po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Ja mam doma nejakej soft ale nejsem z toho moc chytrej.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Takže mi zbyde buď Jim Lomas, nebo Mark Dent nebo home made podle nějakýho softwaru.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: Beranidlo> Hele tak myslim tim nasypat data do softwaru a neco mi z toho vypadne. Pak jeste zohlednit Avgas, ktery predpokladam bude mit vyssi teplotu pri vystupu z valce, takze delsi svod k expanzce? Nevim ty bys to umel spocitat? Ja mam doma nejakej soft ale nejsem z toho moc chytrej.
Jestli chceš, tak ti pár otáčkových variant spočítám (probrat to můžeme přes PM nebo mail), vyrobit si je musíš sám. Něco už jsem tu naznačoval: https://www.motorka...=clanky&cid=1837
Oba dva výfuky musí být samozřejmě stejné, co se týká změny průřezu v závislosti na délce. Že jsou jinak zakroucené by nemělo mít vliv. Při výrobě samotné je tu i možnost koupit dva stejné hotové kousky na nějakou krosku, rozřezat a povařit zpátky mírně modifikované.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Já mám možnost to přehnat přes Eng2mod 2T software viz http://vannik.co.za/EngMod2TDetails.htm
Eventuelně mám stažený dost komplikovaný excel s miliardou vzorců, který to taky spočítá.
Je mi jasný asi jak to uchopit ale jak píšeš ty zahnuté kusy, kde se měří délka toho kusu? Uprostřed? Myšleno jako střední rádius?
Protože pokud to je tak jak píšeš, tak bych koupil dva laufy z RD 350 a rozřezal a předělal na správné délky.
Nebo eventuelně si půjčil sadu Tyga a jen podle ní tvořil to co vykouzlíme ze softu.
Beranidlo píše: Jak to myslíš s tím nasimulovat? Ptám se, protože při počítání tvaru výfuku jsem se s tímto výrazem ještě nesetkal.
Treba na cvut se "simuloval" vyfuk na r1 pouzite v ul39 ve fluentu... Teoreticky vysledky super, prakticky nevim, to uz jsem tam nebyl...
Beranidlo píše: Jak to myslíš s tím nasimulovat? Ptám se, protože při počítání tvaru výfuku jsem se s tímto výrazem ještě nesetkal.
nacpat geometrii a okrajovy podminky do treba fluentu, zvolit nejmene nevhodne aproximacni schema, a pracnym pocitanim (snad i) dojit k nejakemu zaveru, ..ktery bude mene ci jeste mene realny (umerne v zavislosti na mire zkusenosti vypoctare, resp. mire podobnosti fyzikalniho modelu s modelem matematickym)
E: aha, ...kdybych cetl vlakna od zadu, a ne od predu, mohl jsem si usetrit par minut psani
Naposledy editováno 14.11.2018 18:16:59
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Naposledy editováno 15.11.2018 08:46:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Ten soft, který odkazuješ už jsem si prohlížel dřív, vypadá to zajímavě. Otázka je, jaké všechny vstupy to potřebuje ke korektnímu výpočtu a jestli je takový výpočet k něčemu, pokud nemáš znalosti, zkušenosti a nevíš, jak dosáhnout požadovaného výsledku.
Na stránce je pěkné to video s průběhem tlaků ve výfuku. http://vannik.co.za/EngMod2T.htm
Obrázek průběhu tlaků odpovídá tomu nesprávně navrženému potrubí, které je na té stránce několikrát zobrazené. Do obrázku jsem zvýraznil červeně tu nedobrou pasáž a dokreslil, jak to má vypadat v optimálním stavu.
Naposledy editováno 15.11.2018 11:27:56