Mimojiné taky tam mají Kawasaki 650.
Tak me napadl námět na takovou šmelinu, jak si tady v Evrpopě pořídit pořádný stroj. Koupim si tady starou DR650 s techničákem. V USA si koupím novou nebo zánovní DR650, kterou si tady do Evropy nechám poslat lodí. A potom hezky proběhne taková menší změna:
Na motoru si přerazím seriové číslo tak, aby to sedělo s motorem ve staré DR.
Na rámu si přehodím tabulky se seriových číslem.
A starou DR prodám pěkně na náhradní díly a bez TP
Tak, co myslíte, půjde to?
motocykl pro USA trh nebude schválen podle EU norem a pak je otázkou jak se změní hodnoty - výkon, hluk, otáčky, případně emise
USA motocykl zpravidla nemá výrobní číslo vyraženo, bud jen na štítku který také nemusí být evropský
otázkou je jaké údaje k motocyklu má výrobce k dispozici, kdo viděl americký certificate of tittle dá mi za pravdu že obsahuje asi 5 - 7 údajů, z toho 2 jsou k držiteli certifikátu
pro vysvětlení, nevím jak probíhá schvalování motorek pro USA trh, výsledkem schvalování je množina technických údajů který se může lišit od té evropské
výrobce by se také mohl vyjádřit že nemá k dispozici podklady k tomu, jak se změní technické údaje po přestavbě a pak by se muselo do technické zkušebny kde by se top změřilo
výměna rámu znamená vyražení původního výrobního čísla na nový rám, pokud výrobce prohlásí motor a rám za náhradní díl, pokud prohlásí jako ND motor, původní rám by měl být zachován.... česká vyhláška 341/2014 Sb. v ust. § 29 odst.5 vyžaduje, aby alespoň jedna podstatná část mechanismu zůstala původní...jde zřejmě o reakci na dobu minulou kdy se v jednom dni vyměnil motor spolu s rámem a vzniklo jiné vozidlo...v podstatě stačilo mít "živé" doklady na které se dalo naklonovat jiné vozidlo....
Naposledy editováno 19.03.2019 15:11:42
1 reakcí na tento příspěvek Koupení nové motorky v USA a následné padělání seriových čís...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupení nové motorky v USA a následné padělání seriových čís...
vilemx píše: Na pankáče: motorku tam koupit, rozebrat na menší části, nedůležité díly + rám tam klidně nechat, důležité poslat jako běžné dárky na několikrát po dílech sem a tady postavit na původní rám a kartery (pokud by se lišil typ motoru).
Oprav me jestli se mylim, ale takovyto ukonu vyzaduje i jistou kaMUFlaz, jako prihodit ke kazdemu balicku par smradlavych pruhovanych ponozek.
(reakce na) Koupení nové motorky v USA a následné padělání seriových čís...
Mufiozo píše: Oprav me jestli se mylim, ale takovyto ukonu vyzaduje i jistou kaMUFlaz, jako prihodit ke kazdemu balicku par smradlavych pruhovanych ponozek.
vsechno jde, da se i prihlasit motorka na americkejch papirech, dokonce vic jak 8let stara... resil jsem to loni...
ale tahat jsem takovou blbost jako je dr650 to fakt chce fistrona... kup 701enduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 | frool | 16 | 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein |
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | Smrči-GSX-F | 5 | 25.12.2023 v 23:51 2stroke |