Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
Kamikadze-Ace píše: doucha> mám jeden dotaz, když stavíš takhle stroj pro radost počítáš si do tabulky kolik už to stálo? Já to tak dělám a ostatní to mají za sebepoškozování /třeba Ozzy/ ale prostě potřebuju vědět osobně kolik kč do toho zahučelo .....
Já nejsem moc tabulkovej typ. Dřív jsem si tyhle věci psal, abych při prodeji měl něco v ruce, ale pak, když jsem motorku prodával za zhruba 1/4 toho co mě stála, jsem si to zakázal Je to takhle bez přehledu lepší, nedělá se mi blbě
Ozzy_ píše: Tys byl vzdycky masochista Vedet kolik do toho zahucelo ... tak spacham sebevrazdu A copak do tohohle, ale jsou horsi a drazsi sporty.
To mi neříkej, co už takovej oslik potřebuje.... za barákem se napase, hovno jde zpátky do půdy nebo prodáš zahrádkářům na rajčata, občas oves aby měl radost
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
doucha> na osla potrebujes chliv, dodavku, oslo vuz, reznika nebo veterinare ..... ono to leze do penez potom je z toho na konci docela draha klobasa
Kamikadze-Ace píše: díky za odpovědi
doucha> na osla potrebujes chliv, dodavku, oslo vuz, reznika nebo veterinare ..... ono to leze do penez potom je z toho na konci docela draha klobasa
Jo tak když to takhle tuní, tak jasně . Já se jich bojim, takový velký zvíře když kopne..... zlatej výlet do kačeru
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Urbes píše: Cau, prosim o radu ? 1299 hazi chybu gyroskop senzor. Ja nevim v jake poloze ma vlastne byt pripevnene. MUzes mi to prosim vyfotit?
Čau, několik fotek umístění IMU jednotky je hned na první stránce
TADY
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Jinak co letos jezdis ? Ja mam v planu WM endurance a nejaky dafit .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Urbes píše: doucha> Dekuji , to mi uniklo. Pry to nerozchodim bez diagnostiki ? Uz toho stroje mam docela dost,je to velka rada problemu a to nejsem zdaleka u konce! Jo nemas zadni kolo na prodej?
Jinak co letos jezdis ? Ja mam v planu WM endurance a nejaky dafit .
Čau, nemáš zač zadní kolo nemám. Pokud je ta IMU v pořádku, neměl bys diagnostiku potřebovat. Je dobrý vědět, že se tyhle elektronický věci aktivujou až při rychlosti myslím nad 60km/h /teď si nejsem jistej jestli 40 nebo 60/. Takže když to natočíš v garáži, tváří se to OK, rozjedeš se a je tam červená chyba IMU už jsem musel taky měnit /cca 6tis/. Poloha tý jednotky je důležitá.!!! aby to chodilo správně.
Jinak k tomu ježdění - Hodně jsem jezdil s Dafitem, Bike promotion, párkrát s WM. Já se rozhoduju podle toho jak mi vyjde čas,taže nemám to podle agentury.
Pokud to vyjde, chtěl bych si dát zase brzy nějaký Španělsko Přeju hodně trpělovosti. Je pravda, že je to voser, musí tě to bavit Jestli z toho máš pupínky, tak jí pošli do světa a kup si normální japonskej stroj
Jo ještě jedno info ... Hlásí ti to chybu jenom IMU nebo tam skáče ještě něco? Protože mě to na diagnostice psalo IMU a pak jsem přišel na to, že je to čidlo ABS na předním kole Nemohli jsme to najít furt jsem měnil jednotky a pak taková chujovina
Měj se .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Snad to rozchodim i doma. JInak se zname ,asi dvakrat jsme spolu dali pokec na dromu. Ja jezdim VM prave pro ten endurance cup. Mame tym 6 az 8 stroju a bavi nas to. Pokud budes mit chut projed s nama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Až pojedu s VM , tak se potkáme . Přeju dobrou sezonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Přezouvání není problém, kamarád s pneuservisem si libuje v exotech. Ty věčné oktávky zima/léto ho sice živí ale jeto nuda
Fazko
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Naposledy editováno 30.01.2019 10:38:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
S těmi pády je to třeba brát trochu fatalisticky, bud spadnete nebo ne. Malá výhoda je že jsem strašně pomalý takže spíš mě sestřelí
nějaký dravec než by se mi podařilo dostat motorku na hranici pádu.
fazko
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Dílenský mauál Pani V4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Něco takového robustního jako je od Pitbull z USA bych potřeboval.
Já mám tenhle
je stabilní o kapotu se neopírá, akorát k němu dávali asi 5 druhů čepů, ale všechny byly malý průměr, tak jsem musel vyrobit čep.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale | TheRovy | 34 | 26.8.2016 v 10:08 MichalR66 |