globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.5.2019 v 19:36 | Nahoru | #1
Hanz.D.> Přesně nad tím jsem uvažoval. Hmotnost brašen oproti kufrům nulová a jsou skladnější. K tomu trubkový nosič např. od Givi. V případě pádu poslouží jako padací rám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.5.2019 v 20:15 | Nahoru | #2
GFalco> A z čeho vybíráš? Koukal jsem na Mosko a Kriegu. Z těch dvou bych asi koupil Kriegu, ale nechám to ještě uležet.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.6.2019 v 00:27 | Nahoru | #3
GFalco> Ahoj
Po letech brašen,mám dvoje,jsem se dokopal ke kufrům,( na africe),nechal jsem si udělat fešácký od pašáka ST a dal jsem za ně 14tis s tím,že levý je 20cm široký,pravý jsem chtěl užšší na 15cm a vrchní jsem si namaloval mini jak krabici na boty,sundavací víka,tašky dovnitř a 2 ze 3 na míru,jsou celkově o dost užší než řidítka...pecka..
Jen se člověk musí naučit balit,ať jsou to tašky nebo kufry,nikdy nesmí být nacpaný tipťop, ono to tam druhej den už nejde narvat a vozej mu to ostatní s kuframa

Naposledy editováno 12.06.2019 00:29:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist