kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Ne, to je prý cestovní model integralky.
Jasně, jen je to hodně větrané. Jsou i tišší, jako XR 1100 nebo jak to bylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Helma fakt dobra, dokoupil jsem tmavy plexi. Jen je hlucna a kdyz rikam hlucna, myslim hlucna jako prase. I předchozí schubert sr1 byla hlucna, ale tohle mi prijde jako dalsi level. To ke celkem sere a zatim pouzivam spunty, ale to neni uplne reseni.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: BlackSabbath> to už nevím. Tuhle mi prezentoval jako cestovní a nejtišší. Na rozdíl proti sportovním modelům
Já mám X-Spirit, kde fučí fakt hodně, na ticho se nehraje, protože jde o co největší větrání a vydržet se to dá...
Naposledy editováno 24.04.2019 16:22:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: No a když jsme u toho tak např. v Bikers Crownu můžeš přilby otestovat, což je podmínka při nákupu dražších přileb, tak kdyby jste někdo věděl kde se dá otestovat třeba Shark, Shoei atd dejte tip, dík
Gspark.cz tam jsem zkoušel Shoei. Šel jsem tam fakt s tím, že už moc velký rozdíl mezi helmou za 12 a za 15 nebude tak veliký. Teď to hodnotím jako bych teď měl helmu za 2000 a ne za 12000. Musíš to zkusit, vybírat bez jízdy je o ničem.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já mám X-Spirit, kde fučí fakt hodně, na ticho se nehraje, protože jde o co největší větrání a vydržet se to dá...
Mam nxr a i na naked je to s hlucnosti v poho,pokud docvaknu plexi.Za lidovych 380€ jasna volba.Predchozi xr jsem stahnul z UK snad za 8 i s tmavym plexi,nosnim a bradovym delflektorem,ktery se tenkrat jeste priplacely(mekky nebo tvrdy? )
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Shoei snad maji i BC, ne? Obcas se necha koupit za slusnou cenu...a nvm jak je na tom nexx, maji vyprodejovi xr(nejaky cislo) kolem 6-8 litru...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fc-moto je gut, teda aspon dle jpp...
může to dělat spona na zapínaní? nebo něco jiného?
máte s tím někdo zkušenost?
Naposledy editováno 24.04.2019 19:04:11
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Z dobrejch helem sem měl nejdřív tu bílou ( než nám vybilili garáž...),pak tu Indy,tu mam doteď,jen je nemocné trochu těsnění pod plexi a poslední sem kupoval tu Šojku.Bellky skvělý,tichý a s novým plexi se nemlžily i bez pinlocku,ve vyšších rychlostech se dalo na naháči normálně rozhlizet a netahaly za hlavu,plexi se dalo v podstatě otvírat postupně dle přání soudruha.Napicu jeho výměna s nutností imbusu.Kazdopadne plexi fakt macatý a hledači maximální bezpečnosti z nej musej mít neuvěřitelnou radost,bo je tak silný,ze ho jen tak nic neprorazí..Ta bílá byla na ventilaci lepší,asi spíš i okruhovka.Bradovej větrák má ovládání zevnitř (za jízdy nezmenitelny asi)a občas byl při otevřeným ten rozstriklej brouček krz větrací mřížku cejtit to sou takový trochu mínusy,kterejch bych si při použití na kratší projížďky ani nevsim.Indy je super,váží asi kilo jenom,nejvíc sem na tom dal asi 850km na naháči a fpoho.Šojka ač tichá,tak stejně díky typu (vyklapecka) trosku hlucnejsi než integrala.V porovnání s HJC lepší zpracování jakoze ovládání otvírání a ventilace.HJC sem ani nezkoušel,bo mi neseděla.To zpracování je takový jakoze mackas cudliky v Mercedesu a v Dacii.Fakt velkej rozdíl.Kecum o rozdílu v bezpečnosti ale neverim.Na tu nemaj nějaký dobře udělaný cudliky vliv a v tu dobu byl na tom Caberg lip o kousek před Šojkou a větší kousek před Šubrtem.
Osobně si myslim,ze integrály cca od 7k sou všechny dobrý a zbytek už je jen podle osobních preferencí,jak sednou a požadavků na akustickej komfort a pohodlí a kdybych měl řešit ránu,která ji rozbije,tak sem už nikdy nic nenapíšu stejně potom...
Naposledy editováno 25.04.2019 00:03:51