Téma: Střelba do sání!?
2.5.2008 v 21:09
Dneska se mi stalo něco fakt podivnýho: Motka ještě nevychladla, sed sem na to, že zajedu jen pro chleba do krámu, při meziplynu to střelilo do výfuku (normálka, pohoda) ale v zápětí se ozvala strašně divná rána jakoby z nádrže, která mě až odrazila nohy od sebe...?! Zdá se mi, že to snad střelilo zpátky do sání a jak se nafouk airbox, praštilo to do nádrže. Stalo se to takhle prvně, nevim co si o tom mam myslet, ... Co je asi špatně?
lumber: tezko rict... naka cybicka... motor TL mel tak nejak mizerne udelanej oddech do airboxu.. tak jestli SV to nema nejak vychytynajsi ze by tam capli naky vypary z oddechu... me se tohle nikdy nestalo... asi bych to neresil jestli se to nebude opakovat...
Bude mi to montovat zcela neznámej maník, kterej mi byl náhodou doporučenej, nemá ani ceduli u garáže (málem sem to ani nenašel:), inzerci na netu, prostě žádnou reklamu a je totálně zahlcenej prací. Jeho firma se menuje FIN MEKANISKA RACING a je to ve Švédsku u Upsaly (asi ti to nebude moc platný). Jeho reference sou ale výborný, má mrtě zkušeností a je to specialista motorář. Tuhle sem s nim pokecával, prej už tam měl i mašiny s turbem a cca 800kobyl , zrovna tam montoval NITRO na nějakej houm mejd čopr. Co sem se o tom chlápkoj dozvěděl, tak to bude asi patrně úplně nejvíc největčí machr na tyhle věci ve Švédsku a jestli né 1. tak 2. maximálně. Byla to neskutečná náhoda a snad i štěstí, že sem na něj přišel. On se ani zas tak nedivil, že sem cizokrajec, ale ptal se jak sem na něj přišel, že prostě nikde neinzeruje a nic podobnýho a furt mu tam jezděj různý lidi vod všad možně a že neví co dříf. Příde to teda včetně Power comandéru, KN filtru, vodbrždění a doladění 5900,-sek (kurz je-2,6kč/1sek).
Jinak maník co mi ho doporučil, mi ukazoval graf VTR SP1 (doma vybrakovanej a zkrácenej lauf a KN) cca135 kobyl na zadním kole! Tak sem moc zvědavej, co vymyslí s tím mým "ďáblem"
Jinak maník co mi ho doporučil, mi ukazoval graf VTR SP1 (doma vybrakovanej a zkrácenej lauf a KN) cca135 kobyl na zadním kole! Tak sem moc zvědavej, co vymyslí s tím mým "ďáblem"
To právě ty kobyly potrěbuješ abys rozehřál ty železný hřeby a následně je vytách zase z asfaltu lol
Náhodou letos už jezdim od poloviny března a nalítal sem 5500km Ale je fakt že jakmile bylo víc jak 2°C a vysvitlo sluníčko tak mi to nedalo Jenže zatim co vy tam moknete, tady bylo nádherně 5-19°C posledních 14 dní až dneska lehce sprchlo, aspoň se opláchla ta šotolina na mašině usazená
Náhodou letos už jezdim od poloviny března a nalítal sem 5500km Ale je fakt že jakmile bylo víc jak 2°C a vysvitlo sluníčko tak mi to nedalo Jenže zatim co vy tam moknete, tady bylo nádherně 5-19°C posledních 14 dní až dneska lehce sprchlo, aspoň se opláchla ta šotolina na mašině usazená
Tak a je to tam!!! Výkon vyladěn na 117kobylek na zadním kole Bylo to (bohatost směsi) celý totálně rozhozený, teď je to skoro přesný. Graf sem hodim později, pokud přijdu na to jak. Jede to parádně, mnohem líp a výc se to vytočí, na zadek to de za plynem a krásně si to střílí plamínky z vejfucků při ubrání plynu . Maximální spokojenost
Nazdar! No, to střílí jako zpátky do sání, když to střílí do (z) vejfucku, tak to s motorem nedělá nic. Počítám, že ti to dělá v nízkých otáčkách, třeba když dáš meziplyn, nobo přidáš jen trošku, nebo ne? Asi je to chudou směsí, nebo co, možná je to nízkým volnoběhem, možná je to prostě vlastnost toho motoru SV. Každopádně mi to občas dělá i s PC3. Dneska to uďálo taky v pomalý zatáčce a málem sem sebou plácnul na zem, jak sem byl v náklonu a neměl power aby mě to vytáhlo.
Z toho vyplívá, že fuck nevim co s tim. :\
Z toho vyplívá, že fuck nevim co s tim. :\
Přesně tak,dělá mi to v nízkých otáčkách,když to běží na volnoběh a přidám,nebo když podřazuju a dám meziplyn.Občas mi to chcípne i na křižovatce když se rozjíždím,pak na mě lidi koukaj,jako kdybych byl nějaký trdlo,co na tom sedí poprvé.V Suzuce to měli napojený na počítač a nic nezjistili.
Naposledy editováno 17.06.2008 21:51:29
Naposledy editováno 17.06.2008 21:51:29
svalovec, lumber jack.... strileni do sani je znamka ulityho motoru... nedavno se tu resil podobnej problem u gsxr1000 (uz asi 2x) senzor skrtici klapky ... kdyz se pridalo a ubralo tak odpor padal pomalu..tzn sani uz bylo fyzicky zavreny, ale odpor na potaku toho cidla se tvaril jako ze je este celkem dost otevrenej plyn, tzn ridici jednotka tam chrstne benzin..motor to uleje a streli do sani.... treba na SV pouzili stejny senzory... nevim jestli to byl mechanickej problem, ale mam za to ze dotycnej s gsxr1000 to opravil..ale bude to hodinarska prace....
tzn shrnuti, promerit TPS ... pokud to dela jen obcas tak to pujde blbe... pripadne projit konektor a draty k TPS....
tzn shrnuti, promerit TPS ... pokud to dela jen obcas tak to pujde blbe... pripadne projit konektor a draty k TPS....
SValovec>Přesně tak,dělá mi to v nízkých otáčkách,když to běží na volnoběh a přidám,nebo když podřazuju a dám meziplyn.Občas mi to chcípne i na křižovatce když se rozjíždím,pak na mě lidi koukaj,jako kdybych byl nějaký trdlo,co na tom sedí poprvé.V Suzuce to měli napojený na počítač a nic nezjistili.
co vím, podobné příznaky měl kamarád a byl to regulátor podtlaku, tak s tím jezdil po servisech a napojoval to na PC a nic, pak zkoušeli měnit a testovat postupně co mohli a na tohle přišli, od té doby pohoda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... Suzuki TL 1000S | Anti | 14 | 7.9.2024 v 12:39 assassin |
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |