1 reakcí na tento příspěvek k čemu je tento šroub
Myslím že to má bránit kontaktu podrážky s rozpáleným výfukem. Na držák kufru je to moc blízko za stupačkou a na druhé straně to myslím vůbec není (jenom plastová záslepka).
1 reakcí na tento příspěvek k čemu je tento šroub
1 reakcí na tento příspěvek k čemu je tento šroub
Quad píše: Taky si nad tím lámu hlavu, je to jen vpravo.
Jsou u nepředělávané originální motorky dva vpravo a dva vlevo, Ten dolní tak jak je na fotce a horní v ose toho spodního, těsně pod sedadlem v místě dělení přední a zadní sedačky. Může být,že při havárii je někdo urazil a pak už tam dal normální šroub.
1 reakcí na tento příspěvek k čemu je tento šroub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) k čemu je tento šroub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) k čemu je tento šroub
ouško07 píše: stráťa> Ano je to cbf a ano na druhé straně to není. Mám tam obič šroub na kufr
Jak jsem psal. Podle mě je to proti kontaktu podrážky s výfukem (proto na druhé straně není). Pokud má spolujezdec nohu špičkou na stupačce tak ji může ohnout v kotníku tak že položí patu na výfuk. Pak by se mu roztavila podrážka takže by přišel o boty a z výfuku se připečená guma taky špatně odstraňuje...
Takhle když je tam ten šroub tak se pata opře o něj a na výfuk se nedostane.
Šroub na gumycuk to určitě není (i když tak jde použít), to by byl i na druhé straně.
https://www.motorkar...a-cbf-600n-3654.html
Kloním se k vysvětlení s botou spolujezdce...