1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Těch 0.5l jsem odsál abych se dostal z cca 3mm nad max na 3mm pod max. Nečekal jsem že to bude tolik oleje, na faktuře mám 4,2L. Kolik je náplň u DCT? Nenašel jsem manuál.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
tam jsem někdy loni psal proč se to asi děje, nechápu kolik lidí dokáže o problému debatovat na foru,místo aby vzalo do ruky šroubovák a podívalo se jak je to tam zkonstruované. a nepřijde mi nic špatného si něco upravit kusem hadice když to prostě výrobce podělal. mám to svedené k ostatním hadicím pod motor a je klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
GFalco píše: Hanz.D.> Spíš Kriegu,ale první budu řešit nosiče.
Okoukni tohle :
http://www.motorkaru...n--adventure-sports/
http://www.motorkar...sny-bumot-extremada/
http://www.motorkaru...in-adventure-sports/
http://www.motorkaru...in-adventure-sports/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
dave-lister píše: Dneska jsem odsával přebytečný olej který jsem dostal v servisu. Odsál jsem 0,5l abych se dostal 3mm pod maximum.
Pozitivní na tom je, že mám olej na dolévání a že mě mechanik neokradl na oleji. :D
Já včera vytáhl 0,75l a teď mám olej 2mm pod horní ryskou. Hlavní je, že jsme ten přebytečný olej ještě pěkně zaplatili
Nerezové dráty, perfektní stav, rovná, pouze na předním ráfku v jednom místě drobné oděrky. Kola jsou bez pneu a kotoučů. Cenu bych si předtavoval na cca 20tis. ( kupoval jsem je o dost víc ). V případě zájmu prosím SZ, sem už moc nechodím…
Po letech brašen,mám dvoje,jsem se dokopal ke kufrům,( na africe),nechal jsem si udělat fešácký od pašáka ST a dal jsem za ně 14tis s tím,že levý je 20cm široký,pravý jsem chtěl užšší na 15cm a vrchní jsem si namaloval mini jak krabici na boty,sundavací víka,tašky dovnitř a 2 ze 3 na míru,jsou celkově o dost užší než řidítka...pecka..
Jen se člověk musí naučit balit,ať jsou to tašky nebo kufry,nikdy nesmí být nacpaný tipťop, ono to tam druhej den už nejde narvat a vozej mu to ostatní s kuframa
Naposledy editováno 12.06.2019 00:29:58
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Díky za odpověď.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |