Dík
Naposledy editováno 02.04.2019 09:49:17
Naposledy editováno 02.04.2019 10:31:21
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
P4L3C píše: Ano je tam SEM jde o to že to dobíjí ted cca 6V a když přidám tak to jde cca na 1V. Čím to že otáčkama motoru to padne?
to jsi proboha nameril jak? pokud je v obvodu zapojena baterie a nameris tam 1V tak je ta baterka urcite KO. zdrava baterie 1V nema ani ve zkratu
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
P4L3C píše: Měřím bez baterie abych to neměl zkreslené.
tak to meris spatne. neni to konstruovane na funkci bez baterie. muze to neco i znicit....
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
Na regulátor je zapojeno: hnědý, 1x žlutý, cervenobili a modrý
P4L3C píše: Od alternátoru vedou žlutý 2x, 1x modry, 1x černý, zelený 1x, 1x červený.
Na regulátor je zapojeno: hnědý, 1x žlutý, cervenobili a modrý
Máš to popsané ve schématu.
1x žlutý nezapojovat
1x žlutý na regulátor
modrý na kostru
černý, zelený a červený na zapalování
Ta nezapojená krabička je původní regulátor. Ta věc na horním obrázku visela takhle na drátech, nebo to bylo někde přišroubované? Co ten krátký drát s očkem, to je evidentně kostra.
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
P4L3C píše: Modrý na kostru? Při nastartování mám na něm cca 6 V na volnoběh. Stejně jako na dvou žlutých
ty vystupy z altiku meris ve stridavem rozsahu?
ta mala krabicka je regulator z verze bez baterky. tzn tipuju, ze ta ele je cela prebastlena... takze tezko radit co tam je spatne, zvlast kdyz netusis co a jak merit...
Kohlstein: na motorce ma nejspis jine zapojeni nez jsi sem dal, to schema je z verze bez baterky....
Naposledy editováno 02.04.2019 11:36:34
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
P4L3C píše: Mám verzi s beterkou a měřil jsem to ve střídavem rozsahu.
pokud meris alternator a nameris na jednotlivych vinutich 6V je to docela malo a svedcilo by to o KO altiku. chce to zmerit i pri vyssich otackach. altik se meri v AC, odpojenej. regulator se pak meri s komplet zapojenym obvodem - musi byt ok a nabita baterie. pokud je tam spatne napeti, je KO regulator.
samozrejme, predpoklad je spravne zapojeni celeho obvodu, na coz bych si v tvem pripade nevsadil.....
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
P4L3C píše: Měřil jsem jak říkáš a nameril jsem na žlutých na volnoběh cca 5V po přidání cca 10,5V a na modrém 6V na volnoběh a po přidání cca 13V.
kde prosimte meris to napeti? napeti na jednom vodici (modrem) se meri dost spatne - v alternatoru jsou civky - civka ma dva konce a vinuti meris tak, ze zmeris jeden konec proti druhemu. dale jdou civky spojovat, do hvezdy, do trojuhelniku...
edit: podle fotky je ta elektroinstalace v dost zalostnem stavu - tam tezko soudit, jestli je chyba v komponentech, zapojeni a nebo jen spatnej kontakt nekde v konektoru... viz schema nize, neni to zapojene ani tak ani tak... tzn homemade bastl a nikdo nevi proc, jaky komponenty jsou ko atd...
tohle by melo byt schema toho co tam mas ty - z jednoho vinuti altiku to dobiji pres regulator baterku, z druheho vinuti to pres ten "jednoduchy regulator" tahne svetla :
s blinkry:
bez blinkru:
ty tam mas nejspis pokus o zapojeni jako ma kroska (FC) - tzn bez svetel :
Naposledy editováno 02.04.2019 12:14:36
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
P4L3C píše: Měřil jsem ty dráty z alternátoru proti kostre. Zapojil bych to jako je na tom prvním obrázku ale mám strach dát ten modrý na kostru když na něm bylo těch 13V v otáčkách. Nespalim vypnutí?
promin, ale nemas tuseni jak co funguje a meris blbosti...
to co jsi meril je neco podobnyho jako kdybys meril napeti na baterce a jeden vodic multimetru bys mel na plus polu baterky a druhej na radiatoru...
to ze mas modrej vodic pripojit na kostru a bude to ok ti tu nikdo kdo o tom neco vi neporadi - protoze nikdo netusi, co tam v te elektrice kdo zbastlil. na obrazku vyse mas zapojeni jak tam bylo original - tzn mas moznost bud zkusit vymyslet jak funguje ten bastl co tam mas a nebo to zapojit KOMPLET podle toho schematu, zkontrolovat, promerit...
Naposledy editováno 02.04.2019 12:35:48
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
P4L3C píše: Alternátor je originál tam to napaden kutilem není
ano, ale diky zapojeni kutilem muze original alternator shoret (nejen diky tomu) - tzn pri mereni nabijeni se prvni meri alternator, jestli je ok, odpojenej od zbytku obvodu - pokud je ok, postupuje se dal....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 | Jirka010 | 0 | 7.4.2024 v 15:08 Jirka010 |
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 | tomf12 | 9 | 16.2.2021 v 15:07 Folby |
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 | Anti | 9 | 14.6.2020 v 19:36 Anti |
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 | Anti | 29 | 5.4.2020 v 22:58 Mirek12 |
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 | Benjos | 1 | 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein |