tak doufám že se aspoň někdo ozve, ať tady zase nejsem za blba lol
Kajx>assassin> Nebo je to tím že tele prostě nejede lol asi špatnej počet valců...
jj to ja vim a nikdy sem nerikal ze je to jinak, ovsem zkousel sem kde co ... a pokud mas 900RR a ne 954(mozna i toho o jednu generaci starsiho s tim hnusnym megasvetlem 929?)a novejsi tak na tom nejsi o moc lip:)
spis mi prijde ze tu nekteri nedhodnocuji sve ridicske schopnosti (co se tyce jizdy na okreskach)a schopnosti stroje co se tyce jizdy po dalnici.... hesla jako RS4 od 230 nejela... asi mel na 250omezovac.... mi proste nesedi, ano audi maji v serii omezovac na 250, ale nefunguje to tak ze kdyz je omezena 250 ze uz to od 230nejede... to auto bez nej jede temer 300, takze to tam dotlaci 250jako nic a ustrihne... navic i vserii dost tehle aut omezovalo az na tachometrovych 280(opravdickych 250) a to uz je cifra kam se vetsina bajku horko tezko dostane (mimo litrovych hypersportu a busa a spol) takze ze by takovyhle kare ve 250ukazal zada starsi stroj ala gsxr750,900rr.. nebo naka sestka je podle me nesmysl...
proste mi nejak nesedi ze sou tu na foru vsichni machri a malokdy potkam nekoho kdo aspon drzi krok, pritom si myslim ze nejsem extra pilot... treba ted z pisku z motardu i cestou tam sem mijel kupu stroju a zadnej strelec se nekonal...
Ale mně se podařilo ujet jednomu Ferrari a jedné Carreře První případ byl v zácpě na italské dálnici a druhý v zatáčkách nahoru na Stelvio, kde se to Porsche moc obratně neotáčelo a z krokové rychlosti do kopce ani nijak divoce neakcelerovalo. No a pak stačilo předjet jedno-dvě osobní auta a bylo vymalováno
1100Virago>assassin: Souhlas, na internetu je střelcem každý, v reálu je to horší. Buď jede za cenu neúměrného rizika (sem-tam protisměrem a podobně), nebo zas tak snadno neujede.
Ale mně se podařilo ujet jednomu Ferrari a jedné Carreře První případ byl v zácpě na italské dálnici a druhý v zatáčkách nahoru na Stelvio, kde se to Porsche moc obratně neotáčelo a z krokové rychlosti do kopce ani nijak divoce neakcelerovalo. No a pak stačilo předjet jedno-dvě osobní auta a bylo vymalováno
presne tak takovyhle situace se daji najit...v ostrejch vraceckach ktery se pojedou krokem na jedna udelas supersportovni auto a motorku na babete:)
stejne tak na klikatej hrbatej okresce rozseka 50ti konove silnicni enduro 200ps hyperbike... na dalnici se staci prorvat mezi 2 kamiony a i s sestkou naberes naskok kterej bude ferrari ktery ceka nez se predjedou tezko dohanet atd....
rozhodne je ale snazsi jet rychle autem nez na motorce....
tež si myslim že nekteři se přecenuji a že audi nejede je blbost tych 290 a aj vic určo jede ale tl musi mit určitě rychlejši akceleraci jak rs4 mel to kamoš a jelo to brutalne to by chtělo nejake takovy zavod domluvit a pak by se uvidělo kdo by se chytal a kdo ne
regesegi>assassin>
tež si myslim že nekteři se přecenuji a že audi nejede je blbost tych 290 a aj vic určo jede ale tl musi mit určitě rychlejši akceleraci jak rs4 mel to kamoš a jelo to brutalne to by chtělo nejake takovy zavod domluvit a pak by se uvidělo kdo by se chytal a kdo ne
tak z nuly do dvou set vyklepnes temer jakykoliv auto s temer jakoukoliv motorkou... ale dneska uz docela dost aut jeste pekne akceleruje dejme tomu z 220-250 a to uz je na tele moc rychle...
auta kalibru rs4/6 v te vetsi rychlosti akceleruji rychleji nez vetsina moto... jak rikam nove hyperbiky jeste stale jedou lip... takze kdyz to bude tvrdit nekdo se zx10.. chapu... ale sestka na ruzny porsche, ferrarka, korvety. Mkovy bawa atd nema sanci...
Za Linzem me predjel hodne poladeny Sl-kovy Mercedes-5ti litr+2 kompresory,cca 560 koniku..4proudova dalnice skoro prazdna...a nejak se mi zatmelo.Nasledovalo 147km ,az po Schelku cca 25km pred Vidni ,ktere jsem udelal za 27 minut..Dalnicni zatacky se promenily v ostre serpentiny,kdy jsem jel v zatackach asi 30cm hlavou od betonovych svodidel ,ktere rozdeluji dalnici.Nemuzu rict ,kdo byl lepsi ,jestli jsem se drzel zuby nehty ja,nebo dedula v Mercedesu,kdyz jsem vyhazoval blinkr na pumpu ,tak jsem mel Mercedesa za prdeli v odstupu asi 15m.Adrenalin mi asi tekl i z usii a kdyz jsem odstavil u stojanu,tak teprv zaclo peklo,ktere trvalo nasledne 3 tejdny Vyklopim bocak ,batuzek slezl a ja na ni : Tak co ,jak se ti to libilo ?? Sundala prilbu ,oci zarudle od place a soplik natahlej az za usima a jedine co na me zapipala : ,,Jaaa se s tebou rozvedu.....
Z pohledu batuzka (asi po 14ti dnech ,kdy se se mnou zacala pomalu bavit):
Kdyz jsem videla ,jak nas predjizdi to hnusne auto (nejak ji jsou cizi ,ty znacky a vsechny auta ,co jezdi rychle jsou automaticky zarazeny do kategorie ,,Hnusneee,,),tak jsem vedela ,ze je zle...A pak to slo asi takhle:Motorka najednou udelala huuuujiiiiiiiiihujiiiiihuuuuuu a kdyz jsem videla ty auta jak se mihaji ,fiii fiiii fiiii -ty co jsme predjizdeli ,tak jsem se snazila zaklepat ti na koleno ,ze se bojiim ,ale bala jsem se hejbnout rukou ,protoze by mi uletela.Pak jsi se schoval za to plexi a me jsi zadkem vystrcil az na konec sedadla a zacalo se mi otvirat plexi na prilbe...Tak mi nezbylo nic jineho ,nez se nalepit ,oprit si hlavu o tvuj hrbet ,zavrit oci ,drzet se jak kliste a cekat ,kdy se zabijem..Celou dobu jsem strachy plakala...
Trvalo to asi 3 tydny ,pak ju myslenky na rozvod presly ,ale vic jak rok na motorku nesedla....
Pak mi poslal kamarad policajt (taky pilot Hayabusy) fotku z radaru-rozmaznuta motorka ,tim padem absolutne necitelna znacka a zapis o rychlosti :,,mimo rozsah mereni,,-radary maji nastavene do rychlosti 299km/h..dodnes visi ta fotka u nich na stanici
Jinak Ferari Maranelo mi dalo pekne naprdel v zatackach smerem na Mariazell-to auto jelo jak na kolejiich a i kdyz jsem masu lamal skoro az na plasty ,tak jsem nemel sanci...
Ferari Testarosa mi nenavratne zmizela ve zpetnych zrcadkach a az po 120km na pumpe ,kam borec dorazil s 10ti minutovym zpozdenim mi rekl ,ze je to auto zablokovane pro Evropu a muze jet max 280 -takze nezajimave ,bo v rozjezdu se nechytal a v maximalce taky...
Ruzne tunene ,okridlene Audiny a Porsche jsem nikdy jako konkurenty nebral..Tem jsem zmizel ,kdykoliv se mi zacli lepit na paty...
Ted ale otevrene : jsem rad ,ze jsem to mohl vse prozit ,ale jeste radeji ,ze jsem to vsechno prezil bez uhony a na takove zavodeni v provozu opravdu clovek potrebuje uz zkusenosti a hlavne motorku ,ktera ma dostatecnou vykonnovou rezervu a nesmi jezdit na doraz svych technickych moznosti.V opacnem pripade je to pozvanka na hrbitov. Se zadnym 6ti kilem ,ani litrem bych to zavodeni neriskoval..
Naposledy editováno 01.05.2008 19:14:57
Během tohodle tejdne sem potkal dva řidiče sportovních plechovek se závodníma choutkama.
1. BMW asi M3, bylo to ve městě a já měl bágl o hmotnosti cca 90 kg. Jelo mu to fakt heky ale dal bych mu co proto, byl však dost hustej provoz, takže prudký zrychlení následovaly vostrý brzdy, ..., jel sem s rezervou, nechtěl riskovat. Pak přišel výjezd na dálnici, kde bylo taky dost aut-projel sem úplně do levýho, on to nestih a byli sme včudu
2. Dneska mi dával přednost na křižovatce pěknej mustang (starší ročník ?80-90 roky?) Jen tak sem to tam švihnul a votočil heftem, pro kontrolu číhnul do zrkadel, jestli se chytil a von jo ale ujížděl sem, pak se už blížil cíl moji cesty, tak sem zvolnil, předjel mě a sral to tam furt plnej, "tak jedem dál" sem si řek a hnal za nim, von byl jasně domácí, ale nijak zvlášť mi neujel. Pak odbočil k barákům, já zastavil očekovat mapu, kam to přesně jedu. Chvíly zejrám do papíru a maník se vrátil na pokec sem na něj ukázal a řikám "máš docela rychlý auto" .... Ten mustang měl cca 350 kobylek.
Ten s tím bávem mě nasra. páč akorát zbytečně machroval ve městě-měl vedle sebeˇblondýnu a eště k tomu na to neměl, ani si pak to zadní světlo neprohlíd lol
S tim Mustošem to bylo zábavný, ale fakt mam respekt z neznámých tratí a takovej rejsr nejsem (zatim lol ) abych to mastil na okrsce 200 do zatáček, větší bezmozek by mu to na eSVu asi nandal.
Naposledy editováno 01.05.2008 19:25:58
Jo a muj batuzek uz je ma zena skoro 25 let
Naposledy editováno 01.05.2008 22:41:13
Alex GSX-R>nofear4> Je lepsi v tom ,ze kdyz jsem nasadil tempo prez 300,tak jsem ho dokazal skoro celou dobu udrzet.Tim ze je Busa tezsi a jinak stavena ,jak klasicka litrova GSX-Ra,tak neni v te rychlosti takova nervozni. Na litrove tu rychlost dosahnes taky ,ale ju neudrzis dlouho,je to o zivot a ta motorka na to neni stavena.Jo na rychly kratky sprint tristovkou ,to jo ,ale mastit takhle pul hodiny -to nevydrzis psychicky..
Jo a muj batuzek uz je ma zena skoro 25 let
Hele jako rozumim asi jak to myslis,ale zase na druhou stranu pokud maj obe motorky stejne dobre nastaveny podvozek tak by v tom preci nemel byt rozdil ne? Maximalne se na buse lip schovas,,,??
Alex GSX-R>nofear4> Je lepsi v tom ,ze kdyz jsem nasadil tempo prez 300,tak jsem ho dokazal skoro celou dobu udrzet.Tim ze je Busa tezsi a jinak stavena ,jak klasicka litrova GSX-Ra,tak neni v te rychlosti takova nervozni. Na litrove tu rychlost dosahnes taky ,ale ju neudrzis dlouho,je to o zivot a ta motorka na to neni stavena.Jo na rychly kratky sprint tristovkou ,to jo ,ale mastit takhle pul hodiny -to nevydrzis psychicky..
Jo a muj batuzek uz je ma zena skoro 25 let
Přesně,to platí i u ZX 12 i BB,je to o "pohodlí"!!Já jsem u BB ,čuměl jak je to v "pohodě" držet 300 km/h /dle tacha/a moto drží stopu a je "klidné"!!
2LEKO>Alex GSX-R>nofear4> Je lepsi v tom ,ze kdyz jsem nasadil tempo prez 300,tak jsem ho dokazal skoro celou dobu udrzet.Tim ze je Busa tezsi a jinak stavena ,jak klasicka litrova GSX-Ra,tak neni v te rychlosti takova nervozni. Na litrove tu rychlost dosahnes taky ,ale ju neudrzis dlouho,je to o zivot a ta motorka na to neni stavena.Jo na rychly kratky sprint tristovkou ,to jo ,ale mastit takhle pul hodiny -to nevydrzis psychicky..
Jo a muj batuzek uz je ma zena skoro 25 let
Přesně,to platí i u ZX 12 i BB,je to o "pohodlí"!!Já jsem u BB ,čuměl jak je to v "pohodě" držet 300 km/h /dle tacha/a moto drží stopu a je "klidné"!!
Jo ,presne -taky jsou to motorky baculate a relativne tezke-ne jak supersporty..
Při tachometrových 240km/h !!! mu vylítly z výfuku plameny jak prase a tradáááá, začal mi ujíždět.
Zíral jsem ještě doma, co že to bylo za potvoru.
Calypso>Jednou jsem si ve Francii laškoval s VW Brouk ( vzadu rám a motor lezl ven ).
Při tachometrových 240km/h !!! mu vylítly z výfuku plameny jak prase a tradáááá, začal mi ujíždět.
Zíral jsem ještě doma, co že to bylo za potvoru.
Asi podřadil za 3 lol lol lol lol
Alex GSX-R>nofear4> Je lepsi v tom ,ze kdyz jsem nasadil tempo prez 300,tak jsem ho dokazal skoro celou dobu udrzet.Tim ze je Busa tezsi a jinak stavena ,jak klasicka litrova GSX-Ra,tak neni v te rychlosti takova nervozni. Na litrove tu rychlost dosahnes taky ,ale ju neudrzis dlouho,je to o zivot a ta motorka na to neni stavena.Jo na rychly kratky sprint tristovkou ,to jo ,ale mastit takhle pul hodiny -to nevydrzis psychicky..
...Jojo, moc hezky napsáno, konečně objektivní a rozumnej chlap! Teda rozumnej, no... lol
Ja to na svý litrový K5/6ce skutečně vydržím u omezovače na maximálce snad ani ne minutu - a pak mi to začne bejt protivný, nehledě k tomu, že mi začne bejt líto motoru, pneu, přijdou představy o letícím bažantu apod. ... A navíc mi pak přijde tavit to naplno samo o sobě zbytečný - držet plyn na dorazu to není žádný umění.
Něco jinýho je samozřejmě, ukázat plechovkářům, zač je toho loket - to je pak 100%ní motivace a i 100%ní povinnost lol
... Jinak můj největší zážitek/šílenost byla už před lety, kupodivu za volantem mojí plechovky tehdy M3 coupé: za plnýho provozu (a navíc mezi spoustou kamionů) z centra Hradce Králové až domů do Strašnic za 33 minut (tehdy byla dálnice jenom od Poděbrad) - eště dneska vidím před sebou těch vytřeštěnejch 1000+1 okolních řidičů
Vejfuck a hlavně kotouče mi tehdy svítily ještě večer
Naposledy editováno 02.05.2008 17:49:27
Něco jinýho je samozřejmě, ukázat plechovkářům, zač je toho loket - to je pak 100%ní motivace a i 100%ní povinnost
Tak to prožívám stejně.Zkusím tachometr = 299 km/h a pak v klidu tzn 200 - 250 km/h a někdy se zamyslím a jedu i těch 130 km/h. Píšu o dálnici,které se sice snažím vyhýbat.Tam vypadám jak debil,že pořád kličkuju./ojetí gum/
... To ses trefil - když jedu někde rovně a dlouho , tak taky pletu vánočku. A postupně zpomaluju, takže tam mi dycky všichni z party dojedou, zamávaj a předjedou - taky jsem za debila... Ale jak se cesta začne kroutit, zase všechny pěkně přeletím a zmizím jim.
A když ta rovina trvá hooodně dlouho, tak mi to přestává bavit natolik, že zpomaluju eště víc, kochačka, nuda. Všichni moji mi zmizí vepředu někde na horizontu a mám pak třeba i najednou jiný "kamarády" kolem sebe - takový divně zahalený, rozcáplý nácky na podivnejch prdících chromovanejch strojích lol ...
Ale to zase jen do první zatáčky, pak následuje stíhací jízda za mojí partou... Pořád dokola - a pak prej, že nejsem skupinovej jezdec lol lol
Naposledy editováno 04.05.2008 12:11:06
U "silnice" než rychlost ,mě "baví" zrychlení a "technické úseky"!!A "nálet" mezi dva kamiony ve 250 km/h už nemusím!Asi "stárnu"!!
Naposledy editováno 04.05.2008 13:03:46
Jinak kousek jsem jel za novým CL 500 AMG (nevím jestli ty první dvě písmena jsou good :)ale nechytal se...
já tam měl dorazit ze Sosnový, kde byl KTM day - tam to ale dopadlo takhle: Spousta natěšenejch a objednanejch lidí, jenomže po poledni párkrát lilo - takže skoro všichni, co měli zabraný termíny jízd, odešli. No a těch pár, co nás tam zbylo, tak jsme jezdili a jezdili a drandili... furt dokola několik hodin až do večera. K dispozici 7 typů motorek a k tomu plný servis, benzín i papání zdarma. Paráda.
Trochu jsem se projel i na bílým KTM RC8. Celejch asi 20m v paddocku, takže na požádání můžu kvalifikovaně popsat chování podvozku i motoru na limitu. Ale posez příjemnej, to jo...
Škoda, že jste to nevěděli a nepřijeli
No a dneska návrat zpátky na zem: pár koleček na supermotardu u Vorlíčka v Milovicích - a poté, co mě tam sám tenhle tenhle Velký mistr párkrát ne předjel, ale přeletěl v dlouhatááánským driftu, vážně uvažuju zanechat svýho trapnýho popojíždění
M.j. kousek přede mnou tam dostal parádního highsidera "a la Lorenzo" i Miloš Čihák, náš úřadující SBK... Je pěkně potlučenej, i pod chráničema do krve, ale prý bylo nejdůležitější, že neubral a plyn držel furt - nojo, holt to nedopadlo
Jsou to blázni, ti to maj posazený jinak
Naposledy editováno 05.05.2008 11:37:57
Ale když si na to postupem doby čověk zvyká, tak zjistí, že to jde. Zalehnout víc předek a klouzat si jenom odlehčeným zadkem. A navíc zjistí, že třeba brzdit předkem (když jsi přesně v ose) můžeš krásně tvrdě (hore i dole měly ty KTMky radiály) i na oslizlým mokru...
Takže když jsem se včera vracel na CBR600RR do Prahy a dostal se do deště, tak jsem snad ještě přitlačil na pilku a užíval si to vo to víc
Škoda že za týden dva to z tý hlavy vyprchá, zůstanou nejasný vzpomínky a začnu se zase přehnaně bát
Jinak Pavel Korychů je boží dáreček pro nás fandy motorkáře - a přitom úplně normální a skvělej kluk
Naposledy editováno 05.05.2008 18:14:57