Téma: Střelba do sání!?
2.5.2008 v 21:09
Dneska se mi stalo něco fakt podivnýho: Motka ještě nevychladla, sed sem na to, že zajedu jen pro chleba do krámu, při meziplynu to střelilo do výfuku (normálka, pohoda) ale v zápětí se ozvala strašně divná rána jakoby z nádrže, která mě až odrazila nohy od sebe...?! Zdá se mi, že to snad střelilo zpátky do sání a jak se nafouk airbox, praštilo to do nádrže. Stalo se to takhle prvně, nevim co si o tom mam myslet, ... Co je asi špatně?

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 21:36 | Nahoru | #1
Máš full výfuky,tak se nediv,ta origo jednotka je asi nyní trochu zmatená.

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 21:39 | Nahoru | #2
To mě taky dělalo a často. Vyměnil jsem svíčky a zas je to ok.

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 21:41 | Nahoru | #3
lumber: tezko rict... naka cybicka... motor TL mel tak nejak mizerne udelanej oddech do airboxu.. tak jestli SV to nema nejak vychytynajsi ze by tam capli naky vypary z oddechu... me se tohle nikdy nestalo... asi bych to neresil jestli se to nebude opakovat...

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 21:43 | Nahoru | #4
Svíčky by měly bejt snad OK, mam pocit že je měnily cca před 6000km na minulý servisce. Jináč příští tejden du snad už konečně namontovat PCIII a doladit, tak se to snad spraví, jen doufám, že tam neni nic domrvený.

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 22:03 | Nahoru | #5
Lumberjack> Kde ti ho budou montovat a jestli to není tajný,tak na kolik tě vyjde?Dík.

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 22:40 | Nahoru | #6
Bude mi to montovat zcela neznámej maník, kterej mi byl náhodou doporučenej, nemá ani ceduli u garáže (málem sem to ani nenašel:), inzerci na netu, prostě žádnou reklamu a je totálně zahlcenej prací. Jeho firma se menuje FIN MEKANISKA RACING a je to ve Švédsku u Upsaly (asi ti to nebude moc platný). Jeho reference sou ale výborný, má mrtě zkušeností a je to specialista motorář. Tuhle sem s nim pokecával, prej už tam měl i mašiny s turbem a cca 800kobyl , zrovna tam montoval NITRO na nějakej houm mejd čopr. Co sem se o tom chlápkoj dozvěděl, tak to bude asi patrně úplně nejvíc největčí machr na tyhle věci ve Švédsku a jestli né 1. tak 2. maximálně. Byla to neskutečná náhoda a snad i štěstí, že sem na něj přišel. On se ani zas tak nedivil, že sem cizokrajec, ale ptal se jak sem na něj přišel, že prostě nikde neinzeruje a nic podobnýho a furt mu tam jezděj různý lidi vod všad možně a že neví co dříf. Příde to teda včetně Power comandéru, KN filtru, vodbrždění a doladění 5900,-sek (kurz je-2,6kč/1sek).
Jinak maník co mi ho doporučil, mi ukazoval graf VTR SP1 (doma vybrakovanej a zkrácenej lauf a KN) cca135 kobyl na zadním kole! Tak sem moc zvědavej, co vymyslí s tím mým "ďáblem"

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 22:56 | Nahoru | #7
lumberjack: hele tobe tam ty kone budou stejne k nicemu kdyz 95procent roku jezdis na pneu s hrebama a zbytek na mokrejch slikach ne? :)

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 23:09 | Nahoru | #8
To právě ty kobyly potrěbuješ abys rozehřál ty železný hřeby a následně je vytách zase z asfaltu lol
Náhodou letos už jezdim od poloviny března a nalítal sem 5500km Ale je fakt že jakmile bylo víc jak 2°C a vysvitlo sluníčko tak mi to nedalo Jenže zatim co vy tam moknete, tady bylo nádherně 5-19°C posledních 14 dní až dneska lehce sprchlo, aspoň se opláchla ta šotolina na mašině usazená

Střelba do sání!?

2.5.2008 v 23:23 | Nahoru | #9
Lumberjack> hmmmm ,no já plánuju DK moto 10 500kc PC,2 000kc naladení,no a zdá se mě to docela dost,no ale co je dneska levný.Taky je tady ještě ten Ignitec tak nevím :o

Střelba do sání!?

4.6.2008 v 16:13 | Nahoru | #10
Tak a je to tam!!! Výkon vyladěn na 117kobylek na zadním kole Bylo to (bohatost směsi) celý totálně rozhozený, teď je to skoro přesný. Graf sem hodim později, pokud přijdu na to jak. Jede to parádně, mnohem líp a výc se to vytočí, na zadek to de za plynem a krásně si to střílí plamínky z vejfucků při ubrání plynu . Maximální spokojenost

Střelba do sání!?

9.6.2008 v 21:13 | Nahoru | #11
Nevíte kolik to má na zadním kole v originálu? Na motoru tuším 124 ps, tak odhaduju 110 ps.

Střelba do sání!?

17.6.2008 v 21:28 | Nahoru | #12
Nevim přesně, tvrdili tu, že ten přepočet je cca 15-20% Když sem to přepočítal tak mi při 15% vyšlo ze 124 kobyl na motoru 105 koní na zadním kole. Tak mi přijde že 12 nkoní navrch je docela solidní výsledek-minimálně mě maximálně uspokojuje:)

Střelba do sání!?

17.6.2008 v 21:32 | Nahoru | #13
Nazdar draku,hele mě to taky občas střelí a potom to i chcípne,ale jen občas.

Střelba do sání!?

17.6.2008 v 21:42 | Nahoru | #14
Nazdar! No, to střílí jako zpátky do sání, když to střílí do (z) vejfucku, tak to s motorem nedělá nic. Počítám, že ti to dělá v nízkých otáčkách, třeba když dáš meziplyn, nobo přidáš jen trošku, nebo ne? Asi je to chudou směsí, nebo co, možná je to nízkým volnoběhem, možná je to prostě vlastnost toho motoru SV. Každopádně mi to občas dělá i s PC3. Dneska to uďálo taky v pomalý zatáčce a málem sem sebou plácnul na zem, jak sem byl v náklonu a neměl power aby mě to vytáhlo.
Z toho vyplívá, že fuck nevim co s tim. :\

Střelba do sání!?

17.6.2008 v 21:50 | Nahoru | #15
Přesně tak,dělá mi to v nízkých otáčkách,když to běží na volnoběh a přidám,nebo když podřazuju a dám meziplyn.Občas mi to chcípne i na křižovatce když se rozjíždím,pak na mě lidi koukaj,jako kdybych byl nějaký trdlo,co na tom sedí poprvé.V Suzuce to měli napojený na počítač a nic nezjistili.

Naposledy editováno 17.06.2008 21:51:29

Střelba do sání!?

17.6.2008 v 23:18 | Nahoru | #16
svalovec, lumber jack.... strileni do sani je znamka ulityho motoru... nedavno se tu resil podobnej problem u gsxr1000 (uz asi 2x) senzor skrtici klapky ... kdyz se pridalo a ubralo tak odpor padal pomalu..tzn sani uz bylo fyzicky zavreny, ale odpor na potaku toho cidla se tvaril jako ze je este celkem dost otevrenej plyn, tzn ridici jednotka tam chrstne benzin..motor to uleje a streli do sani.... treba na SV pouzili stejny senzory... nevim jestli to byl mechanickej problem, ale mam za to ze dotycnej s gsxr1000 to opravil..ale bude to hodinarska prace....

tzn shrnuti, promerit TPS ... pokud to dela jen obcas tak to pujde blbe... pripadne projit konektor a draty k TPS....

Střelba do sání!?

18.6.2008 v 06:54 | Nahoru | #17

SValovec>Přesně tak,dělá mi to v nízkých otáčkách,když to běží na volnoběh a přidám,nebo když podřazuju a dám meziplyn.Občas mi to chcípne i na křižovatce když se rozjíždím,pak na mě lidi koukaj,jako kdybych byl nějaký trdlo,co na tom sedí poprvé.V Suzuce to měli napojený na počítač a nic nezjistili.



co vím, podobné příznaky měl kamarád a byl to regulátor podtlaku, tak s tím jezdil po servisech a napojoval to na PC a nic, pak zkoušeli měnit a testovat postupně co mohli a na tohle přišli, od té doby pohoda.

Střelba do sání!?

18.6.2008 v 07:41 | Nahoru | #18
TPS je svině, medvěd by mohl vyprávět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... Suzuki TL 1000S Anti 14 7.9.2024 v 12:39 assassin
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S Jungler 39 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74

TOPlist