Je nějaký , a jaký, rozdíl mezi klasickými špunty a například Alpine MOtoSafe (nebo podobnými) ?
S těmi obyčejnými mám trochu problém, že záleží jak je daleko strčím, když moc, tak fakt skoro nic neslyším /ani motor).
Díky
Jinak uz se to tu jednou rozebiralo, tak zkus hledat.
Naposledy editováno 24.05.2019 23:46:10
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Našel jsem Earpeace s útlumem 17,20,26 dB ,objednal jsem je za 531,- i s postou . Díky ,snad nebudou jen ležet v šuplíku.?
Naposledy editováno 25.05.2019 20:04:32
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Asi malej ZEPTER, ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Hornetyk píše: To si děláte prdel, že jo? Nebo je fakt nekdo schopnej dát litr za gumový špunty ?
Asi malej ZEPTER, ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Jenže ono nefunguje. Nedrží v uších, vypadávají, a i když chvilku drží, netlumí. Je v nich nějakej filtr, ale spíš jen aby to vypadalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
TomElefant750 píše: Mám jen jednu otázku - ty špunty potřebujete kvůli tomu že máte moc uřvanej vejfuk? Pokud ano tak je to vrchol ohleduplnosti - mně to řve , ale mám špunty, vy ostatní se třeba poserte
Čau, Tom
Kvůli turbulencím. Od cca 80km/h už motor vůbec neslyším. Jen turbulence. Se špuntama je to výrazně lepší. Hluk unavuje, odvádí pozornost a ničí sluch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
FiZzeR píše: Koupil jsem je, ale od originálního dodavatele bez zmrdího sádla za hustej název a neméně hustou krabičku, stály asi tři kila. Ano, za špunty je to dost, nicméně kdyby fungovaly jak je inzerováno, dal bych za ně i víc.
Jenže ono nefunguje. Nedrží v uších, vypadávají, a i když chvilku drží, netlumí. Je v nich nějakej filtr, ale spíš jen aby to vypadalo.
Presne tak to je no. Kdyby to fungovalo jak je inzerovano a spunty vydzely alspon sezonu tak s tim nemam problem. Oni teda psali, ze kdyz ti nesedej /moc velke) tak si je mas ostrihat nuzkama na nechty . Asi netreba zminovat ze to situaci moc nevylepsilo, spis jsem je ponicil
TomElefant750> Spunty jsou dobry hlavne pro batuzky, pak je vecer neboli hlava Jde hlavne o ten vitr, uz pri zakladni dalnicni rychlosti je to ve vetsine helem zdravi ohrozujici pri delsim pusobeni. A taky to bere soustrednei, unavuje.
Naposledy editováno 26.05.2019 21:43:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Koudy - blbá helma? Já mám uřvanej jednoválec a eenduro helmu a potřeba špuntů mě nějak nenapadla
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
TomElefant750 píše: Koudy - blbá helma? Já mám uřvanej jednoválec a eenduro helmu a potřeba špuntů mě nějak nenapadla
Čau, Tom
Nebo motorka nebo vyska jezdce nebo prah snesitelnosti jezdce nebo jen starost o sluch...tech vlivu je vic. Potreba spuntu me taky nenapadla, dokud sem to nevyzkousel. Asi pet sezon sem odjezdil bez nich. Pak sem je zkusil a bez nich uz ani ranu.
Batuzek a bracha to stejny. Oba jezdili bez spuntu. Pak sem je jednou donutil vyzkouset spunty a uz jezdi jen se spuntama.
e: Na te unave je to pri celodennim jezdeni hodne znat.
Naposledy editováno 26.05.2019 22:15:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Po celodenním ježdění(výlet Krušné hory-Jizerky-Rakovník,cca 500 km), což je takový klasický jednodenní výlet, mě nikdy hlava nebolí. Prdel... to ano Ale hlava nikdy.
Ano, přiznávám, málokdy přesáhnu 130 km/h.
Samozřejmě chápu důvody každého soudruha a chápu, že každý má jiné potřeby. Ale tohle téma se mi zrovna hodilo, protože jsem si nošení špuntů nikdy neuměl vysvětlit.
e: Mám třeba kamaráda, které jezdí různý typy motorek a špunty nepoužívá. A když jsem si půjčil jeho helmu, byla hlučnější než moje a ještě do ní foukalo. Jak píšeš, každé jsme jiné.
Naposledy editováno 27.05.2019 08:01:25
Naposledy editováno 27.05.2019 12:02:04
Pochopiteľne, ako niektorí uvádzajú, do terénu ich nenosím, tam je ten hluk výrazne menší. Naozaj to začína hučať až pri nejakých 90-100 km/h a toľko v teréne nejazdím.
TomElefant750 píše: SVSkritek> Nojo, tak to je jiná, já mám motorku jednomístnou tak tomu nerozumím
Koudy - blbá helma? Já mám uřvanej jednoválec a eenduro helmu a potřeba špuntů mě nějak nenapadla
Čau, Tom
Ty ses bahnak, nad kilo se bojis. Tak se nediv, ze Ti nedocvaklo, ze to pak huci v helme. Ale my ti to odpustime..
Jinak teda ja nad kilo tricet neslysim uz ani ladaky bez DB killeru. Ale to je asi hlavne proto, ze muj pozerskej stitek posila veskery proud vzduchu primo na bradu helmy.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Naposledy editováno 27.05.2019 22:28:37
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
Na moto občas použijem penové, ale po 8-10 hodinách už bolí hlava. Asi z toho, źe ucho "nedýcha".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílmezi obyčejnými špunty do uší Alpine MotoSafe
jaro27 píše: Sú elektronické chrániče sluchu pre strelcov. Dajú sa tam nastaviť nejaké hodnoty, asi miera utlmenia (neviem presne, ja používam len obyčajné). Samozrejme, tie tlmiče pod prilbu nevôjdu, ale čudujem sa, že nikto nevyrába prilby s takýmito integrovanými chráničmi.
Na moto občas použijem penové, ale po 8-10 hodinách už bolí hlava. Asi z toho, źe ucho "nedýcha".
S helmou s aktivnim odhlucnenim nekdo experimentoval. Mozna se to uz da i koupil. Myslim byl clanek i tady na motorkarich.