2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Mnojo, Prasek si zajede Jarni, nasledne Piestany, Hradec Kr. (oboje letiste) a titul z prirodaku je doma.
Nic proti nemu, je to sikovnej jezdec a urcite to bude v pohode kluk, ale tohle brani titulu lidi z alpeadrie neni uplne o sportovni moralce (na druhou stranu co taky je).
To je jako kdyz Gino Rea jel agenturni zavod, nezajel posledni kolo do boxu, jak byva u profiku zvykem a sel si pro plechovy poharek.
Vlastne i Ondra Jezek jel taky proti hobikum agentruni endurance....... Prijde divny, ale to uz jsme tu jednou resili...
Asi jsem moc ferovej a moralni, pro tenhle svet.
to sem nevěděl že si tak férovej a morální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SLEEPER> poslední uprava = vačka, ecu flash, QS, změna komprese atd....
co prodej, se nikdo neozval?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SLEEPER> poslední uprava = vačka, ecu flash, QS, změna komprese atd....
Hm....
Ale jestli pro tebe neni lepsi "tupa" vacka, nez ostra, co ti udela jen vrsek a naopak snizi stredy.
Jak menis kompresi a bude vyssi, mensi?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: SLEEPER> jinak souhlasím jak v pomocné škole - v dnešní době phonů u nás to byla taková ranní hurá akce
Vsak jasne, pisu to s nadsazkou.
Ale kdyz mluvis o te pomocne. Trochu jsem spekuloval, jaky olej dat do brabory, kdyz ji mam na provoz a okruh spis jen volny.
Co by se stalo, kdybych 1:1 namichal 300V 10W40 s 10W5O? To by totiz byla pro me nej volba.
Naposledy editováno 17.04.2019 13:21:50
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Hm....
Ale jestli pro tebe neni lepsi "tupa" vacka, nez ostra, co ti udela jen vrsek a naopak snizi stredy.
Jak menis kompresi a bude vyssi, mensi?
pro info:
"ostrost vačky" - udávaná ve stupních otevření je jen jedna ze tří podstatných hodnot. Druhé podstatné číslo je to jak dlouho (zase ve stupních) jsou oba ventily otevřeny současně. Tyto dvě hodnotz dohromady dávají otáčky při kterých ta která vačka dává maximální výkon - nemusí vždy platit, že čím víc stupňů otevření tím vyšší otáčky.
Třetí podstatnou hodnotou je zdvih ventilu. Tady platí, že čím větší zdvih (vačka R1 - je právě taková, stejné stupně, ale víc otevře),(max až do 30%velikosti ventilu) tím větší točivý moment v oblasti pro kterou je vačka určena - ve zbytku otáček nastává útlum - proto mají sériové vačky poměrně malý zdvih - výsledkem jsou ploché křivky charkteristik motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: matt> ze začku jen pár lidí ( prosinec) takže jsem ani nemyslel, že by se někdo ozval, ale pár jich bylo, ale samej spekulant, a že nemájí tolik peněz apod., takže jsem to pak stáhnul a začal zase tunit, takže jsem do toho nasázel další 20ku a ted v unoru, březnu zase pár lidí psalo jesli stále prodávám, tak jsem řekl, že pokud dají 140 tak se domluvíme jinak to pro mě nemá smysl...ale mám kupce už na konec sezóny, ale sám ted nevím jestli to bude chtít prodat.
to je dneska takovej hit.. samej spekulant a chyhtrolín.já mám normálně strach to dávat na prodej, pač se bojím, že někoho zabiju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Vsak jasne, pisu to s nadsazkou.
Ale kdyz mluvis o te pomocne. Trochu jsem spekuloval, jaky olej dat do brabory, kdyz ji mam na provoz a okruh spis jen volny.
Co by se stalo, kdybych 1:1 namichal 300V 10W40 s 10W5O? To by totiz byla pro me nej volba.
Pejsek a kočička vařili dort!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Pocasi uz je, tak to v NE asi pujdeme projet.
matt píše: SLEEPER> namíchat olej ?? neblázni.. nalij tam to co má být podle výrobce. v provozu motor neutahaš a občas okruh tomu taky nevadí, vyměnit olej s filtrem dřív a je to
Vsak ja vim, ze na nejake Vysocine je teplota vody kolem 85° a ze 10W50 neni potreba, ale kvuli tomu okruhu jsem si rikal, udelat z toho W45.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Okok, ale rychle doladte. Uz je pocasi, ze i ja bych to vytahnul, vlastne uz jsem si par RZ pres Brno par krat dal a zase me to zacalo bavit.
Btw vite, proc je brambora s1000rr tak znatelne rychlejsi, nez ostatni japka, ackoliv papirovy vykon neni o tolik vyssi?
Pac udany bramboracky vykon je ze zadniho kola, zatimco ostatni davaji hodnoty z kliky, alespon takhle nam to bylo podano.
To by znamenalo, ze mas 193PS bez naporu, coz muze byt i pres 10K navic, to co cele zvysit klidne o 15% a mas (laboratorni) hodnotu z motoru.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
To jen tak pro zajimavost, uvidime, jestli to bude stacit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
to netuším jak to BMW měří, ale 15% už se mi zdá dost, záleží řetěz, tlak v pneu, atd. to je hromada faktorů a ztrát, že to by Ti spíš někdo potvrdil kdo dělá na brzdě. Osobně bych viděl u Báwa tak 215 koní jako strop co vymačkáš ze série (ročník co máš ty), a to že tam bude systém, laditelná jednotka a nějakej ten vzducháč.
A hodnoty co uvádí výrobce většinou nejsou pravda.
Co se zajímám třeba o FZ1, tak výrobce udává 150 koní (110Kw) - skutečnost je taková, že ty nejlepší série mají tak kolem 143koní. A kdybych měl napsat co lidí naměří na zadním kole, tak je cca. -8%. Ale vždy je +-, každej motor jede prostě jinak. Měl jsem půjčenou Fz1 od kámoše, a když jsem měl jen laďák a on taky, tak jeho jela prostě líp v celém pásmu.
Jinak ja v tom bawu nejspis nebudu mit standardni soft. Jednak mi nejde za jizdy prepinam mapy (zkousel jsem xkrat podle manualu) a hlavne kluci rikaji, ze mi to jede oproti novejsim rocnikum znatelne lip a japka uz vubec nestihaji.
Vim jen, ze to leti jako hovado, letos treba nejak vice odzkouseme. V UT na Vidensky jsem si podrzel 3 na full gas do omezovace a po te zimni pauze jsem nechapal, jak to strasne akceleruje.
S bawem naprosta spokojenost, jen at se nerozsype.
Kazdopadne mam natrenovanou fyzu, balance, ziju zdraveji..., takze letos budou mrtě časy!
Nemam zadny onboard video z brambory, tak to musi vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: matt> A to mám info z boxu, ze některým jedincům v te zimě nejvíc fungovali SC3.
Ona existuje SC3? K3 ano, ale pirellku jsem nevidel.
Jinak by to odpovidalo. SC0 - extremni vedro nebo kvalda az SC2(3) na chladnejsi pocasi a plati to jen pro zadek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35943 | Včera v 21:27 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |