Obracím se proto s prosbou na někoho, kdo o těchto kolech něco ví, potřeboval bych pár věcí.
Pozná někdo z fotek o jaký model popř. rok se jedná ? Galusky, vpředu dvojtalíř, vzadu pětikolečko.
Kde se dnes dají sehnat origo věci na tato kola, protože předpokládám že v současných cyklocentrech na to nic mít nebudou ?
A zatím poslední dotaz, chtěl bych ho nalakovat originální modrou metalízou, zná někdo název té barvy popř. kód ?
Díky moc za jakoukoli užitečnou informaci.
1 reakcí na tento příspěvek Renovace kola Favorit
Bylo super, nic to nevážilo. Než jsem zabral do kopce a praskl mi rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace kola Favorit
FiZzeR píše: Měl jsem to samý, akorát vzadu bylo čtyřkolečko.
Bylo super, nic to nevážilo. Než jsem zabral do kopce a praskl mi rám
... to už jsi měl metrak +?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace kola Favorit
MedWed píše: ... to už jsi měl metrak +?
To až pak, když jsem si místo kola začal vozit prdel autem
1 reakcí na tento příspěvek Renovace kola Favorit
1 reakcí na tento příspěvek Renovace kola Favorit
Naposledy editováno 16.02.2019 10:18:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace kola Favorit
Massakra píše: Nic proti , každý má své. Ale , nevím jestli to někdo koupí za tak velkou cenu aby se dala pořídit moto.
Ty jsi to asi špatně pochopil, nedělám to abych to pak prodal a koupil motorku. Těch mám už dost
Psal jsem, že svého původního Favorita jsem kdysi dávno s doplatkem vyměnil za svoji první motorku.
Nemako: díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace kola Favorit
PinkPanther píše: Díky za příspěvky, hlavně Vikikovi, tam se dá něco pochytit. Šel bych do toho čistě z nostalgie, na podobným jsem kdysi v mládí jezdil a pak ho vyměnil s doplatkem za první motorku.
Myslel jsem, že by z toho mohlo být ve finále něco takového:
Ahoj,
toto kolo co jsi sem dal je Favorit F1 s campa record vybavou, to z toho tveho neudeláš ani omylem. Jen cena tech campa doplnku se dnes pohybuje pres 20 000 czk ale hlavne nejdou sehnat.Ze dvou obrazku težko soudit, více foto by pomohlo, ale na první pohled na tom tvém kole je jiná přehazovačka, jiná přední vidlice (podle me z horskeho kola, jsou na ni videt čepy na brzdy a má proste jiný profil nez ta vidlice která patří na toto kolo), jiný představec, ventilek na zadním kole je podezrele silný tudíž bych rekl ze to nejsou vubec galusky ale pláště s automobilovým ventilkem. Predni kolo není moc dobre videt. Podle mě je to obyčejné kolo Favorit F12, cenu to má tam mozná 500 czk. A to jen pro nekoho kdo na tom bude jezdit do hospody. Podle mě to je špatný základ, dej sem vic detailních fotek, uvidíme víc.
V.
Jinak máš pravdu v tom že přední vidlice je z jiného kola a že to má asi i hodně dalších nedostatků a že je to asi bastl ale přesto si myslím, že by z toho šlo něco vykřesat.
Proto jsem založil tohle téma aby mi lidi co tomu trošku rozumí k tomu něco řekli.
jasně, v pohodě, jen jsem napsal co jsem vědel. Dík za dodatečné foto, jedná se o běžný rám na cestovní favorit, jsou to pláštová kola, nejsou to galusky.Ono to je asi i lepší. A je otazka co to je zač ten zadní náboj. Asi se z toho dá něco udělat, pro troše štěstí se dají věci sehnat bud po známých, nebo na tom aukru. V dnešních cykloshopech už na to nic nemají. Ale je potreba hledat, kolikrát si lidi myslí že stará přehazovačka je svatý grál mezi přehazkami a chtejí za to dost peněz.
V.
1 reakcí na tento příspěvek Renovace kola Favorit
2 reakcí na tento příspěvek Renovace kola Favorit
A co myslíš, je lepší tam nechat ty původní komponenty anebo když to budu skládat dohromady tam dávat něco "lepšího" co seženu ?
To co jsi dostal zadarmo, je šrot pro zoufalce nebo aspoň pro někoho, kdo už má doma bedýnku dalších použitelných dílů z jiných podobných šrotů a potřebuje povoz do hospody, protože mu podobný zrovna ukradli. Nebo bys to mohl zavést (od slova vede) do sběrného dvora a tam se domluvit na výměně za lepší, kus za kus. Poslední varianta je vydržet do jara, na dědinách začnou železné soboty, tak to proběhneš brzo ráno ještě před hasičama.
PinkPanther píše: Pěkné
A co myslíš, je lepší tam nechat ty původní komponenty anebo když to budu skládat dohromady tam dávat něco "lepšího" co seženu ?
záleží, co myslíš tím "něco lepšího", pokud to bude něco dobového ( konkrétně ty centriky ), tak bych to ta klidně dal, něco novějšího ne.
když favorita, tak ve stavu odpovídajícím roku výroby, na ježdění dnes už něco jiného
a jinak asi jako s jakymkoliv jinym kusem zeleza nebo "strojem" ...rozebrat, ram opiskovat, ostatni zrenovovat dle materialu atd..
E: nicmene zas proc ne, takze pokud se do toho chces pustit, tak nizky galuskovy 622 rafky presne v tomhle retrostylu ma ve vyprodejove nabidce remerx takze pokud to budes renovovat naplet to na nejaky lacinejsi kazetovy naby (osku zkratis, jsi sikovnej facko melo tusim 110mm dnes maji silnice 120mm) a campackou sadu (ne teda starej record ale novou levnou mirage 2x9 napr.) sezenes za par tisic.. ale na jezdeni do hospy to samozrejme nema zadnej smysl,na to se dakoupit domrdana 26HT za litrna s-bazaru... to jen jestli si chces fakt "hrát" ;)
Naposledy editováno 17.02.2019 01:36:58