druha baterie uz najela jen asi 2/3 toho co prvni, perlickou je ta vyrobni vada aneb nestability, pozary, exploze a vystupni kontrola asi taky nic moc ve fabrice
- to ze to Tesla menila na sebe je aby si udrzeli povest, takze to je "investice", ale i tyto veci vysvetluji to v jakem stavu jsou akcie Tesla a co Musk kolikrat mele za blbosti na burze
podnikatele-diky-dotacim-nakoupi-elektromobily-za-stamiliony
Půl mega by mi zůstalo v kapse ale když to nedostanu, co s tím krámem budu dělat?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Výjimka pro elektroauta spočívá v tom, že se nemusejí na rozdíl od aut na spalovací pohon řídit omezením rychlosti, zavedeným na části rakouských dálnic a rychlostních silnic kvůli snaze omezit množství škodlivin v ovzduší. Zatímco vozidla se spalovacími motory mohou na těchto úsecích vyvinout rychlost maximálně 100 km/hod, na což je upozorňuje i speciální značka, elektroautům je dovoleno jet až stotřicetikilometrovou rychlostí.
elekroauta-mohou-od-pondeli-v-rakousku-jezdit-rychleji-nez-bezna