kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A vyhodit ty jekly a dat tam letmac.Oni to v origo maj moc dobre vymyšlený,jak je to skovany za koncovkama
Jekly nechat, trochu nedokonalosti tomu dava smrnc :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jo jeklovica s laufama hore vylezla vic na oci, ale mne uplne neurazela, ale postuoem casu musim uznat ze laufy jak byly ty puvodni ovalne termixy, byla lepsi, vyvazenejsi. Jen ten karbon, to je kurevstvo.
Naposledy editováno 04.01.2019 22:54:41
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Stev> Když nechat,tak nezvedat laufy
To jo, nechat origo jak jsem psal. Ono nasypat par desitek tisic do uprav a nechat puvodni vec kterou meni kazdej franta z horni dolni (fakt nemyslim ty na agustu ) s vedomim ze to tak ma smysl, ma svoje kouzlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Stev: nedokonalost je ten letmac aneb jak draz vytvorit horsi technicke reseni ...
Se opakuješ
Zas je to hezký woe.A když máš laufy nahoře aspoň jako S2R,tak se to dobře přezouvá a napíchlý v zimě na tom trnu to taky vypadá líp
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: assassin> a jak to u takovy motorky vadi? Chapu, ze na zavody to idealni neni, ale jinak je to hezky a prakticky
Me to nevadi :D z myho pohledu je "hezky" takovy reseni, ktery je technicky cisty - coz letmy kolo neni. Ale "hezky" je hodne subjektivni zalezitost.
U letmyho kola je problem tuhost kyvky, ktera neni namahana ciste na ohyb (zjednoduseno) jako klasika, ale i na krut. Stejne tak ulozeni kola a vsech komponent - brzdy, retez vyzaduje sofistikovanejsi technicke reseni. Vsechno tohle je ve vysledku drazsi a tezsi reseni.
Prakticnost - jedinej prinos vidim v sundavani kola - a to pro bezne pouziti motocyklu nevidim jako zasadni problem.
Zmulin: opakuju, taky jak dlouho uz tu jsem a kolik uz mi je? Ja i v realu uz jen opakuju asi tri ruzny historky a asi 4myslenky porad dokola :D
Naposledy editováno 04.01.2019 23:15:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja to presto, ze je to tezsi, slozitejsi a drazsi, chci. A u nejaky stavby bych to vylozene potřeboval a specialne tam, kde to neni kyvka, ale dva jekly...
Naposledy editováno 04.01.2019 23:18:40
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: assassin> dobre. Nemusime byt ve vsem za jedno
Ja to presto, ze je to tezsi, slozitejsi a drazsi, chci. A u nejaky stavby bych to vylozene potřeboval a specialne tam, kde to neni kyvka, ale dva jekly...
I stavba muze bejt delana hlavne s ohledem na jizdu. Osobne si myslim ze vetsina tech super staveb je mnohem lepsi na fotce a jizda pripadne technicka kvalita zpracovani bude bida - nebo se tomu rika charakter. A cim dal v tech uvahach jdes, tim min jekly vadej :)
Superduke je skvela motorka, a oboustrannou kyvkou by u me rozhodne neklesnul.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U těch staveb si to myslim taly. Těch udělaných na jizdu bude minimum.. jde primarne o vzhled
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: Když už se tu řeší ty vzduchovky, jakýma rychlostma se člověk pohybuje aby se zabavil třeba na 900SS a spol ? Prostě svižná "sportovní" jízda, pokud se o tom dá tak hovořit Jo a jak je to ovladatelný ?
160kmmh
... Ovladatelný jak si to nastavíš
Naposledy editováno 04.01.2019 23:45:06
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Letmac u ducati se neprojevuje nijak nepriznive, u SD taky ne - me se to ale jako technicke reseni nelibi a prestoze se to nijak negativne neprojevuje "vnitrne" by mi to vadilo. Stejne jako by mi u SD vadil ten zadni tlumic kterej je naprimo, bez prepakovani a s malym zdvihem. Ikdyz se to v realu (nejspis) nijak negativne neprojevi, prijde mi to jako spatny technicky reseni - treba RC8 to ma z meho pohledu mnohem technicky cistejsi. Tzn ja kdybych chtel zajimavou ktm tak pujdu do kontroverzni rc8 ktera v provnani s SD nefunguje, ale nemam k ni vyhrady ohledne technickeho reseni - jeem proste divnej :D