AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Připisujte se citací:
Verdom - Pátek/Sobota (snad s dvěpade, zatím tu pořád sníh)
Olda - Pátek/Sobota
Béďa-Pátek/Sobota
Séma - Sobota
Miraz250 - Sobota, když se v práci nic nepodělá.
Tonda Zloun - Pátek/Sobota
Naposledy editováno 15.03.2019 23:06:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Hrnous : já to říkám pořád - věc, která v autě není, se nerozbije. Dnes jsem jel asi 20 km Astrou. Při běhu motoru vše v pořádku, po jeho vypnutí se volantem otáčí hooodně těžce. Ani se Ti nedivím, že nikam nejedeš.
Juniora má otec. Ted' už končí, autem se bojí jezdit, nechá si jen motorku. Stejně jezdí vlakem, lidi nad 85 let mají úlevy na cestovném. A na malé Jawě bude jezdit do lesa na houby. Ten Junior má kola 13 " a větší volant z Octavie. Řízení jde hezky, lehce, jako u mojí Š 120. Jen nevím, jestli se tam mažou čepy, u 120 se mazat musejí.
Naposledy editováno 15.03.2019 23:56:04
Bimbam píše: Slejzáme se v pátek od odpoledne ve Všechlapech - to máš kousek od Nymburka k Faldu a u Falda se dáš podle krámu v bývalé hospodě z hlavní doleva, na konec ulice, tam je "téčko" - na něm doprava a třetí barák u kterýho stojí bílá a zelená felda a seš na místě.
Moc díky, budu se snažit přijet a nebo vás někde v sobotu počkat na trase ?
hrnous píše: Tak zítřejsí Bratislava se nekoná... Repasované servo v mojí Fábii vydrželo fungovat celé tři týdny..
Vlasťák1973 píše: poseroutko já tam servo neměl a jak Fabinka jezdila To dáš
Je mi jasný,že Junior to měl jinak než Fabka se servem.
Tos měl Juniora nebo Easy "Výbavu" ne? Ono řízení bez serva je u malého auta v pohodě, ale přetahovat se s
nefunkční hydraulikou, to jsi po 30km servanej jak kráva...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Včera jsem se dověděl, že na nové Jawě 1000 se pracuje. To není novinkou. Novinkou je pro mně cena - prý se počítá, bude-li , s cenou nad 400 tisíc. Tato info je bez záruky, ale pokud by se tak stalo, tak jsem zvědavý, kolik lidí by si tento stroj koupilo. Já ne, milionář nejsem...pokud Jawa 660 má sběratelský potenciál, bude ho 1000 / 1200 mít několikanásobně vyšší. Sám jsem moc zvědav, jak to dopadne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: Vlasťák1973> Když servo zdechnulo poprvé, tak sem málem na každé křižovatce s odbočením urval volant. Protože ty musíš přetláčet volantem kapalinu přes zuby v převodce a tlačit ji trubkama přes celý okruh serva.. Navíc junior měl i větší volant a tuším i menší kola..
Tam, kde je výměna oser, je lepší nešetřit a koupit Novej díl a kvalitní. Myslím že u serva musí dou nápravnice, tím pádem geometrie je další litr... to se pak prodraží montovat to 2x...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Měl jsem Juniora Easy ,mělo to 13tky a volant z Octavky,ale i po přendání origo volantu a 15tek kol s tím nebyl problém jezdit,když si vzpomenu,že jsem za to dal čtvrt mega a mělo to jeden airbag tak se mi chce ještě dneska blejt ,ale sloužila 12let bez větších problémů, tak to ji budiž ke cti,vzpomínám na Fabku rád,přihodit tenkrát za kombi a klimu mám ji dodnes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: PetrL3> Nové originální v podstatě neseženeš. Sem tam se někdy objeví kolem 10 000..
Pokud nejde sehnat, tak je to jiná. Jinak ten rozdíl v ceně je relativní, dle toho, jestli bude sloužit dalších 10-15 let, nebo přežije sotva záruku.
Holt nemáš mít tyhle přetechnizovaný vesmírný lodě
Ještě je možnost dát tam řízení bez posilovače, to stojí cca 2500.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
hrnous píše: V každém případě auto je nehnilé, po důchodci, Takže to budu řešit ku zprovoznění a né vydrbání s tím :)
To je klasická česká 1.4MPI nebo německá,já mám takovej pocit,že Táta má už v HTP elektrickej posilovač,že tam už žádná hydraulika není,protože si nejsem jistej,že by tam měl někde nádržku na olej.
e-- tady ho má za čtyrku https://aukro.cz/po...0-423-156-6943322205
Naposledy editováno 16.03.2019 12:18:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: PetrL3> Bez posilovače, nebo s nakřápnutým se rozsvítí kyselá kontrolka na přístrojovce a vyhodí tě z STK
chápu, že chceš mít auto tak, jak to má být, ale argumentovat kontrolkou?
Já zapoměl, že autoelektrika je pro tebe problém.
Myslel jsem, že se bavím s tím chlápkem, myslím hrnous se mu tady říká...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
nemako píše: hrnous> buď v klidu,tahaly se karavany za š 105 klidně do rumunskejch hor,fábie zvládne odtáhnout víc,než ty naložit
Nooo, ne vždy ale přežije převodovka. Fabka je na toto náchylná.
Samozřejmě karka s nákadem 400 kg problém nebude.
Naposledy editováno 16.03.2019 14:22:33
Milan1963 píše: Prší a prší. Pokud takto bude za týden, budete mít "krásné" ježdění... Snad to bude lepší.
Včera jsem se dověděl, že na nové Jawě 1000 se pracuje. To není novinkou. Novinkou je pro mně cena - prý se počítá, bude-li , s cenou nad 400 tisíc. Tato info je bez záruky, ale pokud by se tak stalo, tak jsem zvědavý, kolik lidí by si tento stroj koupilo. Já ne, milionář nejsem...pokud Jawa 660 má sběratelský potenciál, bude ho 1000 / 1200 mít několikanásobně vyšší. Sám jsem moc zvědav, jak to dopadne.
MIlane neboj, žádný bájný litr nikdy nebude... A taky si ho nikdo nekoupí... To už by nebyla lákska ke značce, ale totální zalspenost a demence...
Za 400kkč jde koupit nová litrová Afrika, Multistrada, V-Strom, Ktm1200, - no prakticky všechny vrcholné modely jak superendur, tak supersportů,
tak retro cesťáků i cesťáků klasických - prostě to nejlepší co nabízí se špíčkovými parametry a spolehlivostí od všech zavedených výrobců motocyklů.
Koupit si místo toho zkurvený zgarb, který je po techincké stránce kopíí neúspěšného projektu MZ a po vzhledové je to horší než čína stlušená někde ve vitrozemí asie na koleni s parametry hodnými 20 let staré produkce ( a kdoví jestli..) a "spolehlivostí" která nám byla předvedena na známých paskvilech J650/660.... To se při dobrém psychickém zdraví prostě nedá podstoupit.
hrnous píše: V každém případě auto je nehnilé, po důchodci, Takže to budu řešit ku zprovoznění a né vydrbání s tím :)
Tyhle uloženky po důchodcíh jsou to nejhorší co se dá koupit.... Pěkný lesklý lak bez škrábanců nikdy nevyváží provozní problémy
způsobené tím, že auto věčně stálo....
To je lepší průměrný kus co jezdil... sice nebude vypadat na chlubení, ale sloužit bude líp...
PetrL3 píše: nemako> Ani já. Taky sem si zvykl. Navíc bych nechtěl už jezdit ani fabií 1.4., když je problém sehnat servo a ještě je drahý jako na lepší auta.
Na kterejch se navíc ani tolik nesere.... Mpi -OHV už jsou auta která se nedají obecně doporučit, jsou v prvncíh seriích a vetšina z těch aut jsou už shnilé vrány a ten zbytek jsou uloženky, ve kterých za těch let nikdo nevyměnil ani fridex, takže mají sežrané palice od kyselých sloučenin ze zkaženého fridexu (protože dle logiky gerontů přece skoro nejelo..), takže je potom málo platné že je to motor s mechanickou životností půl mega, když ho zabijou neúdržbou a když pak někdo zpacká tu opravu palice, takje konec... Dále shnilé kabelové svazky, polomrtvá serva, v prdeli všechny silentbloky a brzdy.....
Ostatní motory jsou co do odolnosti ještě horší... S -16V začínají problémy po kkm (vyjeté písty a ventilové dříky - postupná ztráta komprese a aby e dožila 300kkm to je vzácnost...
Htp je friťák na olej a kdo ojebe jeho výměny jak co do specifikace oleje tak do četnosti delší než 8-10kkm a navíc to bude trochu popohánět po dálnici, tak se vyserou na podpálené ventily dříve než za 100kkm (velcí trapiči malých kubatuj je unoní i za půlku). Pak se dá palice za 15000 a jede to dál... ale ono je to takové jede-nejede... Motor líný jak veš, ty zvuky se taky těžko koušou.. To je motor tak leda do města a blízkého okolí. V tomhel režimu ani moc nežere a nedělá sebedestrukci... Ale celkově je to krom pozdějších seriií F2-Hurvínka kde to vychytali a sice to byl dál líný a uřvaný - ale už spolehlivý motor volba silně rozporuplná...
Tuplovaná ostuda je to, když vím, jak dobře jde udělat i ten tříválec, aby neotravoval svými šoupavě-skřípavě-kvílivými zvuky a taky pěkně jel... Japonci obzvlášť.. Motor Toyota co je v kolíňákách bere od 1500otáček bez protestů až do 6500, má optori HTP vzord nižšímu objemu vyšší výkon, lepší reakce a vzdor těžším převodům to upaluje až div jak rychle, neřve, nežere... Njn, ale hotl nemá plochou ale prostorovou kliku, proměnné časová na obou vačkách atd.. No on to od nich VW po deseti letech okoukal a jeho aktuální tříválcové litry se už chovají poměrně uspokojivě....
takže F1 je už v dnešní době auto docela nahovno... jsou to 15-20 let stará auta a u těch je to především o stavu konkrétního kusu, než co je to vlastně za werk...
z Fábií se dá doporučit až Hurvajz - F2, kde obě řady motorů zlepšili že skoro nemají ty problémy co měly a mladší auto holt ta kovomorka nestihla tolik nahlodat...
hrnous píše: PetrL3> Oj ty provokatére :) Jistě že bych si dokázal na STK/ME poradit, v době OBD emulátorů z toho udělám klidně diagnosticky tvářící se stíhačku :) Nicméně i tak, auto krom větší spotřeby termostatů jak benzínu fungovalo dokonale. Holt ten původní repasníkovi omlátím o hlavu a pojede to dál. Výhledově se budu muset dívat po nějaké zapomenuté uložence. Mimochodem to z odkazu na aukru je sice měsíc staré, ale je to "tovární repas". Od posledního vysypání serva sem se v těch různých paskvilech celkem zorientoval.
ta spotřeba termostatů není ničím jiným než vadným těsněním pod palicí a jeho následky vyhnilou i samotnou palicí na dosedací ploše... Vím že to nechceš slyšet a to je klasický počátek těch problémů... občas se to trochu hřeje ale zároveň se to trochu dýl ohřejvá a většinou ani ne, tak se dá temorstat a ono je to chvíli lepší pak ne a dá se termostat zas... Povol trochu víško od expanzky aby tam byla fuka... pokud se to bude chovat normálně, je to tam... Bude to pokračovat tak že to bude blbě topit, pak najdeš ve fridexu bordel, nejdřív trochu, potom víc a palice bude muset dolu.... Jen nezarvat šroub (když na nděj jde voda dlouho stroste s blokem) a doufat že nebudou utopené vložky....
PetrL3 píše: Nooo, ne vždy ale přežije převodovka. Fabka je na toto náchylná.
Samozřejmě karka s nákadem 400 kg problém nebude.
Tahal jsem favoritem a Felicií i dost přes tunu, pravidelně... na druhou stranu s citlivých zacházením
se strojem a netáhl jsem to 1000km k moři, ale pár desítek v kuse, kdžy táhnu těžší náklad autem, tak
je to nejdál napříč republikou a zpět... to je pořád maximálně polovina...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 4 | 24.10.2024 v 09:42 PetrL3 |
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |