Téma: Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
3.2.2016 v 15:56
Zdravim všchny okruhový nadšence. Původně jsem chtěl svoje poznatky dát tady vedle do Perňovo vlákna, ale kvůli přehlednosti jsem založil nové, které se bude týkat pouze tohoto motocyklu.
Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
doucha> Dekuji , to mi uniklo. Pry to nerozchodim bez diagnostiki ? Uz toho stroje mam docela dost,je to velka rada problemu a to nejsem zdaleka u konce! Jo nemas zadni kolo na prodej?
Jinak co letos jezdis ? Ja mam v planu WM endurance a nejaky dafit .
Jinak co letos jezdis ? Ja mam v planu WM endurance a nejaky dafit .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Urbes píše: doucha> Dekuji , to mi uniklo. Pry to nerozchodim bez diagnostiki ? Uz toho stroje mam docela dost,je to velka rada problemu a to nejsem zdaleka u konce! Jo nemas zadni kolo na prodej?
Jinak co letos jezdis ? Ja mam v planu WM endurance a nejaky dafit .
Čau, nemáš zač zadní kolo nemám. Pokud je ta IMU v pořádku, neměl bys diagnostiku potřebovat. Je dobrý vědět, že se tyhle elektronický věci aktivujou až při rychlosti myslím nad 60km/h /teď si nejsem jistej jestli 40 nebo 60/. Takže když to natočíš v garáži, tváří se to OK, rozjedeš se a je tam červená chyba IMU už jsem musel taky měnit /cca 6tis/. Poloha tý jednotky je důležitá.!!! aby to chodilo správně.
Jinak k tomu ježdění - Hodně jsem jezdil s Dafitem, Bike promotion, párkrát s WM. Já se rozhoduju podle toho jak mi vyjde čas,taže nemám to podle agentury.
Pokud to vyjde, chtěl bych si dát zase brzy nějaký Španělsko Přeju hodně trpělovosti. Je pravda, že je to voser, musí tě to bavit Jestli z toho máš pupínky, tak jí pošli do světa a kup si normální japonskej stroj
Jo ještě jedno info ... Hlásí ti to chybu jenom IMU nebo tam skáče ještě něco? Protože mě to na diagnostice psalo IMU a pak jsem přišel na to, že je to čidlo ABS na předním kole Nemohli jsme to najít furt jsem měnil jednotky a pak taková chujovina
Měj se .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale | TheRovy | 34 | 26.8.2016 v 10:08 MichalR66 |