globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěs na motocykl
 
4.3.2019 v 12:09
Ahoj lidi, máte někdo pozitivní zkušenosti s nějakým přívěsem, který se dá použít na přepravu dvou motorek (ideálně i s lyžinami na motorky) ale má bočnice na převoz nějakého materiálu kolem baráku?

díky za zprávu
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl

4.3.2019 v 12:52 | Nahoru | #1
do bezneho vleku dej slusna kvalitni kurtovaci oka a hod tam fixacni kolebky pro predni kolo a mas vyreseno. Temat tady na to urcite par je...
jediny co z moji zkusenosti ti napisu, nekupuj si vozik od firmy AGADOS... jsou to kramy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl

4.3.2019 v 13:19 | Nahoru | #2
cuir> No vidíš a já zrovna Agados mám a nemůžu si ho vynachválit. Ono to je spíše podle toho jaký model. Mám 2.500x1.250mm s hliníkovými bočnicemi, otevíracím zadním i předním čelem a voděodolnou překližkou na podlaze a je parádně pevný, nikde nic neklepe a při jízdě téměř nevím, že ho za sebou mám. Používám ho dost často u sebe ve firmě a čas od času na něm převážím i motorky. Kolíbka od Louise na přední kolo položená na podlaze, čtyři kurty a jedu jako pán.

(reakce na) Přívěs na motocykl

4.3.2019 v 13:26 | Nahoru | #3

cuir píše: do bezneho vleku dej slusna kvalitni kurtovaci oka a hod tam fixacni kolebky pro predni kolo a mas vyreseno. Temat tady na to urcite par je...
jediny co z moji zkusenosti ti napisu, nekupuj si vozik od firmy AGADOS... jsou to kramy..


Z mé zkušenosti ti napíšu, klidně si vozík od AGADOSu kup. Máme od nich dva různé typy (velikosti) už pár let. Z poloviny jezdí dost přeložený a pořád fungují na jedničku. Případná dostupnost dílů bezproblémová. Se zbytkem psaného plně souhlasím.

Naposledy editováno 04.03.2019 13:27:55

Přívěs na motocykl

4.3.2019 v 19:25 | Nahoru | #4
vozejk kup jakej chceš je jich plno a prodejci čarují s hmotnotmi dle potřeby a do něj dvě lyžiny a nájezd od Agadosu

jinak toto téma tady bylo xx krát

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 00:18 | Nahoru | #5
já mám ten nejmenší Kangaro VZ 21 a můžu potvrdit, że křáp to je příšernej. Musel jsem ho celej předělat včetně, v podstatě nového, silnějšiho rámu, protoże originální praskl. Celej vozík je poddimenzovanej a změnit jsem musel prakticky vše.

(reakce na) Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 00:56 | Nahoru | #6
se-se> Ale on chce vozejk na motorku, né na kosmickou loď

Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 03:05 | Nahoru | #7
A mě na všech komerčních vozíkach seje právě ta překližka na podlaze. To je největší slabina, která se rozpadne. Nahrazuju trojkou plechem a je to nesmrtelné.

Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 07:03 | Nahoru | #8
mám nekomerční vozejk r.v.1986 vlastní konstrukce a výroby, podlaha i bočnice z překližky, že by se za komárů dělala kvalitní? Ten tvůj plech by za ty roky shnil dříve

Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 07:49 | Nahoru | #9
nejlepší vlek jsem měl půjčený od bikers crown, je tuhý pevný ale samotný váží asi 150 kg, drží jako přibitý, cena za zapůjčení směšná, asi 200-300 za den, měl ližiny na 2 velké motorky

Naposledy editováno 05.03.2019 07:49:51

3 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 10:20 | Nahoru | #10
šmarjá jak tam ty motorky dostáváte?
Já když to poprvé zkusil ji tam vést a jít vedle ní, tak to málem skončilo pádem a to jsem samozřejmě měl druhý nájezd po kterém jsem šel. Tak jsem to předělal tak, že mám nájezdy 3 - pro motorku a pro každou nohu. Nájezdy mají jistící šrouby, protože měly tendenci se zvrhávat a jen nasazení na kolík nestačilo. Nahoře je vyztužená plotna na kterou se motorka dá postavit na bočák a levý blatník a levá strana vozíku jsou potažené plechem, takže se dá po nich chodit. A to mám ještě na ty postranní nájezdy nasazovací prodloužení aby se mě nohy neocitly ve vzduchu, když se začne přední kolo zvedat. Na prostřední nájezd a kus žlabu jsem dal vysoký "uši" protože když jsem sjížděl, tak měla motorka tendenci spadnout z nájezdu do strany. Na motorce nahoru jedu motorem a sedím na ní, dolů přes spojku (přední brzda to neudrží) s vypnutým motorem na jedničku. Jen takhle jí naložím a složím sám bez pomoci. Kdyby to někoho zajímalo, mám to v galerii.

Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 10:23 | Nahoru | #11
prives od VAPPu, 250x153, osadil jsem ho drzakama na moto, 2 cestovni motorky (VFR1200 + cbr600F} v klidu vedle sede, drzaky jsou na par sroubech, sundas to za dve tri minuty a mas univerzalni vozik ..





Naposledy editováno 05.03.2019 10:26:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 11:02 | Nahoru | #12

se-se píše: šmarjá jak tam ty motorky dostáváte?
Já když to poprvé zkusil ji tam vést a jít vedle ní, tak to málem skončilo pádem a to jsem samozřejmě měl druhý nájezd po kterém jsem šel. Tak jsem to předělal tak, že mám nájezdy 3 - pro motorku a pro každou nohu. Nájezdy mají jistící šrouby, protože měly tendenci se zvrhávat a jen nasazení na kolík nestačilo. Nahoře je vyztužená plotna na kterou se motorka dá postavit na bočák a levý blatník a levá strana vozíku jsou potažené plechem, takže se dá po nich chodit. A to mám ještě na ty postranní nájezdy nasazovací prodloužení aby se mě nohy neocitly ve vzduchu, když se začne přední kolo zvedat. Na prostřední nájezd a kus žlabu jsem dal vysoký "uši" protože když jsem sjížděl, tak měla motorka tendenci spadnout z nájezdu do strany. Na motorce nahoru jedu motorem a sedím na ní, dolů přes spojku (přední brzda to neudrží) s vypnutým motorem na jedničku. Jen takhle jí naložím a složím sám bez pomoci. Kdyby to někoho zajímalo, mám to v galerii.



Jenže takový vozík hotový nekoupíš Pro tebe je to samozřejmost, si to upravit, ale musíš to brát tak, že je velké množství populace, co je schopno se vážně zranit při otvírání sardinek Ty máš na výběr, zda budeš mít místo motorky kosmickou loď, upravený vozík a kdo ví co všechno, nebo vše necháš, jak jsi to koupil. Hodně lidí tu volbu nemá...

edit: že ty jsi na tu fialovou trochu ujetý Koukl jsem na tu galerii a v dáli tam vidím i fialové lehátko

Naposledy editováno 05.03.2019 11:08:02

(reakce na) Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 11:09 | Nahoru | #13
Lad22> teď dělám ještě podvozky, abych s vozíkem nastojato zamanévroval do sklepa a nepřekážel mě v garáži na auta

(reakce na) Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 11:28 | Nahoru | #14
Lad22> nee, motorka je krásně červená, to mě jen tak kurví barvy telefon. Ta fotka s lehátkem je z dovolený , je to majitele hotýlku.

Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 13:07 | Nahoru | #15
je tu o tomhle celé dlouhé vlákno

a krátce: mám SACHER RS-05, dvě moto vedle sebe kola, stojany v pohodě, více ve vlákně v odkazu, držáky mám volně na podlaze a v té mám závěsná oka od výrobce

Naposledy editováno 05.03.2019 13:09:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl

5.3.2019 v 21:41 | Nahoru | #16

Hughes.de.Payns píše: cuir> No vidíš a já zrovna Agados mám a nemůžu si ho vynachválit. Ono to je spíše podle toho jaký model. Mám 2.500x1.250mm s hliníkovými bočnicemi, otevíracím zadním i předním čelem a voděodolnou překližkou na podlaze a je parádně pevný, nikde nic neklepe a při jízdě téměř nevím, že ho za sebou mám. Používám ho dost často u sebe ve firmě a čas od času na něm převážím i motorky. Kolíbka od Louise na přední kolo položená na podlaze, čtyři kurty a jedu jako pán.



presne jak pises...vetsi modely jsou kvalitnejsi a nerozpadnou se do prvni technicke

ja mam 2 voziky od agadosu. Jeden se rozpadl po trech letech. upadla mu cela korba z ramu. O tom ,ze mam utrhane blantiky, ktere nevydrzi napor vetru, ikdyz je vozik konstruovan do 130km/h a zacnou se brousit o kola..to je asi tak to nejmensi... to ze kurtovaci oka, ktera ve voziku jsou dodana nejsou uvnitr svarena a kdyz prikurtujes naklad a prudce zabrzdis tak se oka rozevrou a naklad se odjisti..to uz je taky k zamysleni...No , ale kdyz po par letech zacnou praskat bocnice v ohybech a nytovanych spojich, tak to uz nevim co si myslet...

druhej agados vozik ma bratru 15 let... jasne..rozpadla se podlaha, tu jsem daval novou, je to o tridu vyssi vozik s plachtou nez ten kram co se mi rozpadl dva roky pred prvni technickou.
Pro me z toho plyne jedine... agados pristoupil k omrdavani kvality za ucelem udrzeni zisku aby zaroven nemusel zvedat cenu voziku. Ale ono fakt nechces aby na voziku, kteej nebyl nikdy prelozenej a byl pouzivanej velice malo ti po trech letech upadla cela korba... a je uplne jedno , ze je to jeden z tech nejlevnejsich voziku co agados nabizi.
Ale pokud nejakej krypl v agadosu navrta do preklizky a do bocnic ktere jsou zahle dole pod preklizku 8micku diru a pak do toho da 6tku vratovej sroub, tak je asi dost jasne co se s tim stane. Takze cela korba drzi POUZE na čtyřech 6tkach vratovych sroubech, ktere jsou prostrcene v 8mickach dirach a to je predurcene k tomu aby se to vyjebalo...
ted uz je mi to jedno..koupil jsem si dodavku, takze voziky jiz v zasade nepotrebuji... ten smejd pouzivam na to kdyz na zahrade orezu stromy a nebo posekam travu, tak abych to dovezl do bioodpadu a plachtovej vozik pouzivam jako rezervu, kdyz by dodavka nemohla, tak vezmu vozejk, pripadbne kdyz bych poteeboval vetsi stehovaci kapacitu, tak za dodavku dam plachtak a jedu...plachtak je ale konstrukcne jen na 100km/h. Je starej a nema vystuhu nad napravnici k podlaze.

tak ci tak.. agados si jiz nikdy nekoupim a budu ho hanit vzdy a vsude...protoze tohle pustot do provozu je proste prasecina...

Naposledy editováno 05.03.2019 21:41:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl

6.3.2019 v 10:42 | Nahoru | #17
cuir> Je pravda že máme ty větší se sklopkou, takže možná proto zatím v pohodě. Zkoušel si o tom informovat výrobce ? Podle popisu je to jak vozejk od ťamana

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl

6.3.2019 v 20:38 | Nahoru | #18
ten můj vozejk měl i vyloženě diletantský chyby v konstrukci, který jsou naprosto neomluvitelný.

(reakce na) Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 09:00 | Nahoru | #19

HondaOK píše: cuir> Je pravda že máme ty větší se sklopkou, takže možná proto zatím v pohodě. Zkoušel si o tom informovat výrobce ? Podle popisu je to jak vozejk od ťamana



jiste ze jsme volal do agadosu. Blatniky, ze by mi mozna vymenily, protoze pry byla varka ze spatneho plastu. Ale to on nevi jestli mam zrovna ja a tak to musim dovezt k posouzeni. Utrzena korba... no to se velice divil, ze to neni mozne, ze to slysi poprve a opet jsem si pripadal, ze mam neco extra, ze se toto nikdy nestalo a zrovna opet ja mam smulu, ze se mi stala nepredvidatelna zavada mezi kosmem a kosmosem...zvlastni, ze tyhle vymluvy slysim tak casto , ze si zacinam pripadat, ze jsem opravdu v celem vesmiru asi jedinecny...

takze jsem podekoval za nic...protoze nevim jak bych bezpecne dovezl vozik s utrzenou korbou ze Znojma do agadosu (velke mezirici? asi..) Tak jsem si zanadaval, vozik opravil a vzdy kdyz nekde natrefim na otazku jaky vozik... tak agados NE.

(reakce na) Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 09:00 | Nahoru | #20

se-se píše: ten můj vozejk měl i vyloženě diletantský chyby v konstrukci, který jsou naprosto neomluvitelný.



asi tak...

Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 13:35 | Nahoru | #21
příčné nosníky byly složené ze 3 dílů - plech tl.2 ohnutý do U. Díly spolu spojené prošroubováním 2 šrouby M6 asi 10 cm od sebe. Ty vnější díly byly přivařené na trubky průměr asi 20 mm, které tvoří vnější rám vozíku. Na těchto trubkách jsou i přivařená oka. Ty šrouby M6 se po asi 10 tis km tak vyviklaly, že příčné nosníky byly prohnuté a ty vnější části kroutily tou trubičkou až se jedna blízko rohu vozíku zcela roztrhla s prasklinou do šroubovice. Kdyby motorka držela jen na 4 řemenech, tak se asi poroučela. Přitom stačilo ty 3dílné nosníky svařit a ne sešroubovat - nepochopitelné.

No všechno jsem to vyházel a nechal zam vevařit kompletní rám z jeklů 30x50.

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 13:52 | Nahoru | #22
to vypadá, že jediné, co si člověk spolehlivě koupí u Agadosu, je homologace k provozu na pozemních komunikacích...

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 15:13 | Nahoru | #23
Tvl, to mě ... Dobré vědět a po každém použití radeji pořádně zkontrolovat stav.

(reakce na) Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 15:49 | Nahoru | #24

Lad22 píše: to vypadá, že jediné, co si člověk spolehlivě koupí u Agadosu, je homologace k provozu na pozemních komunikacích...



tak to sedí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 15:51 | Nahoru | #25

HondaOK píše: Tvl, to mě ... Dobré vědět a po každém použití radeji pořádně zkontrolovat stav.



já to kupoval nový a fakt jsem nepředpokládal, že někdo může vypustit do světa takovouhle fušeřinu

(reakce na) Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 17:55 | Nahoru | #26

se-se píše: já to kupoval nový a fakt jsem nepředpokládal, že někdo může vypustit do světa takovouhle fušeřinu



ja to taky kupoval novy, a fakt jsem nepredpokladal, ze po par letech jeste daleko pred prvni povinou technickou prohlidkou budu resit, ze mi upadne korba z ramu... ted uz se tomu smeju a mam jepici radost z toho, ze kde muzu tak na agados pluju negativni reklamu, ale predstava, ze bych si te korby nevsiml, kdyz jsme stal , ale vyvalil ji pod kola v zatace nekomu pred auto tak by me zajimalo jaka by byla dohra... ale v nasem bananistanu se asi ani nemusim ptat..

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 20:04 | Nahoru | #27
Koupil jsem nový český vozík Trumf s celkovou hmotností 750 kg a namontovanými socko koly 155R13, které při naložení na hranici nosnosti byly skoro placaté. Protože v TP je jako alternativa klasická Felicie 165/70R13, tak jsem je tam šoupnul a jel pro další fůru písku. Naštěstí to mám ze stavebnin asi 2 kiláky, protože jsem za sebou namísto vozíku táhnul výrobník mlhy. Jak se vozík naložil, kola se trochu roztáhla a nevešla se vedle sajtny, až boky gumy málem začaly hořet. Vůbec nechápu, jak výrobce může do TP napsat rozměr gum, který se na vozík fyzicky nevejde...

(reakce na) Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 22:03 | Nahoru | #28

vilemx píše: Koupil jsem nový český vozík Trumf s celkovou hmotností 750 kg a namontovanými socko koly 155R13, které při naložení na hranici nosnosti byly skoro placaté. Protože v TP je jako alternativa klasická Felicie 165/70R13, tak jsem je tam šoupnul a jel pro další fůru písku. Naštěstí to mám ze stavebnin asi 2 kiláky, protože jsem za sebou namísto vozíku táhnul výrobník mlhy. Jak se vozík naložil, kola se trochu roztáhla a nevešla se vedle sajtny, až boky gumy málem začaly hořet. Vůbec nechápu, jak výrobce může do TP napsat rozměr gum, který se na vozík fyzicky nevejde...



byl jsi s tim na vaze? ono totiz nahazet 700kg pisku na vozik neni zadna velka hromada...

na obraztku jsou dle autora 2kubiky pisku... coz je cca x1,6 = 3,2tuny

takze ty musis na vozik nahazet pouze 0,45 kubiku aby jsi byl +- na tech 700-750kg a to je opravdu mala hromadka...

Přívěs na motocykl

7.3.2019 v 22:08 | Nahoru | #29
Táta koupil tak 20 let zpátky vozík od firmy Kobras. Byl to bržděnej přívěs do 750kg. Vozili jsme na něm palety s výkovky, naloženej byl vždycky na limit. Najezdili jsme s ním nižší stovky tisíc km, ten vozík přežil všechno. Teď už asi není a jak dopadl nevím, ale co jsem s ním jezdil já, tak nikdy neměl sebemenší problém.

(reakce na) Přívěs na motocykl

8.3.2019 v 13:24 | Nahoru | #30

se-se píše: šmarjá jak tam ty motorky dostáváte?
Já když to poprvé zkusil ji tam vést a jít vedle ní, tak to málem skončilo pádem a to jsem samozřejmě měl druhý nájezd po kterém jsem šel. Tak jsem to předělal tak, že mám nájezdy 3 - pro motorku a pro každou nohu. Nájezdy mají jistící šrouby, protože měly tendenci se zvrhávat a jen nasazení na kolík nestačilo. Nahoře je vyztužená plotna na kterou se motorka dá postavit na bočák a levý blatník a levá strana vozíku jsou potažené plechem, takže se dá po nich chodit. A to mám ještě na ty postranní nájezdy nasazovací prodloužení aby se mě nohy neocitly ve vzduchu, když se začne přední kolo zvedat. Na prostřední nájezd a kus žlabu jsem dal vysoký "uši" protože když jsem sjížděl, tak měla motorka tendenci spadnout z nájezdu do strany. Na motorce nahoru jedu motorem a sedím na ní, dolů přes spojku (přední brzda to neudrží) s vypnutým motorem na jedničku. Jen takhle jí naložím a složím sám bez pomoci. Kdyby to někoho zajímalo, mám to v galerii.



lehkou motorku - jednoválcová endura nebo třeba cb500f - tam vyhoupnu bez motoru. těžkou nahoru nastartovanou. žádný druhý (ehmmmmm... třetí) nájezd není potřeba, ten první není potřeba jistit.
mám kangaroo vz21 a kangaroo15
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist