Naposledy editováno 11.10.2018 15:18:24
číslo 20 ČMN bude mít bohužel opět zpoždění. Důvodem je personální krize v redakci a s ní související organizační změny, které nyní probíhají.
Za výpadky v periodicitě podzimních vydání ČMN a také za méně stránek v čísle 19 se velmi omlouváme. Také prosíme o pochopení, že nyní jen omezeně reagujeme na E-maily a zprávy, které nám zasíláte přes Facebook.
Předplatitelům bude posunut termín konce předplatného tak, aby obdrželi všechna předplacená vydání.
1 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo co se děje s ČMN
2 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo co se děje s ČMN
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo co se děje s ČMN
_xy_ píše: Humusus> ...to je fakt, kdo by dneska četl o motorkách? Proč se zdržovat s dvoustránkovým testem o technických finesách kterým ani nerozumí, dnešnímu uživateli motocyklu stačí ke štěstí tři čísla - výkon, cena, a telefon na servis, nejlíp s myčkou...
smutná pravda
1 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo co se děje s ČMN
minulý čtvrtek 25.10. nevyšly, s pozdější omluvou redakce / nakladatelství
na internetu, že se tak stalo pro personální krizi.
Netušil jsem, žeby odchod Honzise Rameše do serveru Motorkáři.cz mohl
mít až takový dopad Ale asi v ČMN budou muset TAKY "něco udělat" s platy
svých zaměstnanců, jak se ostatně děje v české ekonomice všeobecně ...
Naposledy editováno 29.10.2018 13:56:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo co se děje s ČMN
1 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo co se děje s ČMN
Už když přešel do M.cz Honzis Rameš, tušil jsem nějakou "krízi" ...
Pan podnikatel asi "pozapoměl" , že kvalifikovaní lidi jsou žádaní všude
a že když zaměstnanci mají rodiny, tak "za hrst rýže" už dělat nebudou !
Zbytek předplatného se "asi" vracet nebude - když krachly kampeličky a banky
taky se nikomu nic nevracelo ...
Naposledy editováno 10.11.2018 13:39:45
2 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo co se děje s ČMN
Hlavně ale aby nevznikl dojem, že jsem někdy v životě byl finančně na tom tak, žebych mohl něco "svěřovat" bankám !
S rodinou nás naprostá většina ( v KSČ bylo jen cca 10% obyvatel ČSSR ! ) žila od výplaty k výplatě
a tak jsem stejně nechápal, kdo PO PŘEVRATU 1989 měl statisíce či miliony, aby je mohl ukládat
v "demokratických" soukromých bankách a posléze o tyto finance přijít ...
ČMN je/byl prostě zastaralý model který v této době neměl šanci se uživit....
IvanDvoutakťák píše: " Vracelo se" ... Kdo a komu ??
Hlavně ale aby nevznikl dojem, že jsem někdy v životě byl finančně na tom tak, žebych mohl něco "svěřovat" bankám !
S rodinou nás naprostá většina ( v KSČ bylo jen cca 10% obyvatel ČSSR ! ) žila od výplaty k výplatě
a tak jsem stejně nechápal, kdo PO PŘEVRATU 1989 měl statisíce či miliony, aby je mohl ukládat
v "demokratických" soukromých bankách a posléze o tyto finance přijít ...
Strejc emigroval v 68.,vratil se v 90.,nakoupil vilky,cinzaky v Praze,pak to vsechno prodal a penize ulozil v ty posledni bance,co padla.Chtel dozit na Zelandu
2 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo co se děje s ČMN
Začínali jako Bikes info, vydávala to parta nadšenců ( mimo jiné i s Pavlem Hanzlíkem ), první číslo vyšlo březnu 1997, byla to taková brožurka velikost A5 a bylo to zadarmo v některých moto prodejnách.
Mám naštěstí všechny výtisky a tak se podělím alespoň o první číslo a úvodník Marka Lichtenberga.