kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Mně by nevadilo ani tohle, na takový to pomrdávání kolem komína, ale nevím, když to není to plnokrevný www.motorkari.cz/motobazar/motorky/benelli/benelli-tnt-899/benelli-tnt-899-s-1405201.html
Dyť na tenhle účel máš přece všechny motorky
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.dainese....refv2=60&start=1
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: strakon> není, to máte všeci moc konzumně nadiktované. navíc karbon kola, pořádné brrzdy (ikdyž tady frčí brembo ) full itan arrow, vyladěno, odlehčeno a pokaď sem dobře hledal tak jich zrobili kolem 5ti kil max, pro mne zajímavá hebela
Štíhlý buchty jsou taky konzumní diktát, a stejně je mám radši než vypasený chlupatý velryby
Ale narozdíl od velryb, na tomhle bych se klidně svezl Zajímalo by mě, jak se to přední zavěšení chová za jízdy.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.02.2019 11:14:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Kdo to tu chtěl i pánský velikosti?
https://www.dainese....&start=1 [/quote]
Já jsem to byl. Ale upřímně ať si to teď už strčej doprdele. Čtyři roky čekat až udělaj pořádnou velikost se mě fakt nechtělo, takže už to mám pořešený k plný spokojenosti.
Naposledy editováno 26.02.2019 12:43:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> dělaj to všechno na vychrtlý chcípáky, co?
no ze začátku končilo číslování velikostí 54 by mě zajímalo kolik takto štíhlých němců (předpokládám že je to největší trh) jezdí na motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: no ze začátku končilo číslování velikostí 54 by mě zajímalo kolik takto štíhlých němců (předpokládám že je to největší trh) jezdí na motorkách
Však to byla dětská kolekce neasi
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak tam šlo asi prvotně o sbírání dat z okruhů a tam moc 3XL velikostí aktivně nejezdí viď. Ted už by to mělo bejt vychytaný a vejdou se do toho i pašáci Navíc jestli spolupracujou s PSI ,tak si časem budeš most nechat usit i na miru a s vlastním designem viď.Mi se na tom líbí,ze je to bez drátu hlavně
PSI toto nemá říkal Honza že tam je spolupráce s Alpinestar. Ale tam je nějakej opruz s licencí vůči Dainese sem někde četl.
A co se týká "drátu" není to až takovej opruz ,zvykneš si jak na pásy v autě.Prostě si to zautomatyzuješ a už to nijak nevnímáš. Zase výhoda že se nemusíš starat o nabíjení potažmo o baterie a nedejbože když se to vystřelí tak reaktivace cca 8mičku a musí to jít do Itálie ,tak pokud přežiješ ,tak už si moc v té sezóně nezajezdíš jak známe Italy. O vstupní ceně ani nemluvě.Ale v době kdy to vyšlo jako novinka jsem byl na 100pro ochotnej to dát.
E: Okruhová verze je ještě trošku jinde v době kdy to dali na trh pro smrtelníky už měli dat dostatek tenkrát tam tuším psali že v praxi to už mělo víc než tisíc odpálení + laboratorní testy
Naposledy editováno 26.02.2019 14:11:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pro race mód má systém dvě bombičky používané po jednom, tedy možnost dvou aktivací. Na cestě to sytém bere z obou najednou, bo není na co šetřit druhou bombičku a je potřeba naplnit co nejdřív, když Tě zezadu nabere kokot co si vocapuje na mobilu. toto dainese vyřešeno nemělo - ochranu stojícícho.
Reaktivace u mně v PSI do 10-ti pracovních dní za 7 799,- která obnáší nový pytel, bombičky, montážní matroš, vyprání atd. po reaktivaci máš nový systém.
e. třou se, ale vzhledem k tomu, že znám obě strany, je to spíš tyjátr a nátlakovka na něco co se nemá vědět
Naposledy editováno 26.02.2019 14:12:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: jen podotknu že "reaktivace" mojí vesty cca 10-30 minut podle šikovnosti soudruha a cena cca 650Kč za novou bombičku
Naposledy editováno 26.02.2019 14:17:03