1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Pokud je někdo zvyklej šodat nadlitr nad volnoběhem, je jasný, že po přesednutí na pětistovku mu příde, že nejede.
Naopak, pokud má někdo pětikilo a je zvyklej točit ho do červenejch, tak s nadlitrem bude mít dojem, že to nejede o tolik líp, co by odpovídalo rozdílu kubatury.
Za sebe bych se objemu 500-750 vůbec nebál, tim míň u první motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Naposledy editováno 30.12.2019 10:44:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
tbiker píše: Kalanis> někomu krouták, který dokáže to na stovku rozjet rychleji jak běžné auto stačí. Taky je to hlavně o tom jak je kdo náročný.Nedávno byl každý spokojen s Jawou, dnes,když přijedeš na sraz z moto pod litr,tak se ti smejou
Já su aji dneska spokojené s Jawou
1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Naposledy editováno 30.12.2019 10:43:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Naposledy editováno 19.02.2019 07:07:49
Holčina se ptala, resp. poznamenala, že se dívala na 535 a předpokládám, že chtěla znát fakta o tý motorce. Fakta jsou jasná - je to jedna z nejprodávanějších japonských motorek, což asi není proto, že by byla nějaká špatná. Je plno lidí, co se na ní učili jezdit a plno lidí, co jí používaj každej den, co na ní cestujou, co jsou s ní spokojený. Má jízdní vlastnosti "normální motorky". Přitom vypadá, jako "crusier - chopper, nebo co to je". Někomu se nelíbí, někomu jo. To je individuální. 1100 už zdaleka takovou pověst nemá. Proč, to nevím. Ale proč se dneska všichni honěj za velkým objemem? Lehký a mrštný motorky mají svoje výhody.
Takže k původnímu dotazu: Virago 535 je určitě jako další stroj po skůtru vhodný a solidní motocykl.
Nakonec nic dnes nebrání autorce dotazu si ho vyzkoušet, a s ním i plno dalších. Jen si nejsem jist, že za odpoledne, při krátkých jízdách něco zásadního pozná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Dnešní technika vydrží totiž daleko víc, než si většina lidí dokáže představit. Z toho taky žijou různý auto a motobazary.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
MartinNTV píše: tbiker> Dnešní technika vydrží totiž daleko víc, než si většina lidí dokáže představit.
To je dost odvážné tvrzení, zejména v době cost-cut a čtyř ekonomů na jednoho konstruktéra.
Trh sere na kvalitu, chce aby věc vydržela provoz v době záruky a to za minimální cenu. Proto se místo rozvojových řetězů dávají řetízky, proto OEM díly bouchá stejný asiat, proto se lije long life protože na delší životnost sere pes a proto elektronika ždíme z motoru maximum, protože až se vysype tak se za levno koupí novej střep.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Ale je moderní tvrdit, že opravdu dnes vyráběné stroje nic nevydrží. Ale nájezdy tomu neodpovídají. Viděl jsem hodně služebních aut, kde se měnily oleje po těch kritizovaných 30 000 a auta mají 300 000 km a nevypadají, že by se rozpadly. Viděl jsem hodně moderních náklaďáků, který najely půl milionu a slouží dál. Myslel jsem to tak, že třeba v osmdesátých letech Škodovka vyráběla auta, který po 100 000 km byly většinou na šrot. Dnes to není nic. Komu z vás se zastavilo auto, nebo motorka, kvůli poruše elektroniky? Ano stává se to, ale pokud by se přepočítal nájezd na počet poruch, věřte, že by bylo hned vidět, že dnešní technika je mnohem spolehlivější než ta "poctivá mechanická". Je pravda, že dnes jezdí mnohem víc lidí, auto je předmětem denní potřeby, motorka pro většinu už není dopravní prostředek. A v autoškolách už se dávno neučí, jak zacházet se spalovacím motorem, s převodovkou, se spojkou. Hodně zničených motorů a převodovek padá na vrut opravdu necitlivého zacházení. Kdo z vás tady naposled opravoval auto, nebo motorku na silnici? Dřív to nebylo nic výjimečného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Jiní tady zmiňovali Virago 535. No, je to taková koza uskákaná, ale když se to líbí, proč ne. Pro manželku jsme se byli dívat na dvě 535-ky. Naštěstí to byly volítaný vraky, tak z toho chvála bohu sešlo a koupila VN. Nicméně stejně bych volil Virago 535 než Dragstara 650. Sorry, jel jsem na obou a taková by byla moje volba.
Měl jsem moto z Itálie se servisní knížkou. Jako servis tam byl uveden pan Cuketa ( Zucchini ) a zápisy tam byly tak naškrábané, že šlo snadno zaměnit 2 a 3. Což bazar, který ji dovezl promptně udělal. Takže mezi poslední prohlídkou v Itálii a přihlášením v ČR odcouvala 150 km.
Teď jsem si koupil novou motorku a nechám si udělat servisní prohlídky jen po dobu záruky. Pak na to kašlu a bude nevyplněná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Naposledy editováno 30.12.2019 10:43:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Ale rozhodně jí můžu doporučit :D je to lehoučký, obratný, a vypadá jinak než všechno ostatní. kolem kila navíc sežene i novější stříkačky. Zavýhodu do začátky bych hlavně považoval že i když vypadá jako chopper, tak se tak neřídí ( a taky se na ní tak nesedí, nohy jsou pod tělěm, ne před )