kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nejlepsi bylo letet 260 na dragstru, to byl zazitek.
Nedovedu si to představit,fakt ne Na Tuonu 1. jsem jel 245 za kapličkou a stejně jsem myslel,že odletím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: strakon> Nechci pomlouvat kluky,to né. S kámošem jsme tam koupil 2 motorky,ale když jsem si tam jel já pro Ducati,tak....... ..........asi jsem měl jen smůlu.
Jiný zkušenosti s nima nemám. Jen mi poslali nabídku z té Itálie, dovezli a všechno bylo jak se řeklo. Jinak...všude se asi něco najde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Nedovedu si to představit,fakt ne Na Tuonu 1. jsem jel 245 za kapličkou a stejně jsem myslel,že odletím.
tomuhle to diky prevodum vic jak 245 nejede...ani nema kaplicku...Ale je to fakt nesmysl...ale aspon to nema picoidni svetlo...:D
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No přes dvě kila jsem s tím jet nezkoušel, je to malej naháč voe, to že to ten motor utáhne neznamená že je to dobrej nápad
no byla to rivale, ale ten motor taha i za dve kila velmi obstojne. Akorat to uz vubec neni sranda. Po presednuti na fazera sem se sice cejtil jak dyz ridim lokomotivu, ale zas je to fakt stabilni krasne a dava ti to pocit jistoty - klidne i pres 200, akorat tomu uz pak chybej kone no. zvyk je zelezna kosile:)
Naposledy editováno 10.04.2019 17:05:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jo a s4r je pryč konečně. Za 90 jestli by to někoho zajímalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Já měl z freemota hpm 1100s za 150 před 4 lety a jako vpoho. Mouchy to mělo, ale nic zásadního.
Jo a s4r je pryč konečně. Za 90 jestli by to někoho zajímalo
Jj, samozřejmě víme, Strakáč je nejlepší hlídací pes co se inzerátů a prodejů týče
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jasny,200 konovy aerodynamicky kapoty maj na 300 co dělat a Duke ukáže 299 Zrodila se hvězda ...
Na svojem jsem viděl 280 a ještě otáčky zbývaly, ale je to příšernej pocit. Jsou videa, kde ukáže 299 no ale co s tím, že jo
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jasny,200 konovy aerodynamicky kapoty maj na 300 co dělat a Duke ukáže 299 Zrodila se hvězda ...
sbk maj na 300 co delat? Sem si nevsim teda...Dyt je to tam hned.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: sbk maj na 300 co delat? Sem si nevsim teda...Dyt je to tam hned.
Myslíš hned,jakoze seriovce naměřili nejvíc kolem 305?Nebo sem mícháš speciály ?